Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Čia galėjo būti tema apie PDQ-2


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Čia galėjo būti tema apie PDQ-2
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Romualdas
Kt Vas 04 2010, 09:39
Užsiregistravęs dalyvis #88
Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44
Pranešimų: 27
Pas mane jau daug metu gyvena
savadarbio lektuvo ''PDQ-2"' breziniai , viso 9 nulinio formato lapai.ideti foto i foruma nemoku , tai galiu keliais zodziais nupasakoti:
issketimas =5,7 m1,sparno plotas =6m2 ,sraigto d=1,11 m1,variklio galingumas =35 a.j., tuscio svoris 95 kg.,kuras =15 kg., pilotas =77 kg.,max greitis =128 km/val, keliones greitis =112 km/val ,minimalus v = 74 km/val., tupimo v = 64 km/val.,sparno styga =106 cm.
Sparnu gamybai daugumoje naudojamas polistirolas . konstrukcijos autoriai - Ceku konstruktoriai
Brezinius galiu atkopijuoti i 4 formato lapus
Susisiekimui Alytuje yra toks Nr. 8-612-23-205

[ Redaguota Pn Bal 09 2010, 06:35 ]
Į viršų
AHTAHAC
Pn Vas 05 2010, 09:13
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 678
Nu intrnete radau tokia foto - gan įdomus aparatas, artimas 115 klasei...

http://web.archive.org/web/20051228062444/http://sirius-aviation.com/pdq.html




Į viršų
Nerijus Korbutas
Št Kov 06 2010, 08:03
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Buvau ir aš iš Romualdo pasiskolinęs šiuos brėžinius. Nulėkiau Kaunan, aplakščiau pusę miesto kol radau kas tokias paklodes nuskanuos... Radau Kęstučio gtv. tokią kopijavimo kontorą, nu ką - padarė popierines kopijas, ir nuskanavo į cd. Sumokėjau be kelių litų šimtinę, ale džiaugiausi be galo, sakau įdėsiu internetan, liaudžiai. Toks ir Romualdo noras buvo, kad pasidalinčiau su kolegom.
Bet tie skanuotojai iškrėtė man šposą: popierines kopijas padarė gerai, o skanams esantiems diske trūksta apie 10 cm brėžinio dešiniam šone... visuose lapuose. O ten daug svarbios informacijos, praktiškai brėžiniai nebepanaudojami...
Ir kas pikčiausia - tai pamačiau jau būdamas UK. Būčiau tikrai nepatingėjęs nulėkti atgal, jei būčiau laiku pamatęs.
Į viršų
storas
Pr Bal 05 2010, 01:47
storas
Užsiregistravęs dalyvis #565
Prisijungta: Sk Bal 04 2010, 10:41
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 4
Galim daba nulekt...
Į viršų
Algis
Pr Bal 05 2010, 02:34
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1947
Galim pabandyt padet su skenavimu
Į viršų
Tinklalapis
NNN
An Bal 06 2010, 11:56
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
http://cgi.ebay.co.uk/Aviation_W0QQitemZ320509070705QQcmdZViewItemQQptZUK_CPV_Aviation_SM?hash=item4a9fd44d71

Manufacturer: EIPPER AIRCRAFT INC
Type: QUICKSILVER MXL II
Serial No.: 022
ICAO 24 bit aircraft address: Binary: 0100_00_000_011_00_0010011110
Hex: 40309E
Octal: 20030236
Popular Name: -
Generic Name: -
Aircraft Class: MICROLIGHT
EASA Category: NON EASA
Engines (Propellers):
1: 1 x ROTAX 503 ( - QUICKSILVER 66 IN X 40 IN )
MTOW: 370kg Total Hours: 154 at 31/12/2007 Year Built: 1989
Į viršų
Rolandas
An Bal 06 2010, 02:40
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117

Kęstutis rašė ...

http://cgi.ebay.co.uk/Aviation_W0QQitemZ320509070705QQcmdZViewItemQQptZUK_CPV_Aviation_SM?hash=item4a9fd44d71

Manufacturer: EIPPER AIRCRAFT INC
Type: QUICKSILVER MXL II
Serial No.: 022
ICAO 24 bit aircraft address: Binary: 0100_00_000_011_00_0010011110
Hex: 40309E
Octal: 20030236
Popular Name: -
Generic Name: -
Aircraft Class: MICROLIGHT
EASA Category: NON EASA
Engines (Propellers):
1: 1 x ROTAX 503 ( - QUICKSILVER 66 IN X 40 IN )
MTOW: 370kg Total Hours: 154 at 31/12/2007 Year Built: 1989


Kad pajustum kaip baisu skraidyti, reikia įsigyti tokį lėktuvą.



Į viršų
Nerijus Korbutas
An Bal 06 2010, 02:52
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
Raimio Noreikos pirmas privatus orlėkys panašus buvo. Dabar kai papasakoja apie tuos skraidymus tai žiauru...
Nors kai pasižiūri youtubėj apie tuos QUICKSILVER ir panašius tai iš šono neatrodo taip baisu... Kartais net visai patraukliai-egzotiškai-extremaliai.
Į viršų
Rolandas
An Bal 06 2010, 07:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5117
Teko skristi su Raimio skuduriniu lėktuvu ir dar su kokiais 5 panašiais. Net palyginti moderni amfibija "Aventura"su skuduriniu sparnu maloni tik tada, kai ją pilotuoja kolega...
Pagrindinės bėdos:
-Labai sunkūs ir neefektyvūs eleronai. Nuo stipresnio gūsio pavirtusį lėktuvą atstatyti reikia daug jėgos. Dėl stipraus vėlavimo būna neaišku ar išvis pavyks atitaisyti pokrypį.
-Paprastai labai menka aerodinaminė kokybė. Sugedus varikliui ar sąmoningai sumažinus trauką, krenta vos ne stačiai žemyn...
Na o visa kita puiku. Gali pakilti į orą, pigu.


[ Redaguota An Bal 06 2010, 08:09 ]
Į viršų
JuozasT
An Bal 06 2010, 10:31
Užsiregistravęs dalyvis #343
Prisijungta: Tr Vas 25 2009, 11:00
Pranešimų: 177
Isigaliojus ''senaties terminui''prisipazinsiu ir as skrides Raimio skudurinuku.Kazkoks nesusipratimas.Gerai kad Jis tuo aparatu atsikrate.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0901sek,0.0080iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,911kb