Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / Technologinis klausimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Technologinis klausimas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Kt Bir 05 2008, 06:19
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Sveiki kolegos. Turiu toki klausima. Esu mates fotkese putplastines nerviuras apklijuotas anglim arba audiniu. ir tox klausimas. Jei ishgrezim jose skyles tai atsivers putplastis. jis labai jautrus ultravioletui. ar reikia ji kazkaip uzdenginet/apklijuot/apshpakliuot etc. ar galima palikt atvira? prisegu brezini ir kelias fotkes:


Į viršų
justas
Kt Bir 05 2008, 06:22
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Chia fotkes jau esamu aparatu:


Į viršų
justas
Kt Bir 05 2008, 06:27
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
ir dar:

Į viršų
Audrius
Kt Bir 05 2008, 06:47
Svečias
Sparno virsu tai dengsi ir nepraleis UV.
Į viršų
Juozas
Kt Bir 05 2008, 09:55
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 960
Kiaurymių kraštus pageidauitina patepti derva. Bet ne dėl ultravioleto, o tam, kad putos netirpintų lake esantys tirpikliai, kai bus lakuojama ir dažoma danga. Visa nerviūra ir taip nuo ultrvioleto neapsaugota. Audrius teisus: nuo ultrvioleto apsaugos danga.
Į viršų
KL
Sk Bir 08 2008, 09:03
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 925
Irgi manau, kad sparno viduje putplasčiui yra pavojingesnė drėgmė, o ne ultravioletas.
Putplastinės nerviūros gali turėti tendenciją sugerti kondensatą, kuris periodiškai susikaupia sparne. Putplastis ne kempinė, bet po truputį sugeria vandenį.
Būtinai reikia padaryti prabėgimus tarp nerviūrų žemiausiose vietose ir kiaurymes sparno dangoje.
Į viršų
justas
Sk Bir 08 2008, 10:55
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Tai vadinasi reikia kokiu 5 mm skyluchiu palei dangos krashta apachioi prie pat lonzerono? Kaip suprantu shitoi vietoi tai kad konstrukcijoi nera uzdaru ertmiu ir viskas vienaip ar kitaip susisiekia su aplinkiniu oru nelabai pades?
Į viršų
Rolandas
Sk Bir 08 2008, 11:45
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4929
Yra skaudi patirtis- tokie kaip nuotraukose grazus sparnai nuo minkstos dangos itempimu deformuojasi, visai neatsparus ilgalaikei nedidelei sukimo apkrovai (LAK-16).Sakysit kad ten blogos dervos, blogas terminis...
O cia kaip padarytas terminis apdirbimas? Dervos atrodo irgi negeriausios. Ar reikia vel lipti ant to paties greblio? Juk tai tipiska medine konstrukcija, reiketu ir daryti is medzio. Jeigu jau plastikas-naudokit plastiko technologijas o ne gaiskit laika eksperimentams.
Nieko nenoriu izeisti...
Isvis neaiskus tikslai
-Norite sutaupyt svorio?
-Norite atpigint?
-Norite pagreitint gamyba?
Siulau padiskutuoti. Laiku suzlugdyta bloga ideja atnesa minimalia zala. Gerai idejai jokia kritika nebaisi.

Į viršų
justas
Pr Bir 09 2008, 01:01
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
tiesiog nesinori maishyti technologiju. jei jau kompozitai tai kompozitai visur. kuo tai skiriasi nuo plastiko technologiju? ta prasme kad neapsimoka galineje dalyje naudot minkshtos dangos? Juk sukimui vis tiek dirba tik noseles uzdaras konturas. Jei jis turi pakankama standuma kodel sparnas bus per silpnas sukimui? Kas liechia dervas tai ish fotkiu sunku pasakyt kokios dervos naudotos abiem atvejais. Ash vienareikshmishkai manau kad naudoti reikia tik sertifikuotas dervas ir konkrechiai L - 285. O terminis nera tox sudetingas procesa kad nebutu imanoma jo atlikt megejishkom slygom. Kas liechia galine dali, tai gal ir yra prasmes naudoti kevala ishtisai del technologinio (santykinai ) paprastumo. kas liechia standuma tai sukimo momentai paprastai yra pakankami mazi kad ir tik iki lonzerono dirbantis kevalas pilnai atlaikytu sukima. Paprastas pavizdys yra lektuvelis (tas pats kuri prienishkiu termikas surinkinejo) Twister. kiek zinau jis ir pilotaza gali vartyt nors pagal savo klase to daryt ir negali. Pvz jo sparno skerspjuvis ir veikiantys momentai kaip prisegtam pvz:

ir paskui ishbaigiama finishingo technologija shpakliuojant Flox'a ir apshlifuojant. Taigi tam kad pavirshius butu mazesnis ir nereiketu vargti su visu plotu.


ir 160 twil.as 45x45.:









Taigi ish chi amatom kad visa sukimo momenta (513 Nm) priima vienintelis 105 gr/m2 45x45 orientuotas stiklo audinio sluoksnis. ir jis vienintelis duoda 8,8 atsargumo koeficienta. Ir tai nera tik teorinis paskaichiavimas. Lektuvas realiai gaminamas serija, atlaikes statinius bandymus ir t.t. Kas liechia galines dalies minkshtaja/neminkshtaja dali, taishiuo atveju svorio prasme (o tai yra stabilizatorius 60 cm styga) tai neduos turbut jokio ishloshimo nes viska sues nerviuros, bet pasirinktas butent tox variantas de to kad negamint formos priekine dalis butu formuojama tiesiai ant styrofoamo noseles ( vienas sluoksnis UNIdir carbon 140 gr m2: ishilgai ir kitas 160 twil 45x45

Į viršų
justas
Pr Bir 09 2008, 01:03
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1307
Taigi pavirshius butu ishbaigiamas finishingo technologija shpakliuojant flox'a ir ji apshlifuojant. tad tam kad nereiketu vargti su visu pavirshium galine dalis butu minkshta.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1034sek,0.0101iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,882kb