Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / M 332


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
M 332
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Saras
Pn Bir 26 2015, 03:54
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
Pasiruosimas velenelio montavimui. Kadangi velenelio tarpines pakankamai storos jas isemus butu problemos su jungiamojo veleno augsciu tai teko jas sudeti. Kadangi ju medzega pakankamai kieta ir neuztikrintu sandarumo teko pertepti skysta tarpine (dariau kaip tikras lietuvis ) kad uztikrinti sandaruma





[ Redaguota Sk Bir 28 2015, 01:24 ]
Į viršų
Saras
Pn Bir 26 2015, 04:00
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
Sudedame ausinimo aptakus ir veleneli



Į viršų
Saras
Pn Bir 26 2015, 04:04
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
Dar velenelis







Į viršų
Saras
Pn Bir 26 2015, 04:07
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
Starteris, kompresorius ir t.t. savo vietoje

Į viršų
AR
Št Bir 27 2015, 08:26
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3547
dekui uz foto albuma
Į viršų
Rolandas
Kt Lap 12 2015, 12:36
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5176
Variklis po remonto skraidė apie 60 valandų. Pasikeitimai:
-Nežymiai padidėjęs galingumas.
-Nustojo per visus galus bėgti tepalas. Pavarva simboliškai per velenėlio sujungimą, bet Šarūnas sako kad ir šį gamyklinį defektą galima pašalinti.
-Mažiau degina tepalo-matyt dėl tepalo rūšies pakeitimo. Taip pat dėl pradėjusio normaliai dirbti siurblio, pašalinančio tepalo perteklių nuo vožtuvų.
-Idealiai dirba uždegimo sistema. Jokių būdingų permušimų ir darbo netolygumo. Puikiai užsiveda bet kokiom sąlygom.

Kartais paerzinu Šarūną, klausdamas ar jis nežagsėjo. Sakau, turėjai žagsėti, nes vis geruoju minėjau dėl puikiai suremontuoto variklio .
Į viršų
AR
Kt Lap 12 2015, 03:42
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3547
Klausimas tiems kas arde ar siaip zino:
kokiu principo veikia kuro siurblys siame variklyje? Ten du plunzeriai. Kaip vyksta kuro paskirstymas cilindrams?
Į viršų
Rolandas
Kt Lap 12 2015, 04:03
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5176

AR rašė ...

Klausimas tiems kas arde ar siaip zino:
kokiu principo veikia kuro siurblys siame variklyje? Ten du plunzeriai. Kaip vyksta kuro paskirstymas cilindrams?

Tavo atveju kiekvienas besisukantis plunžeris aptarnauja tris cilindrus. Mano atveju vienas plunžeris keturis cilindrus. Kuro kiekis dozuojamas taip:
Priklausomai nuo išretėjimo įsiurbimo kolektoriuje, aneroidinės dėžutės stumdo adatą, reguliuojančią tepalo padavimą į plunžerio dozavimo mechanizmą. Dozavimas vyksta keičiant svirtelės atramos tašką, tuo pačiu plunžerio nuspaudimo dydį.
Sistema iš pirmo žvilgsnio sudėtinga, tačiau paprastai reguliuojasi, patikima, leidžianti labai ekonomiškai naudoti kurą. Nereikia bijoti apledėjimo.
Į viršų
AR
Kt Lap 12 2015, 07:27
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3547
Rolandas rašė ...


Kuro kiekis dozuojamas taip:
Priklausomai nuo išretėjimo įsiurbimo kolektoriuje, aneroidinės dėžutės stumdo adatą, reguliuojančią tepalo padavimą į plunžerio dozavimo mechanizmą. Dozavimas vyksta keičiant svirtelės atramos tašką, tuo pačiu plunžerio nuspaudimo dydį.
Sistema iš pirmo žvilgsnio sudėtinga, tačiau paprastai reguliuojasi, patikima, leidžianti labai ekonomiškai naudoti kurą. Nereikia bijoti apledėjimo.

aha, sita apytiksliai zinau

Rolandas rašė ...

Tavo atveju kiekvienas besisukantis plunžeris aptarnauja tris cilindrus. Mano atveju vienas plunžeris keturis cilindrus.

Vat mane labiausiai ir domina kaip "aptarnauja"? T.y. turetu buti kazkoks paskirstytojas? Butent kokiu budu kuras is vieno plunzerio patenka i 3 arba net 4 cilindrus?
Į viršų
Juozas
Pn Lap 13 2015, 07:11
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 972
Benzininiuose varikliuose kuras cilindrams neskirstomas. Purkštukai veikia lygiagrečiai. Benzinas purškiamas į įsiurbimo kolektorių, ties įsiurbimo vožtuvu. Reikiamu momentu atsidarius vožtuvui, benzino ir oro mišinio debesėlis įsiurbiamas į cilindrą.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1133sek,0.0076iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,903kb