Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Alberto Pikčiaus konstrukcijos


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Kt Bal 08 2010, 11:53
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Dar keletas...











Į viršų
Audrius
Pn Bal 09 2010, 12:16
Svečias
Tas priekinis ratukas idomiai padarytas,atrodo ,kad turetu dideli lauzimai susidaryti i varzta,kuris laiko pacia sake.Ar lektuvelis taip isbalansuotas ,kad mazai svorio tenka ant priekinio ratuko?
Į viršų
Juozas
Pn Bal 09 2010, 07:47
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Visiems lėktuvams mažai svorio tenka priekiniam ratui. Be to ne "išbalansuotas", o subalansuotas.
Į viršų
Audrius
Pn Bal 09 2010, 09:25
Svečias
O jeigu vaziuojant per kupstelius tai smugiai dideli gaunasi per toki ilga peti,plius stabdzius spustelejus svoris svoris keliauja i prieki.Kiek tas laiko???
O subalnsuotas gali buti pvz,buchalterinej apskaitoj balansas ,mokejimo atsiskaitymo sistema.Isbalansuoti lektuva,ratamanau labai suprantamas issireiskimas ir taip yra kalbama visoje Lietuvoje kiek man teko girdeti ir net taip rasoma.(be to cia ne temos esme)jei as klystu galit pataisyt dar karta busiu labai dekingas.
Į viršų
justas
Pn Bal 09 2010, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Panasu kad tikrai priekiniams ratams nelabai dideles tos apkrovos. Cia pvz G3 remos priekine vaziuokle. tikrai sunku patiketi kad ta shake laiko, o juk ratas net ne laisvai besiorientuojantis.

Į viršų
Audrius
Pn Bal 09 2010, 10:58
Svečias

justas rašė ...

Panasu kad tikrai priekiniams ratams nelabai dideles tos apkrovos. Cia pvz G3 remos priekine vaziuokle. tikrai sunku patiketi kad ta shake laiko, o juk ratas net ne laisvai besiorientuojantis.



Cia jega sake stumia i virsu ir veikia visi remai stumimui,o ten per dideli peti persiduoda lauzimas i varztaant kurio sukiojasi sake, daug didesniu momentu.
Į viršų
Albertas
Pn Bal 09 2010, 11:31
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Šitokia konstrukcija su besiorentuojančiu ir amortizuojamu ratuku labai tinka nelygaus lauko aerodromui,nesijaučia nei kupstų,nei duobučių,lėktuvas rieda ,minkštai',bet labai grubaus tupdymo atveju gali pasiekti lėktuvo dugną arba net nulūžti{toks atvejis buvo ir man},bet ne tvirtinimo varžtas,o pati lingė
Į viršų
Audrius
Št Bal 10 2010, 12:02
Svečias
Albertas rašė ...

Šitokia konstrukcija su besiorentuojančiu ir amortizuojamu ratuku labai tinka nelygaus lauko aerodromui,nesijaučia nei kupstų,nei duobučių,lėktuvas rieda ,minkštai',bet labai grubaus tupdymo atveju gali pasiekti lėktuvo dugną arba net nulūžti{toks atvejis buvo ir man},bet ne tvirtinimo varžtas,o pati lingė

Jo tada gal ta varzta lengviau veikia jeigu per linge,nors ir trumpa ji ten,o siaip linge neturetu luzti.O jei ne vienas tai kitas turetu luzti prie tokis konstrukcijos.(sudaro man toki ispudi)
Į viršų
Rolandas
Št Bal 10 2010, 06:15
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Albertai, turiu palaikyti Audrių. Visų pirma pas tave silpnoka pagrindinė lingė, pats žinai kad laikas nuo laiko deformuojasi. Nematau geresnės išeities už plastikinę lingę. Ji pigi, lengva ir nesulaužoma.

Keli mano lėktuvai skraido su mažai apkrautu ir gerai amortizuotu priekiniu besiorentuojančiu ratu.Atrodė kad tvirtumo yra su didele atsarga, deja išaiškėjo kad nevisada laiko ir tokios konstrukcijos. Problemų atsirado keletą kartų po grubių tupdymų. Kadangi konstrukcija nenukentėjo, išskyrus priekinio rato tvirtinimą, reikia galvoti kad jis kai kada silpnokas.



Į viršų
Saulius P
Št Bal 10 2010, 09:57
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634
Dar yra ir tokia...

Tik vamzdis neprofesionaliai islenktas



Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0723sek,0.0095iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,928kb