Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-11 "Tango" |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 956 | Tik dabar pastebėjau - keturių atramų važiuoklė? Ar nebus problemų tupiant-kylant? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | KL rašė ... Tik dabar pastebėjau - keturių atramų važiuoklė? Ar nebus problemų tupiant-kylant? Važiuoklė projektuota su žemu priekiniu ratuku-pirma nuotrauka. http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?10147.0 Paaukštėjus priekiniam ratui, važiuoklė beveik keturratė, tačiau problemų neturi būti. Bent jau rimtesnių problemų. Jei reikės, bus galima sukelti pagrindinę važiuoklę pagaminant kitus pusašius. | ||
Į viršų | | ||
Velbasys A |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #446 Prisijungta: Kt Rgp 13 2009, 12:21Vieta: kaunas - vilnius Pranešimų: 210 | Šiandien (2019/09/04) - išskirtinė diena, esame oficialūs ![]() pilnas džiaugsmo vakaras su įsimintinomis akimirkomis: https://www.facebook.com/albertas.velbasys/videos/pcb.2621240594573311/2621237727906931/?type=3&theater ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų |
| ||
Gytiss |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #3256 Prisijungta: An Rgp 15 2017, 08:31Pranešimų: 14 | Sveikinimai ![]() | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1572 | Sveikinimai! Tikras grazuolis! | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Po truputį skraidom. Lėktuvas paprastas pilotuoti, primena RK 7 "Apelsiną". Gerai skrenda neramiu oru. Kilimas vienam 5, dviese apie 4 m/s. Reguliuotas priekinės važiuoklės atramos kietumas, stabilizatoriaus pastatymo kampas, eleronai. Kaip ir visų naujų lėktuvų -nekokybiškas radijo ryšys (kol kas...) Dar reikėtų sukelti pagrindinę važiuoklę perdarant pusašius, įdėti tvirtesnį užpakalinį ratuką, pagalvoti apie vairų balansavimą. Tačiau tai neskubūs darbai. Gamybos metu pasirodė kad bus sudėtinga atsisėsti į užpakalinę sėdynę. Iš tiesų tai nesudaro problemų. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Stabilizatoriaus kampo reguliavimas. Bet kokiam lėktuve, pageidautina, o naujam ir būtina reguliuoti stabilizatoriaus pastatymo kampą. Tai daroma taip: Skrendant kreiseriniu greičiu rulete pamatuojamas atstumas nuo vairalazdės iki pvz. prietaisų lentos. Atstumas matuojamas ir kituose režimuose-kylant, žemėjant, su įvairiom užsparnių padėtim, įvairiom centruotėm. Žemėje galima pamatyti, kokioje padėtyje būna aukštumos vairas. Jei kreiseriniu režimu vairas sutampa su stabilizatoriumi ir kitais režimais dar yra vairo atsarga-viskas gerai. Jei ne-reikia reguliuoti stabilizatorių. Manau kad kai kuriais atvejais būsite labai nustebinti, pamatę matavimo rezultatus. ![]() | ||
Į viršų | | ||
Velbasys A |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #446 Prisijungta: Kt Rgp 13 2009, 12:21Vieta: kaunas - vilnius Pranešimų: 210 | tie gražūs vasaros vakarai:![]() | ||
Į viršų |
| ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Truputis elementarios teorijos. Šiuo metu naudojamas 2,58 reduktorius su 1,75m propeleriu. Skrenda, tačiau skleidžia pragarišką triukšmą dėl didelio menčių galų greičio. Yra kitas reduktorius 3,5. Aritmetika rodo kad su šiuo reduktoriumi menčių galų greitis sumažėtų 1,36 karto. Pagerėtų trauka ir žymiai sumažėtų triukšmas. Dėl tikrumo pasiklausiau Algį Rimkų, skraidantį su RK-6. Pradžioje ten buvo 3,5 reduktorius. Lėktuvas buvo tylus, trauka gera. Reduktorių pakeitus kitu, su 3 perdavimo skaičiumi, triukšmas žymiai padidėjo. Todėl rekomendacija Albertui-paaukot pusdienį ir pasikeisti reduktorių. | ||
Į viršų | | ||
Velbasys A |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #446 Prisijungta: Kt Rgp 13 2009, 12:21Vieta: kaunas - vilnius Pranešimų: 210 | viskas čia gerai ir pataisoma. tiesiog šiuo atveju i didesnius skaičiavimus nebuvo veltasi, o pasikliauta variklio, sraigto ir reduktoriaus kombinacija kurią rekomenduoja gamintojas. Sraigtas 1,7m, Lugansko. praktikoje taip, lėktuvas skrenda, bet skleidžiamas garsas kelia paniką aplinkiniams, ir jaučiamas diskomfortas kabinoje. labai tikėtina, kad garsiam sraigto darbui turi įtakos atstumas (sraigto, nuo sparno/elerono nuoslydžio briaunos), lėktuvo schema (stumianti versija), plius, variklis be aptakumo gaubto; šiai dienai reduktorius yra pakeistas ir buvo atlikti bandymai tiek su senuoju, tiek su nauju sraigtu (1,75m diametro). ![]() ![]() | ||
Į viršų |
| ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System