Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Benzinas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Benzinas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Audrius
Sk Vas 12 2012, 04:38
Svečias

inžinierius rašė ...

Gerbiami, kolegos,
Visų pirma -ačiū visiems už parodytą dėmesį. Supratau, kad labai aštrus ir aktualus variklio (kaip jėgos agregato) klausimas daugeliui iš Jūsų. Todėl pradžiai, gal siūlyčiau (dėl tvarkos forume ) pereiti iš kuro (benzino) į kitą forumo temą (tarkim) -" kokio jėgos agregato norėtumėme savo orlaiviui?" ar panašiai. O vėliau galėtume padiskutuoti. (Čia vieną mintį jau yra išsakęs gerb. Rolandas (net jau ir parametrus apibrėžęs). Turiu ir aš minčių (viziją). Matau "pažengęs" alternatyvos paieškoje yra ir gerb. Audrius, gal būt ir dar kai kas prisijungtų.
Atvirai paėmus - mane vilioja perspektyvi atsinaujinančios energijos panaudojimas mažojoje aviacijoje tema. (Saulės elementai (+ energijos akumuliacija)+ elektros jėgos agregatas + mažos galios reaktyvinė (arba Otto) jėgainė sukanti el.generatorių (avarinis-rezervas ore)). Tuo labiau, kad daugelis (iš pagrindinių) elementų jau pradėti ir gaminami Lietuvoje. Gal kai kas dar kokių minčių turite? Juk galima pasvajoti ?
Toliau, dėl gerb. Rolando pageidavimo- man "pirmu priartėjimu" šovė tokia mintis- pamąstyti apie analogą "MISTRAL ENGINES" gaminiui:
- 2-jų cilindrų ,
- galia realai gautusi iki 100, su turbo kompresoriumi - 130 (gal kiek ir daugiau) AJ,
- Mazda-Wankel sistema (nedidelė kaina, kadangi gamina (naudojama) automobilių pramonė,
- benzinas - 92 (EUROPA)
- žymiai mažesni gabaritai http://www.mistral-engines.com/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/enginevsweight/4370-1-fre-FR/EnginevsWeight.jpg ir tuo pačiu svoris ir galios įkrova http://www.rotaryeng.net/ už netgi "opozitus" (Lycoming ir t.t),
- tarpremontinis (kapitalinis) intervalas iki 3000 val (pagal "MISTRAL ENG."),
- patikimumas didesnis už stūmoklinių (mažiau detalių) http://www.mistral-engines.com/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/comparative2/3560-1-fre-FR/Comparative2.jpg,
- visais darbo režimais beveik jokios vibracijos, tinka ir "malūnams", be to lengvas priėjimas ir aptarnavimas prie visų agregatų ir mazgų.
- galimybė naudoti ir sraigtą su žingsnio keitimu ore (nereikalauja ypatingo modifikavimo- viskas išsprendžiama viename reduktoriuje-"greičių dėžėje")
Ir eilė kitų.
Trūkumai :
- Sandarinimas tarp cilindrų reikalauja spec. medžiagų, pats cilindras (modulis) remonto atveju keičiamas nauju ( intervalas iki 3000 val),
- reikalinga sūkių redukcija (taupant erdvę - planetinis reduktorius i= <3).
Tai tiek.


Siulote wankelio motora malunui del mazesniu vibraciju,bet pagrinde malune vibracijos ne nuo motoro, be to pasidomejus rinkoje ju kainomis ir resursu vis del to rotax 912 stovi gerokai priekyje,gal norintioems egzotikos tas motoras sukelia sentimentus,bet rotaxo tikrai neaplenkia.Nebent taptu nors per pus pigesniu.
Idomesne alternatyva butu dyzelis ar net dvitaktis dyzelis,motorai lengvi,didele galia,mazos kuro sanaudos,bet rotax yra rotax ir dyzelis nepaima rinkos.vazineju po parodas jau 20 metu ir matau prezentuojamus dyzelius ,bet jie ,kaip stovi parodose taip ir stovi ir jokio progreso.
Į viršų
Kiras
Tr Vas 22 2012, 12:32
Kiras
Užsiregistravęs dalyvis #84
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25
Pranešimų: 173
Gerb. technikos žinovai.

Noriu paklausti tokio dalyko apie benziną. Koks yra aviacinio benzino tankis?

Bendrai benzino tankį žinynuose nurodo varijuojantį ribose tarp 0,71 kg/L ir 0,78 kg/L. Padariau eksperimentą - nuėjęs į garažą su menzūra tiksliai pamatavau tūrį ir po to pasvėriau. Trijų bandymų vidurkis gavosi 0,752 kg/L.
Bet čia automobilinio benzino. O koks aviacinio? Galvoju, turėtų būti mažesnis. Nes jei aviacinis benzidas turi būti lakesnis, kad gerai garuotų žemoje temperatūroje, logiška, jog jame yra lengvesnių frakcijų.
Gal yra žinovų šiuo klausimu.
Į viršų
inžinierius
Tr Vas 22 2012, 12:54
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 93
Gerb., Kirai,
Techniniai parametrai apibrėžiami standartuose (pasauliniuose, valstybiniuose, šakos, ar gamykliniuose). Viena nuoroda - http://www-static.shell.com/static/aus/downloads/aviation/avgas_100ll_pds.pdf. Paieškojus galima gauti ir daugiau, bet skirtumas nebus didelis nuo automobilinių. Nereikia pamiršti matavimuose pagrindinius (įtakingus) faktorius- temperatūrą, matavimo priemonių tikslumo klases ir t.t.
Pagarbiai .
Į viršų
Kiras
Tr Vas 22 2012, 05:52
Kiras
Užsiregistravęs dalyvis #84
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:25
Pranešimų: 173
Na matau, kad dažniausiai minimas aviacinio benzino tankis (prie +15°C) yra apie 0,71-0,72 kg/L - t.y. gerokai mažesnis nei automobilinio.
Į viršų
juozas49
Pn Bal 25 2014, 02:04
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
Apie benzino kokybe teorija gerai , bet praktika geriau. Motorlaiviu sporte man tenka tikrinti benzino oktanini skaiciu su specialiu testeriu .Tai Lukoil benzina mes nenaudojam lenktyniniuose varikliuose ir stai del ko.Patikrinus su testeriu , Lukoil benzinas rodo nelegalias priemaisas .Todel pries lenktynes as paimu pavyzdi is koloneles benzino ir tikrinu su testeriu .Pavyzdinis skystis naudojamas cikloheksanas su kuriuo sukalibruoju prietaisa. Kaip taisykle kura lenktynem pilam is Statoil degaliniu. Buvo atvejis ,kai uzpylus kura is Lukoil degalines Aleksote ,skraidyklei pakilti neuzteko tako ilgio ir masina su tuo benzinu nevaziavo. Gal cia vienetinis atvejis , bet po jo as Lukoile perku tik kava.
Į viršų
AR
Št Bal 26 2014, 09:30
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
juozas49 rašė ...

Apie benzino kokybe teorija gerai , bet praktika geriau. Motorlaiviu sporte man tenka tikrinti benzino oktanini skaiciu su specialiu testeriu .Tai Lukoil benzina mes nenaudojam lenktyniniuose varikliuose ir stai del ko.Patikrinus su testeriu , Lukoil benzinas rodo nelegalias priemaisas .Todel pries lenktynes as paimu pavyzdi is koloneles benzino ir tikrinu su testeriu .Pavyzdinis skystis naudojamas cikloheksanas su kuriuo sukalibruoju prietaisa. Kaip taisykle kura lenktynem pilam is Statoil degaliniu. Buvo atvejis ,kai uzpylus kura is Lukoil degalines Aleksote ,skraidyklei pakilti neuzteko tako ilgio ir masina su tuo benzinu nevaziavo. Gal cia vienetinis atvejis , bet po jo as Lukoile perku tik kava.

koks prietaiso veikimo principas? Kokiu budu nustatomas oktaninis skaicius?
Į viršų
šermukšnis
Št Bal 26 2014, 12:00
Užsiregistravęs dalyvis #695
Prisijungta: Kt Grd 02 2010, 08:25
Pranešimų: 60
Šiandien atidarytas bakas.Benzinas,naudojamas dvitakciam varikliui,su tepalu.Buvo pastebetos baltos nuosedos kuro filtre.



Į viršų
juozas49
Št Bal 26 2014, 02:29
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
http://www.digatronfueltester.com/
As naudoju si testeri Digatron metalineje dezuteje .Kaip matosi kaina apie 626 $ . Matuoti labai patogu ir tuoj pat rodo rezultata.Taigi jei abejojate kuro kokybe , galiu patikrinti.Matuoti galima ir kuro misini su tepalu.
Į viršų
AR
Št Bal 26 2014, 05:44
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
juozas49 rašė ...

http://www.digatronfueltester.com/
As naudoju si testeri Digatron metalineje dezuteje .Kaip matosi kaina apie 626 $ . Matuoti labai patogu ir tuoj pat rodo rezultata.Taigi jei abejojate kuro kokybe , galiu patikrinti.Matuoti galima ir kuro misini su tepalu.


Tai kad sis testeris matuoja oksidatoriaus buvima kure. Juo neimanoma nustatyti oktaninio skaiciaus. Jei teisingai suprantu testeris naudojamas draudziamu oksidatoriu aptikimui lenktyniniu varikliu kure. Tai niekaip nesusije su kuro kokybe ar oktaniniu skaiciumi.

Istrauka is sio testerio manualo:

OPERATION
The DT-15 fuel tester is designed to detect the addition of
oxidizers to a gas/oil fuel mix. This is done by comparing the
resistivity and the dielectric constant of a competitors fuel to a
known base. Fuel with oxidizers added (such as methanol, nitro,
etc.) will cause the instrument to register more positive than the
base. This indicates some type of additive in the competitors fuel.

[ Redaguota Št Bal 26 2014, 05:45 ]
Į viršų
juozas49
Št Bal 26 2014, 07:53
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
As cia nieko nesiruosiu itikineti ir diskutuoti .Kartoju su siuo testeriu galiu nustatyti nelegalius oksiduojancius priedus ir oktanini skaiciu iki 100. Pas mane senesnis modelis ,taigi reikalingas cikloheksanas kalibravimui. Jei prietaisas rodys ,kad benzinas S.... , tai reiskia ir yra S...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0773sek,0.0124iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,916kb