Mano Sparnai: Diskusijos / Malūnsparniai. Sraigtasparniai / Malūnsparniai


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Audrius
Tr Spa 15 2008, 09:56
Svečias
Be issukimo reikia truputi paleketi,bet nera to skuduro kur plevesuoja.
Į viršų
Audrius
Tr Spa 15 2008, 10:06
Svečias
Cia buvo mano aparatas pramankstintas http://www.youtube.com/watch?v=CPT5AkvDyHA
Į viršų
AR
Tr Spa 15 2008, 10:29
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3381
Saunuolis.
kaip suprantu cia buvo tikslas tik pariedeti (skrydziai net nebuvo numatyti)?
Į viršų
bence
Tr Spa 15 2008, 10:42
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1284
na maladiec ! kas dirba tas ir padaro ! kada pirmieji skrydziai ?
Į viršų
Tinklalapis
Audrius
Tr Spa 15 2008, 10:48
Svečias
Taip cia buvo tik pasivazinejimui skirta diena paziuret ka galima pagerint nustatyt.Pakilt net nesiruosiau,manau ,kad dar per anksti.
Į viršų
AR
Št Spa 18 2008, 12:25
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3381

Audrius rašė ...

Taip cia buvo tik pasivazinejimui skirta diena paziuret ka galima pagerint nustatyt.Pakilt net nesiruosiau,manau ,kad dar per anksti.



taip cia galioja patarle "neskubek ir liksi gyvas"

butinai pafilmuok skrydziu bandymus. Jei iskils klausimu - galesiu papasakoti pagrindinius niuansus skirtuma maluno nuo lektuvo
Į viršų
Audrius
Št Spa 18 2008, 10:30
Svečias
Taip,dekingas uz bet kokia gera info.
Į viršų
AR
Pr Spa 20 2008, 09:35
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3381
Tai va mano patarimai kaip paciam ismokti skristi malunu. Siaip tai metodika labai panasi kaip mokymasis skristi vienvieciu lektuvu. T.y. prabegimai, sliuoliukai, skutamieji skrydziai (apie 1 m aukstyje).
1. aerodromas turetu buti ilgas (na bent jau apie 1 km) labai lygi pieva arba asfaltas
2. riedejimai. atlikti keleta riedejimu greitis iki 40-50 km/h ne daugiau. Ismokti valdyti maluna ant zemes ir pereiti prie kito etapo tik esant visiskai tikram del savo igudziu.
3. riedejimas pakeltu priekiniu ratu. Isuki rotoriu ranka, laikai vairalazde pilnai i save ir pradedi LETAI riedeti (labai padetu priesinis vejas bent kokie 5-6 m/s) Riedi apie 10-20 km/h kol rotoriaus apsisukimai prades dideti (apie 200 aps/min) galima pradeti riedeti greiciau Jei girdisi ir pagal vairalazdes "musima" jauciasi kad mentes atsiremineja i horizontalaus sarnyro eigos ribotuva- tuomet nedelsiant vairalazde pilnai nuo saves ir stabdai. Sitai ivyksta tuomet kai yra per didelis riedejimo greitis o rotoriaus aps per mazi. Jei tokio musimo nera - viskas gerai didini greiti po truputi, stebi rotoriaus sukius ir mazdaug prie kokiu 250 aps/min pajausi kad prededa kilti priekinis ratas. Uzduotis - greiti riedejimo laikyti toki pati, svelniais vairalazdes judesiais islaikyti priekini ratuka vienodai pakelta. (tuo momentu kai ratas prades kilti reiks vairalazde pastumti gerokai nuo saves- tam kad islaikyti ratuka tik siek tiek virs zemes pakilusi) Atlikti bent keleta tokiu pravaziavimu ir isistikinti kad pilnai sugebi tai daryti.
4. sluoliukai. pradzia kaip ir 3 punkto tik po rato pakelelimo svelniai didini greiti iki pagrindiniu ratu atsiplesimo ir neleidi malunui kilti auksciau 0,5 m SVELNIAI nuimdamas gaza ir tupdai (gaza reikia nuimineti labai isleto - t.y. tupdai su gazu- su tik gazais reguliuoji zemejimo greiti -jokiu budu ne su vairalazde). Butina atlikti bent jau 10 tokiu suoliuku ir isitikinti kad tikrai viskas gerai -tuomet pereini prie skrydzio.
5. skrydis 1 m aukstyje. visa procedura ta pati kaip ir 4 punkte. tiesiog islaikai maluna 1 m aukstyje ir paskrendi ilgai (kiek leidzia aerodromo ilgis). Vertikalu greiti valdai SU GAZAIS (kitai sakant jei pakilus nori kad malunas neliptu auskciau tai nuemi gazus atitinkamai o ne stumi vairalazde kaip lektuve. Veliau kai pramoksi tai galesi vertikalu greiti keisti valdydamas skrydzio greiti t.y. su vairalazde bet pradzioje tai nedaryk! ir darkart pabreziu su gazais dirbti reikia LABAI SVELNIAI)

is bendro pobudzio patarimai:
lektuvu pilotai atsisede i maluna daro PER DIDELES EIGOS JUDESIUS VAIRAIS, Valdyti maluna reikia mazais letais ir "griztamaisiais" judesiais t.y. suverti vairalazde i sona ir kai malunas prades daryti viraza vairalazde is leto grazinama beveik i neutrale tuo tarpu malunas vis tiek tes viaraza. Jei varalazde laikysi virazo metu kaip lektuve tai virazas kuo toliau tuo staigesnis darysis. Tas pats ir isilgine (tangazo) kryptimi tik gal truputi maziau pasireiskia. ir reikia iskalti i galva kad malunas yra labai inertiskai aparatas todel visi manevrai o taip pat ir valdymo judesiai turi buti laibai svelnus ir isankstiniai!


na praziai tiek gal dar ka prisiminsiu -veliau parasysiu
Į viršų
Vld
Pr Spa 20 2008, 02:48
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
O apie kritinius rezimus (PPO, PIO) galima butu suzinoti ?
t.p. idomu buu suzinoti kas atsitinka gazus nuimant labai staigiai, t.y. variklio gedimo atveju.
Kaip elgtis kai pakilimo metu (pilnas gazas) ir malunui jau pradejus skristi labai staigiai dingsta trauka ?

[ Redaguota Pr Spa 20 2008, 02:52 ]
Į viršų
AR
Pr Spa 20 2008, 06:27
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3381
Valdas rašė ...

O apie kritinius rezimus (PPO, PIO) galima butu suzinoti ?
t.p. idomu buu suzinoti kas atsitinka gazus nuimant labai staigiai, t.y. variklio gedimo atveju.
Kaip elgtis kai pakilimo metu (pilnas gazas) ir malunui jau pradejus skristi labai staigiai dingsta trauka ?


Na PPO neteko isbandyt ant savo kailio tai galiu tik teoriskai pasakyt kad sia problema turi malunai kuriu svorio centras yra zemiau variklio traukos vektoriaus (propelerio asies) vienintelis vaistas - staigus gazu nuemimas ir vairalazde i save iki galo. Sureagavus staigiai galima istaisyti padeti. Kazkiek si bloga reiskini kompensuoja stabilas.

PIO nera labai baisu - kaip jau rasiau ypac lektuvu pilotai daro per didelius judesius vairais kas ir issaukia PIO. nesunkiai istaisomas vairalazdes atitinkamais judesiais kas svyravymai butu gesinami.


Staigus gazo nuemimas nera tragedija - tiesiog tai gali sukelti maluno padeties pasikeitimus ir staigu greicio mazejima o tai mokantis tikrai ne i nauda.

apie staigu traukos dingima arti zemes -pabandysiu prisegti 3 pdfus ten labai graziai paaiskinta
1.pdf
2.pdf
3.pdf

[ Redaguota Pr Spa 20 2008, 06:29 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.2049sek,0.0845iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,905kb