Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Coyote surinkimas per 4 min 40 sek


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Coyote surinkimas per 4 min 40 sek
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
bence
Tr Rgs 22 2010, 09:26
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Nepamirskim is kur atsirado pas mus konstravimo tradicijos.Viena is tu priezasciu buvo pigiai ir nepriklausomai nuo klubu skristi.Aviaciniu detaliu nuo seno buvo kalnai, taigi niekas nesistenge israsti tobula svirti, kai tuo tarpu ja buvo galima pritaikyti nuo blaniko ar pan.Taip ir atsitiko, kad liko mados gaminti su zyles ar pajuriecio sparnais.Tik dabar keiciasi poziuris.Nors tik keletas, bet atsiranda konstruktoriai kurie konstruoja siai dienai is malonumo ir progresyviai bei naujoviskai.Vytas teisus siulydamas neapsiriboti zyliu sparnais, bet dar teisesnis Rolandas.Musu salygom is tiesu per brangus Avido sparnas, kad ir koks paprastas butu.Dar neperseniausiai pats svarsciau kam laika gaisti klijuojant medini sparna, kai cia op ir sumauni viska ant vamzdzio.Bet kai sukalkuliuoji tu vamzdeliu kainas ir gaunasi, kad lieki prie medzio.
Dar viena dalyka toki pastebejau, kad mes medziagas perkam uzsienyje uz ju kainas, o atlyginimus gaunam lietuviskus.Bepigu, jei gali parsisiut viska iki smulkiu varzteliu, o is to ir kulturingiau padarytas apratas, kai visos dalys firmines.O vat kai mes bedziai, tai ir kombinuojam is ko pakliuvo...
Į viršų
Tinklalapis
vytas
Tr Rgs 22 2010, 10:06
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Na tai pakalkuliuokim,ponai kurmiai.Avido sparnui reikia sakykim 10 metru D70mm ir 10m D 45 mm.
Diametro D70 kaina(tegul plius minus)-50Lt/m
Diametro D45 -15-20 Lt/m,imkim didesnę kainą.
50x10=500;20x10=200 Itogo gaunasi 700 Lt.
Kažkas čia ruošėsi gaminti metalinius sparnus ir pardavinėti po 10000 ar tai 8000 Lt.Jei dadėsi dar fanera,,duralio skardos pora metrų kvadratinių,,seconaitąklijus ir t.t.,geriausiu atveju iki kokių 2000 Lt datemsi.Tai va tokia aritmetika.Tik dar vienas momentėlis-pas mus kažkodėl niekas neskaičiuoja savo darbo sąnaudų.Esu giliai įsitikinęs,kad Avido sparnus pagaminti jųreikia bent keletą kartų mažiau,nei grynai medinius.
Ups...bet mes pradėjom nuo Kojoto.

Į viršų
jankelis
Tr Rgs 22 2010, 10:15
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Pasiskraidyme su lenkais susidomėjimas paprastu 'Viražu' buvo didesnis, nei prie kitų lėktuvų. O Druskininkuose, belaukiant atskrendančių svečių, smalsavo ir lietuvaičiai. Pasirodo, jeigu būtų dalyvave daugiau savadarbių konstrukcijų, be žymesnio susidomėjimo būtu likę Cesnos, Aeropraktai, Moranai ir kt.
Į viršų
bence
Tr Rgs 22 2010, 11:23
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Vytai, neversk manes kalkuliot:) kur tu cia radai , kad metras tiek kainuoja? ivertink transportavima ir t.t. Beje, medis visam lektuvui su mediniu liemeniu nesiekia 400 lt, dar klijai 100 lt ir darant dvieju lonzeronu sparna galima apseit isvis be faneros
Į viršų
Tinklalapis
bence
Tr Rgs 22 2010, 11:35
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
vistiek pirstai uzniestejo..
taigi aircraftspruse sitie vamzdziai $424.80 pagal ukio banka 1 088,43 LTL dar pasidomekime kiek kainuotu siuntimas 5m pakuotes pridedam muita ir padauginam is pvm.Iskart nuvilsiu, nes europietiskam spruse siu vamzdziu nera:(
Į viršų
Tinklalapis
vytas
Kt Rgs 23 2010, 09:53
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Bet kodėl visi įsikando tik tą Spruce.???Negi nėra kitų varijantų? Ar jau kaip minėjau turguj pirkti nebeįdomu ar ne lygis.Ar niekam nebekyla minčių pasidomėti kainų lenkuose,čekuose ar Rusijoje???NU su Rusija yra daleiskim problemų ,bet dar yra begalė kitų varijantų.Dabar du kartus pasigirsiu ir leidžiu už tai mane pasmerkti:tarybiniais laikais,kai D16t duralius buvo GRIEŽTAI limituojamas ir skiriamas TIK aviacijos pramonei,gavau jo 5 tonas ir parvežiau į Lietuvą apdalinau visus klubus,parūpinau Prienų gamyklėlei ir užteko mūsų versleliui(skraidyklių gamybai) keliems metams,Beje šių atsargų likučiais dar tebešelpia vienas kitą skraidūnai...
Kitas atvejis: pernai forume paskelbiau,kad galiu gauti duralio vamzdelių superkokybės-anoduotų,Šveicarijos gamybos,peršviestų už nerealiai pigias kainas.,diametrai buvo nuo 10 iki52 mm ir kainos atatinkamai nuo 1iki 5 Eur/m.Juos tada pardavinėjo mano draugas Iš Vokietijos,kuris uždarinėjo lėktuvų Sunny g-bą.Neprireikė nei vienam.
Vien žodžiu norint,galima suktis.
O dabar klausimėlis Benui,kaip medinukų specialistui:-už kiek tu pagamintum vienam lėktuvui abu lonžeronus abiem sparnam.Tik nepasikuklink,kad tau apsimokėtų.

[ Redaguota Kt Rgs 23 2010, 09:57 ]
Į viršų
juozasm
Kt Rgs 23 2010, 10:16
Užsiregistravęs dalyvis #263
Prisijungta: Kt Lap 13 2008, 11:13
Pranešimų: 37
SKR LT rašė- šitai naujai technologijai 27 metai. Šitai technologija 91 metai. 1919 pakilo Junkers F-13 kurio sparnas buvo iš duraliuminio vamzdžių.
ANBO 4 liemuo iš duraliuminio vamzdžių, todėl ši technologija Lietuvoje žinoma 1932 metų.
Kodėl išliko medinės ir virintos plieno vamzdžių konstrukcijos, o duraliuminio vamzdžiai buvo užmiršti, nors duraliuminio skarda išplito??
Į viršų
NNN
Kt Rgs 23 2010, 12:19
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...


Kęstutis rašė ...

Dar kartą, labai draugiškai rekomenduoju LAF - dalyvaukit Eurpos bei Pasaulio sportiniuose bei konstruktorių-mėgėjų renginiuose - akys atsivers ... gal.

Sakysit pinigų nėr? Taigi LAF, kaip ir kiekviena, net ir pasyviausia federacija gauna LAK finansavimą "gyvybės palaikymui". Tos sumos pilnai pakaktų bent trijų orlaivių nugabenimui ir pargabenimui (o gal ir skrydžiui?), tarkim į Prancūziją (čia programa max) ir dar maistpinigiams liktų. Žinoma, tradicinį skrydį aplink triobą tektų pamiršt, bet argi neatsibodo ratu skraidyt? Bet užtat kiek įspūdžių, pažinčių, patirties, galima būtų įgyt. Pagaliau - praktiškai patikrint savo orlaivių galimybes lyginant su "supuvėlių išmyslais"

Jei pats per save neperlipsi, tai padarys kiti ...

P.S. Dar kartą - labai gaila, kad neatsirado norinčių šiemet nuvykt net į Lenkiją ...



Eik tu eik...Iš kur tiek energijos, nesavanaudiškų patarimų, išminties?
Vietoj tokios išminties geriau ką nors konkretaus-kad ir apie Vne iki galo.



“Kartais mes elgiamės kaip Šmukšt, kuris staigiai užuodžia pokyčius, kartais kaip Greitai, kuris veikia nedelsdamas, kartais kaip Ai, kuris neigia pokyčius ir nenori jų matyti, nes mano, kad jie nieko gero neatneš, o kartais kaip Oi, kuris laikui bėgant pamato pokyčių naudą ir išmoksta prie jų prisitaikyti."
S. Johnsonas


[ Redaguota Kt Rgs 23 2010, 12:21 ]
Į viršų
vytautas 42
Kt Rgs 23 2010, 04:26
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
vytas rašė ...

Bet kodėl visi įsikando tik tą Spruce.???Negi nėra kitų varijantų? Ar jau kaip minėjau turguj pirkti nebeįdomu ar ne lygis.Ar niekam nebekyla minčių pasidomėti kainų lenkuose,čekuose ar Rusijoje???NU su Rusija yra daleiskim problemų ,bet dar yra begalė kitų varijantų.Dabar du kartus pasigirsiu ir leidžiu už tai mane pasmerkti:tarybiniais laikais,kai D16t duralius buvo GRIEŽTAI limituojamas ir skiriamas TIK aviacijos pramonei,gavau jo 5 tonas ir parvežiau į Lietuvą apdalinau visus klubus,parūpinau Prienų gamyklėlei ir užteko mūsų versleliui(skraidyklių gamybai) keliems metams,Beje šių atsargų likučiais dar tebešelpia vienas kitą skraidūnai...
Kitas atvejis: pernai forume paskelbiau,kad galiu gauti duralio vamzdelių superkokybės-anoduotų,Šveicarijos gamybos,peršviestų už nerealiai pigias kainas.,diametrai buvo nuo 10 iki52 mm ir kainos atatinkamai nuo 1iki 5 Eur/m.Juos tada pardavinėjo mano draugas Iš Vokietijos,kuris uždarinėjo lėktuvų Sunny g-bą.Neprireikė nei vienam.
Vien žodžiu norint,galima suktis.
O dabar klausimėlis Benui,kaip medinukų specialistui:-už kiek tu pagamintum vienam lėktuvui abu lonžeronus abiem sparnam.Tik nepasikuklink,kad tau apsimokėtų.

Na kaip skraidyklei tai nelabai yra kur pritaikyt tokius vamzdzius , kuriu diametrai 10 - 52 mm
Į viršų
SKR LT
Kt Rgs 23 2010, 06:58
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
juozasm rašė ...

SKR LT rašė- šitai naujai technologijai 27 metai. Šitai technologija 91 metai. 1919 pakilo Junkers F-13 kurio sparnas buvo iš duraliuminio vamzdžių.
ANBO 4 liemuo iš duraliuminio vamzdžių, todėl ši technologija Lietuvoje žinoma 1932 metų.
Kodėl išliko medinės ir virintos plieno vamzdžių konstrukcijos, o duraliuminio vamzdžiai buvo užmiršti, nors duraliuminio skarda išplito??


SKR LT rašė ne apie ANBO ar Junkers, SKR LT rašė apie Rans 6 .
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0820sek,0.0075iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,929kb