Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg lėktuvėlio projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg lėktuvėlio projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
bence
Sk Grd 05 2010, 12:22
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1452
Simoninis neblogas motoras (kalbu apie mini 2), pats ilgokai eksplotavau.Deje siek tiek lepus, reik pastoviai stebet ir misini laikyt siek tiek riebesni...Buvau nusipirkes deveta-eksplotavau apie pora metu, po manes jis dar pora metu iki dabar skraido.Uz jpx motora siek tiek galingesnis, bet as asmeniskai paukociau tas kelias jegas vardan ''Ramybes".Jpx su visais agregatais sveria 16kg
Į viršų
Tinklalapis
AHTAHAC
Sk Grd 05 2010, 11:22
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 678
DLE 222CC Gasoline Engine Aviamodeliu-monstrų varikliukas
21,5 AG, 5.6 kg, - Only $1649.99

13.6 cu in (222.5 cc) Output: 21.5 hp @ 7,500 rpm RPM Range: 1,000-7,500 Weight: 12.37 lb (5.61 kg)



http://www.towerhobbies.com/products/dle_engines/dleg0222.html
http://www.flymodelworld.com/products/detail/627.html

Į viršų
vytas
Sk Grd 05 2010, 11:32
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2579
Algi ,man neatrodo,kad jis sunkesnis už "vichrį".Kaip tu rašai,tavo variklis be reduktoriaus,(neabejoju,kad ir el.starterio pas jį nėra) sveria 15kg.
O mano minimas F&S "plikas" sveria tik 9kg.taip,kad pritaisius diržinį reduktorių ir duslintuvą,manau irgi svertų ne daugiau 15 kg.Starteriui su krumpliaračiu dar duočiau apie 3 kg.Pasižiūrėk,kaip viskas labai kompaktiškai padaryta pas parasparnistus.taip,darbo reikia įdėti,bet ir kaina atatinkama.Gal aš klystu,bet nuo parasparnio visas agregatas(motovienetas,kaip išsireiškė vienas kolega) kainuotų apie + - 2000 Euro

[ Redaguota Sk Grd 05 2010, 12:03 ]
Į viršų
vytas
Sk Grd 05 2010, 11:38
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2579
Antanai,tavo"monstras" nelabai tiktų bendram reikalui:-visų pirma sūkiai dideli,reikia taip ar taip daryti reduktorių.Be to iš tokios kubatūros išspausti galingumai sako,kad jų resursas turėtų būti labai nedidelis,Jį reiktų ir pjauti visą tą laiką dideliais sūkiais,nes neabejoju,kad jo galingumo kreivė yra labai stati,t.y. prie kokių 5000 aps/min jis teturėtų puse savo galingumo
Į viršų
optimistas
Sk Grd 05 2010, 05:36
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
Albertai, kaip tavo projektas. Buvai įdėjes eskizą savo lėktuvėlio. Gal kiek pasistūmėjai?
Į viršų
bence
Sk Grd 05 2010, 07:32
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1452
butu gerai nesuplakt visko i viena tema , o sukurt atskiras temas kiekvieno konstruktoriaus, kuris kazka gamina
Į viršų
Tinklalapis
optimistas
Sk Grd 05 2010, 08:18
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
Kad nera konstruktoriu daug, ypac kurie gamintu 115 kg. klases lektuvelius. Kalinauskas mete sita projekta. Tai Albertas pradejo sia tema is naujo, uztat ir klausiu gal kas pajudejo?
Į viršų
vysniukas
Sk Grd 05 2010, 08:47
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Antano monstra jau nagrinejau seniau, jo aprasyme raso,kad kuras kazkaip pas ji 92 benzas ir resursas apie 150 val., o gamina juos kitaicai, ten visokiu variantu yra nuo 25 kubiku iki sio, visa esme, kad jie siuos variklius jungia is keliu, cia sujungtas is dvieju 125 kubiku, bokseriu. pvz. yra ir 125 eilei dvieju cilindru tai jis is dvieju 75 kubiku, va cia tai racionalizacija.
Į viršų
Vygis
Pr Grd 06 2010, 10:15
Motorizuoti parasparniai
Užsiregistravęs dalyvis #138
Prisijungta: Št Bir 14 2008, 12:59
Pranešimų: 92
Sitas turbut tiktu:
http://www.simonini-flying.com/mini2evo_eng.htm
http://www.paramotor.lt/forumas/viewtopic.php?f=6&t=2688


[ Redaguota Pr Grd 06 2010, 10:17 ]
Į viršų
Albertas
An Grd 07 2010, 12:24
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 869
Mes cia is tikro kalbame apie 115kg klases projekta,todel gryztant prie jo galiu painformuoti,kad projektas jau pradetas,medziagos yra 100%.Pagaminta plieno vamzdeliu liemens dalis,jos svoris tik 4.5kg,vietoj piramidines vaziuokles bus naudojama plastikine linge,jos svoris nepilnai 3kg,su ratais iki 9kg,priekinis valdomas ir amortizuojamas ratas 3.5kg.100mm diametro vamzdzio bus tik 1.6m jis sveria apie 3kg,toliau uodegine dalis is D16T 45x1.5mm[3m] ir visi kiti konstrukcijos vamzdziai taip pat D16T 30-32x1mm diametro,viso 13m,svoris iki 4kg.
Pabaigti ir patikrinti 'Strazdo' sparnai, buvo apkrauti statiskai 400kg, jokiu negatyviu deformaciju ar kitu trukumu nepastebeta,jie aptraukti,nucelonuoti ir paruosti dazymui.
Ziurim ka turim;
Ferma- 4.5kg
Aliuminio ir D16T vamzdziai -6.4kg[cia ieina ir kilis]
Vaziuokle -12.5kg
Stabilizatorius,aukstumos
vairai,posukio vairas -4.0kg
Sparnai -40kg
Nosele su stiklu -3.5kg
prietaisai -3.0kg
nenumatyti -3,0kg
sedyne -2.0kg
bakas -2,okg
valdymui -2.0kg
Viso -82.9kg
Varikliui lieka 115-82.9= 32.1kg[pilnai tinka ir 'trabis',vichris,geriau butu JPX ar Hirtas]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1347sek,0.0107iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,921kb