Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
VST pakeitimai |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Nuo kada Lietuvos Respublikoj KOP dalina leidimus civilinių orlaivių skrydžiams? LR, kaip ir visose ES valstybėse, bei visose demokratinėse valstybėse yra įtvirtintas "Civilian control over military" t.y. civiliai leidžia, arba neleidžia veikti kariuomenei, o ne atvirkščiai. Jei jau reiktų prašyt leidimų, tai gal CAA, ar VĮ Oro navigacijos, bet tik jau ne KOP vado. Kažkur čia yra netvarka Mano nuomone ta VST pataisa yra niekinė. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | O ko tu tikiesi? Juk mūsų kariuomenėje tarnauja pagrinde rusiškas akademijas išėję kareivos. Atitinkamas ir mentalitetas. O rusijoje armija "prevysche vsego". Ne išimtis ir Leita: 1988-1991 m. studijavo Ufos ir Saratovo (Rusija) aukštosiose karo aviacijos mokyklose, 1991 m. baigė Syzranės (Rusija) aukštąją karo aviacijos lakūnų mokyklą O rusijos armijoje politzaniatijose gerai praplauna smegenis. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Kestucio idetame dokumente nieko naujo iskyrus tai, kad nuo 2011 liepos 1 atsakikliai bus privalomi VISIEMS. Bet del to reikia kaltinti CAA o ne KOP. KOP daro tai ka leidzia CAA. Jei CAA skystablauzdziai kurie lenkiasi pagal vejo krypti - tai turim ka turim. CAA absoliuciai negina bendrosios aviacijos interesu. Matyt "labai usieme" avialinijomis ir kita "rimta aviacija". Yra minciu padaryti rimta protesta del atsakikliu - bukit malonus prisideti kai reikes, ar patys ka nors inicijuoti siuo klausimu. Jei aviatoriu bendruomene nesugebes vieningai reaguoti i tokius absurdus turesime tai ka turime 20 metu - draudimai, kolektyvines bausmes ir t.t. [ Redaguota Pn Spa 01 2010, 06:47 ] | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 436 | Greit ko gero bus kaip'' motinoj Rasijoj'',visiems reikės sėdėt ant žemės... Pradėsim kurti Lietuvos pirmają partizaninę eskadrilę,paskui antrają ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Aha ir skrisim protestuot kas virs Vilniaus oro uosto, kas virs Kauno, suksim ratus ir lauksim kuom tai baigsis Tai ir oro turistu taip suprantu praktiskai nuo 2010-07-11 Lietuvoje nebus.......... [ Redaguota Pn Spa 01 2010, 11:27 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Kęstutis rašė ... Nuo kada Lietuvos Respublikoj KOP dalina leidimus civilinių orlaivių skrydžiams? Nuo 2011 liepos 1d. http://www.ans.lt/data/agl/enroute/enr2-1.pdf Žiūrėkite ENR 2.1-5 1.4.8 ir 1.4.9 Kęstutis rašė ... LR, kaip ir visose ES valstybėse, bei visose demokratinėse valstybėse yra įtvirtintas "Civilian control over military" t.y. civiliai leidžia, arba neleidžia veikti kariuomenei, o ne atvirkščiai. Jei jau reiktų prašyt leidimų, tai gal CAA, ar VĮ Oro navigacijos, bet tik jau ne KOP vado. Taip turėtų būti teoriškai. Praktiškai ENR 2.1-5 1.4.9 mums sako: 1.4.9 Skrydžiai orlaiviais, kuriuose nėra 1.4.8 punkte nurodytos įrangos, Lietuvos Respublikos valdomąja oro erdve galimi tik gavus oro eismo paslaugų teikėjo leidimą, o skrydžiai Lietuvos Respublikos nevaldomąja oro erdve – tik gavus karinių oro pajėgų vado ar jo įgalioto karininko leidimą. Aš irgi manau kad šita nuostata neatitinka Konstitucijos dvasios. Klausimas tik kaip elgtis? Galima turbūt nesilaikyti šito įstatymo manant kad jis prieštarauja Konstitucijai, bet tada CAA imsis sankcijų, kurias reikės ilgus metus ginčiti teisme (t.y. asmeniškai prisiimti visą ginčo naštą ir riziką ant savęs)... Kitas variantas yra organizuotis, susimestii babkių ir iškart kreiptis teisman (ar pradėti kitas tokiam atvejui numatytas procedūras, jei jos numatytos - tam ir reikia profesionalios teisnės pagalbos.) Tik klausimas kas tą darys? Manau kad niekas. Nors mano nuomone būtent tuo ir turėtų užsiimti Federacijos ir Aeroklubas - ginti patį bendriausią skraidančios bendruomenės interesą - laisvai skraidyti. Bet LAKas deja yra priešpensijinis nusipelniusių veikėjų "atstojnikas" o Federacijos save realizuoja viso labo sportinėje plotmėje. Deja Tam kad laimėtų blogis užtenka viso labo kad gėris nieko nedarytų. Šiuo atveju deja manau taip irgi bus [ Redaguota Pr Spa 04 2010, 03:38 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | kai tik gausiu konkretesni dokumenta siuo klausimu - rasysim rastiska uzklausima, o gavus atsakyma galima bus pradeti piktintis visuotinai. Reikia nepraleisti sito "negirdom" - bent tiek galima padaryt ar ne? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Viskas daug sudetingiau nei maniau. Pasirodo tai yra vyriausybes nutarimas pasirasytas pries metus. Idedu teksta: DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2004 M. KOVO 17 D. NUTARIMO NR. 285 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ORO ERDVĖS ORGANIZAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO 2009 m. rugsėjo 2 d. Nr. 981 Vilnius Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria: 1. Pakeisti Lietuvos Respublikos oro erdvės organizavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. kovo 17 d. nutarimu Nr. 285 „Dėl Lietuvos Respublikos oro erdvės organizavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 42-1379): 1.1. Išdėstyti 3 punktą taip: „3. Orlaiviai, skrendantys valdomąja oro erdve, gali kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną oro erdvėje oro eismo paslaugų teikėjo nustatytais oro eismo paslaugų maršrutais arba kitais iš anksto suderintais ir oro eismo paslaugų teikėjo leistais keliais. Orlaiviai, skrendantys nevaldomąja oro erdve pasienio zonoje su Rusijos Federacija ir Baltarusijos Respublika, gali kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną tik ant jos ribos esančiuose pranešimo punktuose. Orlaiviai, skrendantys nevaldomąja oro erdve pasienio zonoje su Šengeno sutarties valstybėmis, gali kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną bet kurioje vietoje. Lietuvos kariuomenė turimą informaciją apie orlaivius, ketinančius kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną nevaldomojoje oro erdvėje, teikia Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos teritoriniam padaliniui (rinktinei), kurio veikimo teritorijoje numatoma kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną oro erdvėje. Tokios informacijos teikimo tvarka ir sąlygos nustatomos kariuomenės vado ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos vado įsakymu.“ 1.2. Išdėstyti 4 punktą taip: „4. Tarptautiniai skrydžiai gali būti vykdomi į tuos Lietuvos Respublikos oro uostus ar aerodromus (ir iš jų), kuriuose atliekamos pasienio, muitinės, medicininio karantino, higienos kontrolės ir kitos procedūros. Ši nuostata netaikoma skrydžiams, vykdomiems tarp Lietuvos Respublikos ir kitų Šengeno erdvės valstybių, išskyrus atvejus, kai Lietuvos Respublikoje laikinai atnaujinama vidaus sienų kontrolė.“ 1.3. Išdėstyti 5 punktą taip: „5. Orlaiviuose, skrendančiuose Lietuvos Respublikos oro erdve, turi būti įrengta radijo ryšio aparatūra, leidžianti palaikyti abipusį radijo ryšį su oro eismo paslaugų teikėju, ir radiolokacinis atsakiklis (angl. transponder), veikiantis atitinkamu režimu Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) nustatyta tvarka. Orlaiviuose, skrendančiuose virš draudžiamų zonų viršutinės ribos, radiolokacinis atsakiklis turi veikti „A+C“ režimu.“ 1.4. Išdėstyti 6 punktą taip: „6. Skrydžiai orlaiviais, kuriuose nėra 5 punkte nurodytos įrangos, Lietuvos Respublikos valdomąja oro erdve galimi tik gavus oro eismo paslaugų teikėjo leidimą, o skrydžiai Lietuvos Respublikos nevaldomąja oro erdve – tik gavus karinių oro pajėgų vado ar jo įgalioto karininko leidimą.“ 2. Šio nutarimo 1.3 ir 1.4 punktai įsigalioja 2011 m. liepos 1 dieną. Ministras Pirmininkas Andrius Kubilius Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis Reikia atkreipti demesi i tai kad bus privalomas ne tik atsakiklis bet ir radijo rysio aparatura (radijo stotis) kuri iki siol nebuvo privaloma G erdveje. Tikekimes pavyks itikinti LAK prezidenta kad tai labai svarbu. Nes tik LAK lygmeniu galima kazkiek drumsti vandeni - smulkesni vienetai ar pavieniai pilieciai cia nieko nenuveiks. Taigi Gintas bandys gauti Karciausko palaikyma siuo klausimu. Labai reikia visu pagalbos- reikia atrasti kokia praktika kitose salyse (ypac ES) del tu atsakikliu. Musu biurokratams tai bene vienintelis argumentas kuri jie supranta. Beje mano pasiulymas - jokiu budu svarstant sia problema neuzsiciklinti ir nekelti i pirma vieta kainos klausimo. Jei kelsim klausima tik del atsakiklio brangumo - garantuotai nebusim suprasti. Reikia i pirma vieta statyti atsakiklio beprasmiskuma G erdveje. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | O kokia forma ir pries kiek laiko reiks paduot paraiska? Ir kaip suprast pries skrydi? Skrydis prasideda pakilus, o baigiasi nutupus (as taip manau) kaip bus pvz su mokymu darant pvz dezutes? | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 436 | Skrydis prasideda užvedus variklį,ir baigiasi jį išjungus kai nutupi. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System