Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Čia galėjo būti tema apie PDQ-2 |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Romualdas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #88 Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44Pranešimų: 32 | Pas mane jau daug metu gyvena savadarbio lektuvo ''PDQ-2"' breziniai , viso 9 nulinio formato lapai.ideti foto i foruma nemoku , tai galiu keliais zodziais nupasakoti: issketimas =5,7 m1,sparno plotas =6m2 ,sraigto d=1,11 m1,variklio galingumas =35 a.j., tuscio svoris 95 kg.,kuras =15 kg., pilotas =77 kg.,max greitis =128 km/val, keliones greitis =112 km/val ,minimalus v = 74 km/val., tupimo v = 64 km/val.,sparno styga =106 cm. Sparnu gamybai daugumoje naudojamas polistirolas . konstrukcijos autoriai - Ceku konstruktoriai Brezinius galiu atkopijuoti i 4 formato lapus Susisiekimui Alytuje yra toks Nr. 8-612-23-205 [ Redaguota Pn Bal 09 2010, 06:35 ] | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 692 | Nu intrnete radau tokia foto - gan įdomus aparatas, artimas 115 klasei... http://web.archive.org/web/20051228062444/http://sirius-aviation.com/pdq.html | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Buvau ir aš iš Romualdo pasiskolinęs šiuos brėžinius. Nulėkiau Kaunan, aplakščiau pusę miesto kol radau kas tokias paklodes nuskanuos... Radau Kęstučio gtv. tokią kopijavimo kontorą, nu ką - padarė popierines kopijas, ir nuskanavo į cd. Sumokėjau be kelių litų šimtinę, ale džiaugiausi be galo, sakau įdėsiu internetan, liaudžiai. Toks ir Romualdo noras buvo, kad pasidalinčiau su kolegom. Bet tie skanuotojai iškrėtė man šposą: popierines kopijas padarė gerai, o skanams esantiems diske trūksta apie 10 cm brėžinio dešiniam šone... visuose lapuose. O ten daug svarbios informacijos, praktiškai brėžiniai nebepanaudojami... Ir kas pikčiausia - tai pamačiau jau būdamas UK. Būčiau tikrai nepatingėjęs nulėkti atgal, jei būčiau laiku pamatęs. | ||
Į viršų | | ||
storas |
| ||
storas Užsiregistravęs dalyvis #565 Prisijungta: Sk Bal 04 2010, 10:41Vieta: Panevėžys Pranešimų: 4 | Galim daba nulekt... | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Galim pabandyt padet su skenavimu | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | http://cgi.ebay.co.uk/Aviation_W0QQitemZ320509070705QQcmdZViewItemQQptZUK_CPV_Aviation_SM?hash=item4a9fd44d71 Manufacturer: EIPPER AIRCRAFT INC Type: QUICKSILVER MXL II Serial No.: 022 ICAO 24 bit aircraft address: Binary: 0100_00_000_011_00_0010011110 Hex: 40309E Octal: 20030236 Popular Name: - Generic Name: - Aircraft Class: MICROLIGHT EASA Category: NON EASA Engines (Propellers): 1: 1 x ROTAX 503 ( - QUICKSILVER 66 IN X 40 IN ) MTOW: 370kg Total Hours: 154 at 31/12/2007 Year Built: 1989 | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Kęstutis rašė ... http://cgi.ebay.co.uk/Aviation_W0QQitemZ320509070705QQcmdZViewItemQQptZUK_CPV_Aviation_SM?hash=item4a9fd44d71 Manufacturer: EIPPER AIRCRAFT INC Type: QUICKSILVER MXL II Serial No.: 022 ICAO 24 bit aircraft address: Binary: 0100_00_000_011_00_0010011110 Hex: 40309E Octal: 20030236 Popular Name: - Generic Name: - Aircraft Class: MICROLIGHT EASA Category: NON EASA Engines (Propellers): 1: 1 x ROTAX 503 ( - QUICKSILVER 66 IN X 40 IN ) MTOW: 370kg Total Hours: 154 at 31/12/2007 Year Built: 1989 Kad pajustum kaip baisu skraidyti, reikia įsigyti tokį lėktuvą. | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Raimio Noreikos pirmas privatus orlėkys panašus buvo. Dabar kai papasakoja apie tuos skraidymus tai žiauru... Nors kai pasižiūri youtubėj apie tuos QUICKSILVER ir panašius tai iš šono neatrodo taip baisu... Kartais net visai patraukliai-egzotiškai-extremaliai. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Teko skristi su Raimio skuduriniu lėktuvu ir dar su kokiais 5 panašiais. Net palyginti moderni amfibija "Aventura"su skuduriniu sparnu maloni tik tada, kai ją pilotuoja kolega... Pagrindinės bėdos: -Labai sunkūs ir neefektyvūs eleronai. Nuo stipresnio gūsio pavirtusį lėktuvą atstatyti reikia daug jėgos. Dėl stipraus vėlavimo būna neaišku ar išvis pavyks atitaisyti pokrypį. -Paprastai labai menka aerodinaminė kokybė. Sugedus varikliui ar sąmoningai sumažinus trauką, krenta vos ne stačiai žemyn... Na o visa kita puiku. Gali pakilti į orą, pigu. [ Redaguota An Bal 06 2010, 08:09 ] | ||
Į viršų | | ||
JuozasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #343 Prisijungta: Tr Vas 25 2009, 11:00Pranešimų: 178 | Isigaliojus ''senaties terminui''prisipazinsiu ir as skrides Raimio skudurinuku.Kazkoks nesusipratimas.Gerai kad Jis tuo aparatu atsikrate. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System