Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Vladas Kensgaila


Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
Sk Bir 01 2008, 09:26
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Čia mėginsime surinkti informaciją apie konstruktorių V.Kensgailą.
Visos jo konstrukcijos ir t.t.
Gaila, neturiu galimybės asmeniškai nuvažiuoti pas gerb.Kensgaila ir mėginti priprašyti papasakoti savo gyvenimo istoriją.
Sukonspektuota medžiaga keliaus į svetainės Galeriją.
Kviečiu aktyviai prisidėti.
Čia talpiname nuotraukas iš savo asmeninių archyvų, ar kitur, atsiminimus ir viskas kas susiję su Kensgaila.
Pradžiai bent išvardinti visas konstruktoriaus sukurtas konstrukcijas.
Ačiū.
Į viršų
Nerijus Korbutas
Pr Spa 13 2008, 10:53
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Galerijoje Vl.Kensgailos puslapyje, "Aušros" aprašymas
Tiesa, straipsnis spausdintas Sparnuose, iškart po "Aušros" išbandymo, ir nepapasakoja visos lėktuvo istorijos.
Į viršų
AHTAHAC
An Spa 14 2008, 01:30
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 673
prie lektuvo charakteristiku prasyta:

Tuščio lėktuvo svoris
2000 kgDidžiausias skridimo svoris
60 km/valGreitis kylant ir leidžiantis
14 mĮsibėgėjimas
15 mSparno mostas
28,3 m3Sparno plotas
3 mLėktuvo aukštis

Fantastyka!
katapulta - isibegejimui reik maziua nei sparnu plotas

[ Redaguota An Spa 14 2008, 01:31 ]
Į viršų
Juozas
An Spa 14 2008, 08:36
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
Kažkur senose "Modelist-konstruktor" iškarpose mačiau kažkiek medžiagos apie "Žuvėdrą".
Į viršų
Nerijus Korbutas
An Spa 14 2008, 09:27
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798

Juozas rašė ...

Kažkur senose "Modelist-konstruktor" iškarpose mačiau kažkiek medžiagos apie "Žuvėdrą".


Jei nesunku pažiūrėkit Juozai kada. Nes taip sunkiai sekasi pildyti tą sarašą, kad neduok Dieve...
Į viršų
Juozas
Št Spa 18 2008, 09:47
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
Gerai, paieškosiu. Kai rasiu įdėsiu viską.
Į viršų
Nerijus Korbutas
Sk Spa 19 2008, 12:21
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Dėkoju iš anksto. Kitus, irgi, jau n-dešimtą kartą kviečiu prisidėti prie savotiškos, lietuviškų savadarbių lėktuvų, jų kūrėjų, enciklopedijos sudarymo, pasidalinti nuotraukomis, prisiminimais, iškarpomis iš senos spaudos.
Į viršų
Juozas
An Spa 21 2008, 09:17
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
Jau radau. Išversiu, paruošiu, įdėsiu.
Į viršų
Nerijus Korbutas
An Spa 21 2008, 09:49
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1798
Šaunu.
Į viršų
Juozas
Št Spa 25 2008, 09:44
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
Lėktuvas "Žuvėdra" buvo sukurtas 1961 metais, panaudojant sklandytuvo A-2 dalis.
Bendra sklandytuvo schema buvo palikta be pakeitimų. Aukštasparnis monoplanas su atatampomis sutvirtinta uodegos sija. Reikėjo taip modifikuoti konstrukciją, kad sumontavus variklį ir važiuoklę, nepasikeistų centruotė, ir nesumažėtų atskirų dalių atsparumas. Variklis įmontuotas vietoje pirmos kabinos. Tam reikėjo žymiai perdaryti priekinę liemens dalį, įmontuojant sustiprintus špantus, prie kurių tvirtinami važiuoklės stovai ir variklio rėmas. Uodeginė liemens dalis taip pat sustiprinta: paaukštinta ir padaryta trikampio skerspjūvio. Pagrindinės važiuoklės ratai - motorolerio. Uodeginis ratukas savos gamybos, pilnaviduris, laisvai orentuotas. Dergalų bakas įrengtas sparne, pirmame trečdalyje, 20 litrų talpos.
Avira kabina iš priekio pridengta irganinio stiklo skydeliu. Įlipimas per dešiniame kabinos šone irengtas dureles.
Pagrindiniai duomenys:
Sparnų ilgis - 13,052 m.
Lėktuvo ilgis - 6,230 m.
Sparno plotas - 16,13 kv.m.
Sparno profilis - R-lll.
Variklis - M-72.
Galingumas - 22 a. g.
Reduktorius - 1:0,52.
Propelerio skersmuo 1,7m.
Tuščio lėktuvo svoris - 280 kg.
Skridimo svoris - 380 kg.
Skridimo greitis - 110 km/h.
Kilimo reitis - 65 km/h.
Tūpimo greitis 60 km/h.
Įsibėgėjimas kylant - 250 m.
Prariedėjimas nutūpus - 200 m.
Žemėjimas su išjungtu varikliu - 2,5 m/s.


[ Redaguota Št Spa 25 2008, 09:46 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1094sek,0.0103iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,872kb