Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Čia galėjo būti tema apie PDQ-2


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Čia galėjo būti tema apie PDQ-2
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AHTAHAC
Pn Bal 09 2010, 10:22
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 693
Pasižiūrim šičia, vyrai surinkinėja S-10 http://picasaweb.google.com/UweSpang/FolderForTheWorldwideS10Community#5345729581850795570

ko ne skudurinis sparnas:

1. Lonžeronas ir priekinė briauna - vamzdis.

2. Nerviųros - lenktas vamzdelis.

Nu noselė kieta, bet tai ir viskas.

Su An-2 ar Jak-12 vėr ko lyginti visiškai.
Į viršų
SKR LT
Pn Bal 09 2010, 10:25
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 340
I sia diskusija isiveliau, noredamas issiaiskinti kas, JUsu gerbiamieji, nuomone yra "kietas" ir kas -"minkstas" sparnas. Dar neteko matyti lektuvo su "minkstu" sparnu, tik parasparni.Visi turi "kieta" krkasa, ar tai "Jak" ar tai "C-22" .Jusu nuomone , jeigu sparno lonzeronai vamzdiniai, profili laiko lates, o danga dakronas. x-Lamas, 3-Lamas arba giteris,bet be kietos briaunos- tai jau "skudurinis".Jeigu lonzeronai, nerviuros pagamintos is pusies, su kieta briauna, bet aptrauktas mociutes perkeliu. tai jau auksciausia klase.
Prie ko lektuvas ir jo sparno danga, jeigu tulas megejas konstruktorius suprojektavo ir pagamino nevykusi aparata, su kuriuo isgasdino puse Lietuvos konstruktoriu ir pats issigando amziams.
Jeigu jau kalbeti apie "kieta" sparnai , tai siai kategorijai priskirciau 100% metalini ir 100% kompozicini sparna.

Kad dalis forumio dalyviu pakeistu savo nuomone ir nemastytu 19 amziaus kriterijais, siulau panagrineti modernaus lektuvo,. vokieciu gamybos , Ikarus C42 sparno konstrukcija.
Lonzeronai diuralio vamzdziai, profili laiko lates, danga -giteris, tai daug paprastesne aptraukimo technologija, taip pat ir paketimo, negu sekonaitu.Charakteristikos puikios.Skraido visame pasaulyje ir nekosti.Paciupineti galite Latvijoje.
Visa ,ka parasiau, tinka tik ULO klasei.
Pridedu foto.

Į viršų
vytas
Pn Bal 09 2010, 11:51
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2984
Na šia tema,kas yra "Skudurinukai" jau buvom išdiskutavę seniau.Bet matau,kad vėl sugrįžom prie to pačio.Bijau,kad šiuo atveju ir AHTAHAC ir SKRLT yra ne visai teisūs.Bandysiu dar kartą prisiminti.Savoka""skudurinukas"atkeliavo į šias dienas dar iš skraidyklių kūrimo pradžios.Tada skraidyklės turėjo kietą vamzdinį karkasą,ant kurio buvo užmaunama danga(lavsaninė,perkelinė ar dacroninė-nesvarbu)Profiliui suteikti ir palaikyti į dangą įkišami išlenkti vamzdeliai-latės.Vėliau atsirado ultralengvi lėktuvėliai,kurių sparnai pagaminti pagal tą patį skraidyklės sparno principą,tik jie dar turi ir galinę briauną iš vamzdžio.Todėl ir jiem prigijo "skudurinukų" pavadinimas.Beje Anglijoje taipat ir Skraidyklės ir ultralengvi tokio tipo lėktuvai vadinami Flexwing.Bet va ties čia ir dedam tašką.AHTAHAC-o minėtas Sakota ,kaip ir pvz Rans S6 Coyotte turi taip pat du vamzdinius lonžeronus,BET jis neturi įkišamų į dangą lačių.Tie vamzdeliai,t.y. ne kas kita,kaip nerviūros-nesvarbu ar jos būtų štampuotos iš skardos,ar medinės ar sulenktos iš vamzdelių-,kurios yra kietai sujungtos su lonžeronais.Be to danga(seconit-as)yra kietai priklijuota prie sparno karkaso.Vadinasi tai yra kietas sparnas!!Apibendrinant,galimas būtų Skudurinukais vadinti lėktuvus,kurie neturi nerviūrų,kietai sujungtų su lonžeronais,ir danga nėra kietai pritvirtinta prie sparno karkaso.
Minėtas C42 yra SKUDURINUKAS,ir būtent šį pavyzdį norėjau pateikti Rolandui ,kaip atsaką apie netobulus .Čia jau ne mano nuomonė ,o skraidančių jais,kad tai daugeliu atvejų geresnes skridimo ch-kas turintis lėktuvas,nei kai kurie kieto sparno aparatai.technika nestovi vietoje.

[ Redaguota Pn Bal 09 2010, 04:59 ]
Į viršų
NNN
Pn Bal 09 2010, 01:21
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

vytas rašė ...

Beje Anglijoje taipat ir Skraidyklės ir ultralengvi tokio tipo lėktuvai vadinami Flexwing.


Šiek tiek papildysiu: "Flexwing weightshift" yra skraidyklės (Rogalo tipo), o "Flexwing three axis" yra klasikinio "uodeginio"/"lėktuvinio" tipo. "Three axis" (liet. "triašis") yra vadinama dėl to, kad valdomas aerodinaminiais vairais, kurių pagalba galima orlaivį sukaliot skrydžio metu aplink tris įsivaizduojamas ašis. Blansuojamą "flexwing weight shift" galima pasukt tik apie dvi (keisti atakos ir posvyrio kampus) ...

Ir dar ... tik ir tik membraniniai "skuduriniai" sparnai suteikia sparnui savybes, kurias "kieti" pasiekia tik sudėtingos elektronikos pagalba. Apie tai jau rašiau ...

[ Redaguota Pn Bal 09 2010, 01:21 ]
Į viršų
Rolandas
Pn Bal 09 2010, 02:50
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5572
Skudurinukai su blogosiomis savybėmis-Kęstučio nurodytas Qiksilveris, C22 ir daug panašių.
C 42 dėl dangos tvirtinimo prie nerviūros iš abiejų pusių, dėl standžios noselės be abejonės jau turėtų būti geresnis.
Teko truputį skraidyti TL Kondoru. Jo sparnas kaip ir C42, pavaldumas pakenčiamas, tačiau eleronai dar gana neefektyvūs.

Turėjau kaimyną kuris prigėręs ginčydavosi su televizorium. Ginčytis su žmonėmis, besislepiančiais po slapyvardžiais ir kaukėmis beveik tas pats.
Viena kalba su objektyviu pilotu, kita su komersantu, kurio pagrindinis tikslas-kam nors įsiūlyti savo per klaidą įsigytą skudurinuką.
Į viršų
SKR LT
Pn Bal 09 2010, 02:53
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 340
Gerb. konstr. Vytai,
Paaiskinkite, ar taptu geresnis C42 sparnas, jeigu lates prikniedintume prie lonzeronu, o danga priklijuotume prie ju su Moment? Ir paaiskinkite kodel?
Man labai parupo filosofine sio klausimo puse.
Ir dar .Vyrauja dvi savokos: triasis ir dviasis. Teko pastebeti( pav. Prancuzijoje), kad triasiais vadinami lektuvai su priekiniu ratuku, o dviasiais su uzpakaliniu.
Į viršų
vytas
Pn Bal 09 2010, 05:29
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2984
Gerb,aviatoriau,SKRLT.Iš filosofinės pusės žiūrint,nebūtinai kietas tas ,kas yr iš geležies ,plasiko,betono ir pan,kaip sako rusai "Žieliezobeton".Kietas gali būti ir minkštas daiktas.Vot čia ir gamtos mįslė,parodoksas,taip sakant.
O iš gryn techninės pusės,tai latės yr pakankamai minkštas daiktas,kurios prie tam tikrų skrydžio evoliucijų nuo perkrovų deformuojasi,tuo iškraipydamos sparno profilį. kas pablogina jo aerodinamines ch-kas,padidina pasipriešinimą ir t.t..Bet jei tuos pačius vamzdelius pritvirtinsime kietai prie lonžeronų, jei įdėsime santvaras tarp jų,kaip yra Ransuose,o jei dar priekinė noselė iš duralio skardos,tai konstrukcija sparno bus gerokai standesnė,ji geriau laikys profilį,iš to ir išplauks geresnės skridimo ch-kos.
Į viršų
AR
Pn Bal 09 2010, 08:04
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3568
vytas rašė ...

Na šia tema,kas yra "Skudurinukai" jau buvom išdiskutavę seniau.Bet matau,kad vėl sugrįžom prie to pačio.Bijau,kad šiuo atveju ir AHTAHAC ir SKRLT yra ne visai teisūs.Bandysiu dar kartą prisiminti.Savoka""skudurinukas"atkeliavo į šias dienas dar iš skraidyklių kūrimo pradžios.Tada skraidyklės turėjo kietą vamzdinį karkasą,ant kurio buvo užmaunama danga(lavsaninė,perkelinė ar dacroninė-nesvarbu)Profiliui suteikti ir palaikyti į dangą įkišami išlenkti vamzdeliai-latės.Vėliau atsirado ultralengvi lėktuvėliai,kurių sparnai pagaminti pagal tą patį skraidyklės sparno principą,tik jie dar turi ir galinę briauną iš vamzdžio.Todėl ir jiem prigijo "skudurinukų" pavadinimas.Beje Anglijoje taipat ir Skraidyklės ir ultralengvi tokio tipo lėktuvai vadinami Flexwing.Bet va ties čia ir dedam tašką.AHTAHAC-o minėtas Sakota ,kaip ir pvz Rans S6 Coyotte turi taip pat du vamzdinius lonžeronus,BET jis neturi įkišamų į dangą lačių.Tie vamzdeliai,t.y. ne kas kita,kaip nerviūros-nesvarbu ar jos būtų štampuotos iš skardos,ar medinės ar sulenktos iš vamzdelių-,kurios yra kietai sujungtos su lonžeronais.Be to danga(seconit-as)yra kietai priklijuota prie sparno karkaso.Vadinasi tai yra kietas sparnas!!Apibendrinant,galimas būtų Skudurinukais vadinti lėktuvus,kurie neturi nerviūrų,kietai sujungtų su lonžeronais,ir danga nėra kietai pritvirtinta prie sparno karkaso.
Minėtas C42 yra SKUDURINUKAS,ir būtent šį pavyzdį norėjau pateikti Rolandui ,kaip atsaką apie netobulus .Čia jau ne mano nuomonė ,o skraidančių jais,kad tai daugeliu atvejų geresnes skridimo ch-kas turintis lėktuvas,nei kai kurie kieto sparno aparatai.technika nestovi vietoje.


visikai pritariu tokiam apibudinimui ir dar galima papildyti kad "kietas" sparnas islaiko profilio geometrija o minkstas skrydzio metu "keicia" profili del aerodinaminiu jegu poveikio.
Į viršų
SKR LT
Št Bal 10 2010, 05:43
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 340
vytas rašė ...

Gerb,aviatoriau,SKRLT.Iš filosofinės pusės žiūrint,nebūtinai kietas tas ,kas yr iš geležies ,plasiko,betono ir pan,kaip sako rusai "Žieliezobeton".Kietas gali būti ir minkštas daiktas.Vot čia ir gamtos mįslė,parodoksas,taip sakant.
O iš gryn techninės pusės,tai latės yr pakankamai minkštas daiktas,kurios prie tam tikrų skrydžio evoliucijų nuo perkrovų deformuojasi,tuo iškraipydamos sparno profilį. kas pablogina jo aerodinamines ch-kas,padidina pasipriešinimą ir t.t..Bet jei tuos pačius vamzdelius pritvirtinsime kietai prie lonžeronų, jei įdėsime santvaras tarp jų,kaip yra Ransuose,o jei dar priekinė noselė iš duralio skardos,tai konstrukcija sparno bus gerokai standesnė,ji geriau laikys profilį,iš to ir išplauks geresnės skridimo ch-kos.

Gerb. Vytai,
Dekoju uz paaiskinima, tik teiginyje, kad lates skrydzio metu deformuojasi, truksta filosofinio prado. Surtikite su manimi, kad deformacijos priklausys ne tik nuo veikianciu jegu dydzio, bet ir nuo medziagos , is kurios pagamintos lates, savybiu, nuo trubeles skersmens ir ilgio. profilio ir t.t ,tad tinkamai parinkus, deformacijas galima sumazinti iki minimumo t.y. gausis beveik nerviuros.Bet vistiek bus "minkstas", nors pasiusk. Todel pasinaudodamas Tamstos patarimais savo aparate, kol dar ne velu, lates prikniedysiu. Del viso pikto, kad nepasimestu.
Reziume: geriau tureti "minksta" negu netureti visiai.
Į viršų
vysniukas
Št Bal 10 2010, 07:57
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Kietas, minkstas, koks skirtumas jei konstruktoriui rankos is uzpakalio dygsta.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0781sek,0.0080iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,955kb