Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Aviahorizontas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Kur gauti patikimai veikiantį, negriozdišką aviahorizontą? Blaniko horizontai sugedę-padirbus pora minučių siluetas nuvirsta. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Čia toks Vitalijus (iš Kelmės ) gal 4 vnt. pardavinėjo. Pažiūrėk skyreli "parduodu" aš dar skelbimuką už jį parašiau. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Panašu kad čia nėra skraidančių.... Aviahorizontas būtinybė rudenį-visai nesunku maktelt į debesį kai tokie orai. Vieną kartą taip buvo, nesinori daugiau.Kai matomumas tik keli kilometrai o debesys 200m aukštyje, maršrute oras gali pablogėti tiek, kad debesys gana netikėtai bus iki žemės. Aviahorizontas bent jau leistų saugiai apsisukti. O gal rudenį-žiemą niekas neskraido? Kai kada jo prireikia ir vasarą. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... Panašu kad čia nėra skraidančių.... Aviahorizontas būtinybė rudenį-visai nesunku maktelt į debesį kai tokie orai. Vieną kartą taip buvo, nesinori daugiau.Kai matomumas tik keli kilometrai o debesys 200m aukštyje, maršrute oras gali pablogėti tiek, kad debesys gana netikėtai bus iki žemės. Aviahorizontas bent jau leistų saugiai apsisukti. O gal rudenį-žiemą niekas neskraido? Kai kada jo prireikia ir vasarą. skraidanciu yra... sekant minciu eiga tai dar reiketu isigyti VOR, ILS, DME - nes oro salygos gali taip pablogeti kad vien aviahorizontas nebepades [ Redaguota Pr Lap 22 2010, 04:34 ] | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Pritariu Andriui 100% | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | AR rašė ... skraidanciu yra... sekant minciu eiga tai dar reiketu isigyti VOR, ILS, DME - nes oro salygos gali taip pablogeti kad vien aviahorizontas nebepades Puiku kad skraidot rudenį ir žiemą, prietaisus atstoja drąsa. Man drąsos trūksta, tad ir ieškau aviahorizonto... | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... AR rašė ... skraidanciu yra... sekant minciu eiga tai dar reiketu isigyti VOR, ILS, DME - nes oro salygos gali taip pablogeti kad vien aviahorizontas nebepades Puiku kad skraidot rudenį ir žiemą, prietaisus atstoja drąsa. Man drąsos trūksta, tad ir ieškau aviahorizonto... ne, drasa aviacijoje yra keismazodis as kalbu apie tai kad pradejus nebus galo - juk aviahorizontas visu problemu nesisspres, apetitas kils bevalgant taip sakant ir bus kaip toj patarlej: kuo geresnis dzipas - tuo toliau teks eiti ieskant traktoriaus | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Na, pvz. MS aviahorizonto nereikia, nes sparnui pasvirus, ji pradeda posūkį. Todėl visiškai užtenka GPS ir kompaso - pats tikrinau. Žinoma, tai yra ekstremalu ir geriau to vengti. Bet, kaip sako Rolandas - visko mūsų nelengvame darbe pasitaiko Oponentai sakys, kad negali "oficialus" asmuo tokių dalykų rašyt. Bet, manau, kad jau geriau žinot apie, kad ir menką galimybę išnešt sveiką kailį, negu supanikuot ore ir ..., na pagal situaciją ir asmeninės laimės atsargą. Tačiau yra didesnis pavojus, nei orlaivio padėties horizonto atžvilgiu kontrolės praradimas rūke / debesyje. Tai - aukštos antžeminės kliūtys. Rudenį ir žiemą matomumas dėl rūko ir sniego blogas būna mažame aukštyje (0-50-300 m), o tai "darbinis" radijo antenų ir teleoperatorių bokštų aukštis. Pvz. Juragių bokštas yra 300 m. Todėl labai svarbu tas kliūtis pažymėt žemėlapyje ir GPS, tam, kad maotmumui pablogėjus, ar bandant prasmukt mažame aukštyje pro rūko, ar debesų sruogas, neatsitrent į tas "žalgas". Bet, dar kartą - geriau tiksliai ir išsamiai išstudijuot meteo ir neskrist, jei gali neskrist [ Redaguota An Lap 23 2010, 09:10 ] | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Rolandas rašė ... Panašu kad čia nėra skraidančių.... Aviahorizontas būtinybė rudenį-visai nesunku maktelt į debesį kai tokie orai. Vieną kartą taip buvo, nesinori daugiau.Kai matomumas tik keli kilometrai o debesys 200m aukštyje, maršrute oras gali pablogėti tiek, kad debesys gana netikėtai bus iki žemės. Aviahorizontas bent jau leistų saugiai apsisukti. O gal rudenį-žiemą niekas neskraido? Kai kada jo prireikia ir vasarą. Rolandai Aš suprasčiau kad koki paštą vežiotumei po Lietuvą ir žūt būt reiktu iš taško A patekti į tašką B gal tada ir reikalingi tokie dalykai. Bet juk skraidant mėgėjiškai prastu oru galima ir neskraidyti. Aš asmeniškai nelinkęs tikėti prietaisais nes juk mechaninis daiktas visada gali ir pavesti. Kiek man žinoma apie CTSV sudužusia Švedijoi tai irgi žmonės labai žavėjosi aviahorizontu o rezultatas patys matot koks gavosi. | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Taip Kęstuti skraidykle turi šitoj sritį dideli privalumą | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System