Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
115 kg lėktuvėlio projektas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Tai, kad taip buvo, sako kad nauji pasitaise i geresne puse, o kaip is tikro | ||
Į viršų | | ||
šermukšnis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #695 Prisijungta: Kt Grd 02 2010, 08:25Pranešimų: 60 | kiek pastebejau,ant vienviečiu lengvu lektuveliu stovi hirt f33.Nesu mates jpx,simonini ar kitu nauju paravarikliu.Toks jausmas, per mažai kubaturos tuose varikliuose,kad jie galetu patikimai dirbti apkraunant. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | F33 tikrai neblogas variklis, kaip ir simoninis.Tik reik zinot kiekvieno silpnasias vietas ir nedaleisti tiem trukumam pasireiksti. O atvejai kai tulas litovcas nepasigilines pila i nikosilini cilindra tepala prastesni nei ms20 , neapsprendzia motoro resurso... jeigu tie motorai tikrai butu blogi, jie luztu kas antram ar treciam, o ne pavieniam "entuziastam" | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Hirth F33 labai artimas "giminaitis" - Zanzottera MZ 34. Kuris atsirado pirmas, nežinau, bet vizualiai juos atskirti labai sunku. Zanzottera savo variklio teises pardavė kanadiečiams - www.compactradialengines.com. Pastarieji jį kažkiek patobulinę sėkmingai gamina toliau. | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | O cia katolgas europieciu is ju galima isigyti mz34 http://ulmtechnologie.e-catalogues.info/ | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1001 | Gal gryžkim vėl prie 115 klasės(arba 120) kaip pas vokiečius?Kas naujo šioje srityje,gal jau yra kokių rezultatų? Aš pradėjau nuo schemos, po to netyčia suvirinau fermą,kolega pasiūlė Strazdo sparnelius ir Lak16 plokštumas,keli varikliai mėtėsi(ne rotax),d16t vamzdžių keletas ir taip nori nenori ,atrodo, 110-115kg lėktuvėlis išeis... tuščio 110kg pilnas skridimo 250kg foto vėliau.... | ||
Į viršų | | ||
esherys |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1046 Prisijungta: Tr Sau 09 2013, 09:39Pranešimų: 3 | sveiki visi. cia mano pirmas postas. prasau nepeikti-nesmerkti del rasybos, rankos ir smegenine ne tam pritaikytos. auga gal ir nevietoj, bet teisingai... i tema. ka manot? mano atzvilgiu puiki ir paprasta konstrukcija. http://www.youtube.com/watch?v=_Lhz0JwxkQA http://www.youtube.com/watch?v=4hbNtFMz-dc] | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Tipiškas vamzdinis-skudurinis aparatas. Paprastas, technologiškas, lengvas, tik prastos aerodinamikos. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Kreiseris 90 km/h, su 28 AJ, 6-8 ltr./h. Su visais prietaisais, el. starteriu ir t.t. Ir jam pilotuot JAV nereik nei licenzijos, nei registracijos ir kainuoja naujas apie 30000 lt. Rinkiniai neparduodami. [ Redaguota Št Sau 12 2013, 11:50 ] | ||
Į viršų | | ||
Paulius15 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #987 Prisijungta: Pn Rgp 17 2012, 11:35Vieta: Gargzdai Pranešimų: 37 | Na nežinau, man šis lėktuvėlis gana simpatiškas. Tik neaišku kaip Amerikoje leidžiama jį pilotuoti be licenzijos? Gi kyla iš aerodromo. Frazeologizma vistiek reikia mokėti. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System