Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
115 kg lėktuvėlio projektas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1530 | Simoninis neblogas motoras (kalbu apie mini 2), pats ilgokai eksplotavau.Deje siek tiek lepus, reik pastoviai stebet ir misini laikyt siek tiek riebesni...Buvau nusipirkes deveta-eksplotavau apie pora metu, po manes jis dar pora metu iki dabar skraido.Uz jpx motora siek tiek galingesnis, bet as asmeniskai paukociau tas kelias jegas vardan ''Ramybes".Jpx su visais agregatais sveria 16kg | ||
Į viršų |
| ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 691 | DLE 222CC Gasoline Engine Aviamodeliu-monstrų varikliukas 21,5 AG, 5.6 kg, - Only $1649.99 13.6 cu in (222.5 cc) Output: 21.5 hp @ 7,500 rpm RPM Range: 1,000-7,500 Weight: 12.37 lb (5.61 kg) ![]() http://www.towerhobbies.com/products/dle_engines/dleg0222.html http://www.flymodelworld.com/products/detail/627.html | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2898 | Algi ,man neatrodo,kad jis sunkesnis už "vichrį".Kaip tu rašai,tavo variklis be reduktoriaus,(neabejoju,kad ir el.starterio pas jį nėra) sveria 15kg. O mano minimas F&S "plikas" sveria tik 9kg.taip,kad pritaisius diržinį reduktorių ir duslintuvą,manau irgi svertų ne daugiau 15 kg.Starteriui su krumpliaračiu dar duočiau apie 3 kg.Pasižiūrėk,kaip viskas labai kompaktiškai padaryta pas parasparnistus.taip,darbo reikia įdėti,bet ir kaina atatinkama.Gal aš klystu,bet nuo parasparnio visas agregatas(motovienetas,kaip išsireiškė vienas kolega) kainuotų apie + - 2000 Euro [ Redaguota Sk Grd 05 2010, 12:03 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2898 | Antanai,tavo"monstras" nelabai tiktų bendram reikalui:-visų pirma sūkiai dideli,reikia taip ar taip daryti reduktorių.Be to iš tokios kubatūros išspausti galingumai sako,kad jų resursas turėtų būti labai nedidelis,Jį reiktų ir pjauti visą tą laiką dideliais sūkiais,nes neabejoju,kad jo galingumo kreivė yra labai stati,t.y. prie kokių 5000 aps/min jis teturėtų puse savo galingumo | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas![]() Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Albertai, kaip tavo projektas. Buvai įdėjes eskizą savo lėktuvėlio. Gal kiek pasistūmėjai? | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1530 | butu gerai nesuplakt visko i viena tema , o sukurt atskiras temas kiekvieno konstruktoriaus, kuris kazka gamina | ||
Į viršų |
| ||
optimistas |
| ||
optimistas![]() Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Kad nera konstruktoriu daug, ypac kurie gamintu 115 kg. klases lektuvelius. Kalinauskas mete sita projekta. Tai Albertas pradejo sia tema is naujo, uztat ir klausiu gal kas pajudejo? | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Antano monstra jau nagrinejau seniau, jo aprasyme raso,kad kuras kazkaip pas ji 92 benzas ir resursas apie 150 val., o gamina juos kitaicai, ten visokiu variantu yra nuo 25 kubiku iki sio, visa esme, kad jie siuos variklius jungia is keliu, cia sujungtas is dvieju 125 kubiku, bokseriu. pvz. yra ir 125 eilei dvieju cilindru tai jis is dvieju 75 kubiku, va cia tai racionalizacija. | ||
Į viršų | | ||
Vygis |
| ||
Motorizuoti parasparniai![]() Užsiregistravęs dalyvis #138 Prisijungta: Št Bir 14 2008, 12:59Pranešimų: 92 | Sitas turbut tiktu: http://www.simonini-flying.com/mini2evo_eng.htm http://www.paramotor.lt/forumas/viewtopic.php?f=6&t=2688 [ Redaguota Pr Grd 06 2010, 10:17 ] | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | Mes cia is tikro kalbame apie 115kg klases projekta,todel gryztant prie jo galiu painformuoti,kad projektas jau pradetas,medziagos yra 100%.Pagaminta plieno vamzdeliu liemens dalis,jos svoris tik 4.5kg,vietoj piramidines vaziuokles bus naudojama plastikine linge,jos svoris nepilnai 3kg,su ratais iki 9kg,priekinis valdomas ir amortizuojamas ratas 3.5kg.100mm diametro vamzdzio bus tik 1.6m jis sveria apie 3kg,toliau uodegine dalis is D16T 45x1.5mm[3m] ir visi kiti konstrukcijos vamzdziai taip pat D16T 30-32x1mm diametro,viso 13m,svoris iki 4kg. Pabaigti ir patikrinti 'Strazdo' sparnai, buvo apkrauti statiskai 400kg, jokiu negatyviu deformaciju ar kitu trukumu nepastebeta,jie aptraukti,nucelonuoti ir paruosti dazymui. Ziurim ka turim; Ferma- 4.5kg Aliuminio ir D16T vamzdziai -6.4kg[cia ieina ir kilis] Vaziuokle -12.5kg Stabilizatorius,aukstumos vairai,posukio vairas -4.0kg Sparnai -40kg Nosele su stiklu -3.5kg prietaisai -3.0kg nenumatyti -3,0kg sedyne -2.0kg bakas -2,okg valdymui -2.0kg Viso -82.9kg Varikliui lieka 115-82.9= 32.1kg[pilnai tinka ir 'trabis',vichris,geriau butu JPX ar Hirtas] ![]() | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System