Mano Sparnai: Diskusijos / Svetainės Archyvas / SERA grėsmė aviaciniam sportui


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Svetainės Archyvas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
SERA grėsmė aviaciniam sportui
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Kt Bal 01 2010, 01:00
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Štai, kaip reaguoja britai.

http://www.bmaa.org/catalogue_item.php?catID=3884&prodID=19488

O mūsų organizacijos? LAK?

Primenu, kad gali savo pastabas siųst ir fiziniai asmenys (laukelyje "Organization" reik įrašyt savo vardą ir pavardę).
Į viršų
JonasKr
Kt Bal 01 2010, 03:02
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
LAK reaguoja. Buvo svarstyta tarybos posėdyje. Paaiškinta, kaip reikia veikti. Bus tai ir spec. naujienlaiškyje su nuoroda, kur pasiskaityti, bet - angliškai. kęstuti, gal galėtum svarbiausius dalykus pateikti lietuviškai. Juk reaguoti reikia iki balandžio 12 d
Į viršų
NNN
Pn Bal 02 2010, 08:59
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

JonasKr rašė ...

LAK reaguoja. Buvo svarstyta tarybos posėdyje. Paaiškinta, kaip reikia veikti. Bus tai ir spec. naujienlaiškyje su nuoroda, kur pasiskaityti, bet - angliškai. kęstuti, gal galėtum svarbiausius dalykus pateikti lietuviškai. Juk reaguoti reikia iki balandžio 12 d


Galiu, bet nematau prasmės, nes visviena reik rašyt angliškai. Du kartus išvertus paprastai išeina nesamonė. Reikia daryt taip - sėst organizacijos dviem - trim žmonėm kartu (vienas, kaip min. turi gerai suprast teisinę-biurokratinę-aviacinę anglų kalbą) ir skaityt bei atsakyt. Galima naudot "sakralines" frazes jau surašytas CIMA atsakyme.

Aš asmeniškai vakar jau nusiunčiau atsakymą oraganizacijos "Kęstutis Želnys" vardu. Tekstą, truputi pakeitęs paėmiau iš BMAA atsakymų.

Čia ne tiek svarbu pats tekstas, kiek ES narių piliečių reakcija - bus reakcija ES pareigūnai šnekėsis, o jei nebus - darys, kaip jiems "užplaukia". Štai ir visa strategija

BMAA taip ir rašo, kad savo atsakymą siunčia 40 000 pilotų vardu ... sutikit, skaičius įspūdingas (tai vien tik BMAA nariai - skraidyklininkai, bei kiti "skudurninkai").

Nusivyliau LAK reakcija - juk SERA projektas kenkia ir sklandytojams, ir akrobatams. Tikėjausi, kad paruoš pvz. kokius 50 000 pilotų atstovaujantį, jungtinį, išsamų atsakymą. O dabar tik perspausdino tą informaciją, kurią aš nusiunčiau ir tik iš vienos šalies, vienos organizacijos. O kur kitų šalių reakcijos analizė, konsultacijos su prancūzais, vokiečiais, čekais, lenkais ir t.t.?

Anglai sureagavo labai aštriai, nes jie paraidžiui laikosi įstatymų. Gal mūsų reakcija tokia vangi dėl to, kad esame įpratinti vieną sakyt, o kitą daryt? Atseit, "aj, kaip nors apeisim tuos SERA's" Beje, čekai irgi labai "nesiparina" dėl tos SERA, o lenkų spaudoj apskritai tylu. Dar laukiu atsakymo iš prancūzų.

Į viršų
NNN
Pn Bal 02 2010, 10:04
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
P.S. gavau atsakymą iš prancūzų - jie yra nusiuntę savo atstovus į EAS, EMF, AESA ir EUROCONTROL ...

Belieka tikėtis, kad anglai su prancūzais iškovos laisvę ir mums ...

[ Redaguota Pn Bal 02 2010, 10:06 ]
Į viršų
AR
Pn Bal 02 2010, 11:47
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
GERAI BUTU.
gal Kestutis galetu pakomentuoti kas konkreciai tose taisyklese kliuna (labai tingiu skaityti ir gilintis)
Į viršų
JonasKr
Pn Bal 02 2010, 11:52
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Kęstuti, LAK taryba nutarė daryti taip - kiekviena federacija paruošia ir išsiunčia savo protesto-pasiūlymų raštus, o LAKas, savo ruožtu, taip pat. Jeigu teisingai supratau, tai kreipimesi kviečiama, kad reaguotų ir tokios organizacijos, kaip Kestutis Zelnys. Tad viskas kaip ir savo vietose, tik išsamesnės informacijos stinga. Prašymas problemą referuoti lietuviškai buvo todėl, kad ne visi vyresnės kartos aviatoriai laisvai skaito angliškai. O sužinoti visa tiksliau - norisi.
Į viršų
NNN
Pn Bal 02 2010, 12:58
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Štai, trumpai:

2 str. Apibrėžimai, 2. „akrobatinis skraidymas“
Akrobatinis skraidymas reiškia tyčinius manevrus, įskaitant staigų elgesio ore pasikeitimą, ar nenormalų elegesį, ar nenormalų grečių pasikeitimą.

Ką tai reiškia? Juk reikia kartais atlikt ypatingai staigius manevrus, kad ir orlaivio Skrydžių operacijų vykdymo vadovo ribose. Tai yra normalu, tuo labiau mokantis skristi, įskaitant ir srauto nutraukimą, suktuką ir t.t. Jai tas apibrėžimas įsigaliotų, tai visi neakrobatiniai orlaiviai negalėtų vykdyti tų manevrų, jei pilotas, ar instruktorius neturėtų atitinkamos kvalifikacijos, o orlaivis neturėtų leidimo vykdyti akrobatinius manevrus.

Bendrų taisyklių 3 dalis.

3.1.2.1 Jei nevykdomas tūpimas, ar kilimas nuo KTT ir nėra specialaus leidimo, orlaivis negali skristi virš gyvenamųjų rajonų, ar žmonių susitelkimo.

Visiškai neaišku koks tas žmonių susitelkimas (2, 3, 1000 žmonių?), ar kas tie „gyvenamieji“ (1, 2, 3 namai ?) rajonai? Aukštis?

Jei tai įsigaliotų, reiktų keltis į dykumas :....

3.2.6.1 c) vykdyti tik kairį posūkį skrendant eismo rate, nebent būtų suderinta su skrydžių vadovu.

Bet juk nevaldomoje oro erdvėje esantys aerodromai neturi skrydžių vadovų, o aerodromų specifika kartais verčia suktis ir dešinėn.

Jei įsigaliotų šį nuostata, tai į dešinę negalima būtų suktis, nežiūrint, kad kairio rato ribose yra medžiai, vandens telkinys, ar namai .... o jei sustos variklis?

3.4.4 Niekas negali vadovaut orlaivio judėjimui žeme, jei neturi atitinkamos kvalifikacijos, patvurtintos įgaliotos organizacijos (šiuo atveju CAA).

Lietuvoje yra virš 27 aerodromų. Iš kur paimt tiek judėjimi žeme operatorių? Kas juos paruoš ir kiek tai kainuos? O ką daryt varžybų metu, kur vien teisėjų reik apie 10-30?

3.9.1 draudžiama skrist kontroliuojamoj oro erdvėje žemiau, nei 3000 pėdų.

O tai, kuo ta kontroliuojama erdvė skiriasi nuo nekontroliuojamos? Nekontroliuojamoj galima žemiau 3000 (kur pilna bokštų, aukštų pastatų ir t.t.), o kontroliuojamoj, kur beveik nėr jokių aukštų kliūčių ne.....

Juk galima pagal VFR, iš anksto sutarus, ir turint atitinkamą kvalifikacij ąskrist, kad ir į Zoknių oro uostą. Tai negi reiktų ropštis iš 1500 į 3000 pėdų?

4.6 Draudžia skraidyt žemiau 150 m.

Jei tai įsiglaiotų, tai, kaip tada su paramotorų varžybom?

O kaip mokyti skrist su ultralaitu mažame, 50 m aukštyje, mokant pilotą įvertinti reljefo keliamą turbulenciją?

Juk reik mokėt leistis įvariom sąlygom sustojus varikliui, ar rinktis aikštelę, jei variklis dar nirs kiek veikia.

Geriau būtų apribot atstumus horizonte iki žmonių, ar pastatų, kad nepadaryt jiem žalos. Prie ko čia aukštis?




[ Redaguota Pn Bal 02 2010, 12:58 ]
Į viršų
JonasKr
Kt Bal 08 2010, 11:53
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Kęstutis gavo asmenišką Eurokontrolės atsakymą į savo pastabas SERA projektui. Gal pats apie tai parašys?
pesimizmo šalininkams - kai Žentelis per naktį suorganizavo piketą prie vyriausybės dėl aroklubų turto, taip pat buvo nemažai kritikų. Kai akcija nuskambėjo plačiau - jau gerai.
Europos klerkai netgi davė laiko reikšti savo pastabas dėl SERA, tai kodėl tuo nesinaudoti?
Į viršų
NNN
Kt Bal 08 2010, 12:05
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
JonasKr rašė ...

Kęstutis gavo asmenišką Eurokontrolės atsakymą į savo pastabas SERA projektui. Gal pats apie tai parašys?
pesimizmo šalininkams - kai Žentelis per naktį suorganizavo piketą prie vyriausybės dėl aroklubų turto, taip pat buvo nemažai kritikų. Kai akcija nuskambėjo plačiau - jau gerai.
Europos klerkai netgi davė laiko reikšti savo pastabas dėl SERA, tai kodėl tuo nesinaudoti?




[ Redaguota Kt Bal 15 2010, 08:38 ]
Į viršų
AR
Kt Bal 08 2010, 01:45
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Kęstutis rašė ...

Štai, trumpai:

2 str. Apibrėžimai, 2. „akrobatinis skraidymas“
Akrobatinis skraidymas reiškia tyčinius manevrus, įskaitant staigų elgesio ore pasikeitimą, ar nenormalų elegesį, ar nenormalų grečių pasikeitimą.

Ką tai reiškia? Juk reikia kartais atlikt ypatingai staigius manevrus, kad ir orlaivio Skrydžių operacijų vykdymo vadovo ribose. Tai yra normalu, tuo labiau mokantis skristi, įskaitant ir srauto nutraukimą, suktuką ir t.t. Jai tas apibrėžimas įsigaliotų, tai visi neakrobatiniai orlaiviai negalėtų vykdyti tų manevrų, jei pilotas, ar instruktorius neturėtų atitinkamos kvalifikacijos, o orlaivis neturėtų leidimo vykdyti akrobatinius manevrus.

Bendrų taisyklių 3 dalis.

3.1.2.1 Jei nevykdomas tūpimas, ar kilimas nuo KTT ir nėra specialaus leidimo, orlaivis negali skristi virš gyvenamųjų rajonų, ar žmonių susitelkimo.

Visiškai neaišku koks tas žmonių susitelkimas (2, 3, 1000 žmonių?), ar kas tie „gyvenamieji“ (1, 2, 3 namai ?) rajonai? Aukštis?

Jei tai įsigaliotų, reiktų keltis į dykumas :....

3.2.6.1 c) vykdyti tik kairį posūkį skrendant eismo rate, nebent būtų suderinta su skrydžių vadovu.

Bet juk nevaldomoje oro erdvėje esantys aerodromai neturi skrydžių vadovų, o aerodromų specifika kartais verčia suktis ir dešinėn.

Jei įsigaliotų šį nuostata, tai į dešinę negalima būtų suktis, nežiūrint, kad kairio rato ribose yra medžiai, vandens telkinys, ar namai .... o jei sustos variklis?

3.4.4 Niekas negali vadovaut orlaivio judėjimui žeme, jei neturi atitinkamos kvalifikacijos, patvurtintos įgaliotos organizacijos (šiuo atveju CAA).

Lietuvoje yra virš 27 aerodromų. Iš kur paimt tiek judėjimi žeme operatorių? Kas juos paruoš ir kiek tai kainuos? O ką daryt varžybų metu, kur vien teisėjų reik apie 10-30?

3.9.1 draudžiama skrist kontroliuojamoj oro erdvėje žemiau, nei 3000 pėdų.

O tai, kuo ta kontroliuojama erdvė skiriasi nuo nekontroliuojamos? Nekontroliuojamoj galima žemiau 3000 (kur pilna bokštų, aukštų pastatų ir t.t.), o kontroliuojamoj, kur beveik nėr jokių aukštų kliūčių ne.....

Juk galima pagal VFR, iš anksto sutarus, ir turint atitinkamą kvalifikacij ąskrist, kad ir į Zoknių oro uostą. Tai negi reiktų ropštis iš 1500 į 3000 pėdų?

4.6 Draudžia skraidyt žemiau 150 m.

Jei tai įsiglaiotų, tai, kaip tada su paramotorų varžybom?

O kaip mokyti skrist su ultralaitu mažame, 50 m aukštyje, mokant pilotą įvertinti reljefo keliamą turbulenciją?

Juk reik mokėt leistis įvariom sąlygom sustojus varikliui, ar rinktis aikštelę, jei variklis dar nirs kiek veikia.

Geriau būtų apribot atstumus horizonte iki žmonių, ar pastatų, kad nepadaryt jiem žalos. Prie ko čia aukštis?





na del akrobatikos kazkaip nematai problemos.
Del 150 m minimalaus aukscio - tai ir taip pasmus pagal VFR yra 150 m taip kad niekas ir nesikeicia.
3000 pedu kontroliuojamoje erdveje - tai isviso lietuvos "mazajai" aviacinai neaktualu.
Kad skrydziu vadovai/koordinatoriai turi tureti popierius - irgi musuose ne naujiena.

Taigi as matau tik dvi bedas, viena maza- kad nori uzdrausti apskritai skristi virs gyv vietoviu (maza beda del to, kad ir pagal dabar galiojancias VFR nelabai iseina ten skristi) o kita beda didesne - t.y. biurokratizmo augimas, taisykliu rasymas vardan rasymo ir noras viska kuo griezciau kontroliuoti. Taigi Galima kovoti tik vardan biurokratizmo slopinimo ne daugiau.

cia tik mano asmenine nuomone, kuri gali nesutapti su kitu asmenu asmenine nuomone

[ Redaguota Kt Bal 08 2010, 01:46 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1064sek,0.0113iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,899kb