Mano Sparnai: Diskusijos / Technologijos / Stiklo gaubto gamyba- vaizdziai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Technologijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Stiklo gaubto gamyba- vaizdziai
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
An Lap 09 2010, 08:09
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2795
Stiklo gaubto gamyba- vaizdžiai
Į viršų
AR
An Lap 09 2010, 08:28
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3550


ispaniskai nekertu - tai nesupratau is kokios medziagos jie ta gaubta lenke?
Į viršų
Marius
An Lap 09 2010, 08:53
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2795
As ir nekertu, bet ne daug tu variantu yra. Gal is kokio "Polikarbonato"?

Daugiau gali cia paziuret, jei rusiskai kerti:
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1191745560/14#14

[ Redaguota An Lap 09 2010, 08:57 ]
Į viršų
Rolandas
An Lap 09 2010, 09:08
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5208
Mūsų specams LT tokiu būdu darant gaudavosi visais atvejais nekokybiškas stiklo paviršius. Priežastis ko gero paprasta-tautiečiai stiklą kaitindavo iki 150-170 laipsnių temperatūros, ispanai griežtai nurodo 135.
Į viršų
justas
An Lap 09 2010, 10:46
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1377
hm.... seip idomiai... pagal atspindzius matosi kad nera idealus burbulas, bet gal vizualiai to nesimato.. ? ir kaip suprantu gaubtas is triju daliu?

[ Redaguota An Lap 09 2010, 10:49 ]
Į viršų
Marius
Tr Lap 10 2010, 12:20
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2795
jo, burbulas is triju daliu.
Į viršų
NNN
Tr Lap 10 2010, 07:39
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Kažkur šiame forume jau rašiau, kad polikarbonato problema - savybė sugerti drėgmę. Todėl prieš formuojant reiktų džiovint taip, kaip džiovinamas medis. jei neišdžiovinamas, o tuo labiau, buvęs kokiame drėgname sandėlyje, tai kaitinant vanduo stiklo struktūroje užverda ir todėl gaunamas prastas matomumas ir paviršius. Tačiau specialistai rašo, kad geriausia polikarbonatinius gaminius gamint tuojau pat po polikarbonato lakštų pagaminimo. Didžioji dauguma šalmų antveidžių bei kitų gabtų gamintojų taip ir daro - gamina polikarbonatą ir čia pat gaubia savo gaminius.

Organinis stiklas drėgmės negeria, bet jo skaidrumas žymiai prastesnis, o be to jis dūždamas skyla į pavojingai aštrias šukes.
Į viršų
vytas
Tr Lap 10 2010, 10:49
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2619
iš savo patirties,tiksliau sakant ne visai iš savo,bet iš Jono Paulausko,kuris man pūtė durų stiklą,išbandėme visokius stiklus; polikarbonatus įvairių firmų,pvz Macroloną,Lexaną,dar kelis,kurių pavadinimų neatsimenu,taip pat Plexiglas-ą,kuris yra tarpinis tarp polikarbonatų ir org stiklo pagal atsparumą smūgiams.tai va;geriausia formuojasi ,t.y. tiksliausia įgauna formą,didžiausias skaidrumas,labai paklusnus ir t.t.yra Plexiglas-as,bet jis yra neatsparus smūgiams,sudėtinga gręžti ir kniedyti.Nors aviacijoje naudojamas,bet dažniausiai klijuojant prie korpuso.Iš visų polikarbonatų paklusniausias pasirodė Lexanas-gana neblogai formuojasi,nekeičia savybių,išėmus iš formos,gan skaidrus ir t.t.Visi kiti polikarbonatai labai kapryzingi.teko daug prigadinti stiklo,kol parinko temperatūras(pardavėjai Lietuvoje nenurodo),atrodo,kad jau neblogai gavosi,bet vos tik išimi iš formos,nors ir pilnai ataušinus,visas persikraipo,nevienodas skaidrumas skirtingose vietose.


[ Redaguota Tr Lap 10 2010, 10:55 ]
Į viršų
Egidijus Saikauskas
Sk Vas 23 2014, 11:48
Užsiregistravęs dalyvis #160
Prisijungta: Tr Lie 16 2008, 10:14
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 260
Lexan polikarbonato apdirbimo technologija, anglų kalba.
lexan_polycarbonate_sheet_processing_guide.pdf
Į viršų
vytas
Pr Vas 24 2014, 09:15
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2619
Lexan-as yra labai geras stiklas.Tik turi mažą bėdą-labai brangus ir juo niekas Lietuvoje neprekiauja.Gali atvežti pagal užsakymą viena f-ma Vilniuje,bet nuo to jis dar brangesnis pasidaro
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0941sek,0.0095iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,900kb