Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / M 332


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
M 332
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pn Lap 13 2015, 07:51
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518

Juozas rašė ...

Benzininiuose varikliuose kuras cilindrams neskirstomas. Purkštukai veikia lygiagrečiai. Benzinas purškiamas į įsiurbimo kolektorių, ties įsiurbimo vožtuvu. Reikiamu momentu atsidarius vožtuvui, benzino ir oro mišinio debesėlis įsiurbiamas į cilindrą.

Buna ir tokia sistema, bet nebutinai.
Todel ir noriu suzinoti kaip yra butent sitame motore. Nuojauta sako, kad cia kuras puskiamas porcijomis. Normalaus siurblio aprasymo nerandu o ardyti tik tam, kad issiaiskinti tingisi

[ Redaguota Pn Lap 13 2015, 07:52 ]
Į viršų
Rolandas
Pn Lap 13 2015, 09:04
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Buvau parašęs-besisukantis plunžeris.

Plunžeris vaikšto plieninėje stiklinėje, kuri sukasi. Stklinės šone-kiaurymė. Kai stiklinės kiaurymė sutampa su korpuse ęsačia kiauryme, plunžeris nuspaudžiamas. Kuras patenka į jam skirtą purkštuką.

Savotiškai teisus ir Juozas-buvo atvejų kai purkštukų vamzdeliai buvo sukeisti. Variklis vis vien puikiai dirbo. Kantrus rupūžė...
Į viršų
AR
Sk Lap 15 2015, 04:06
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
Rolandas rašė ...

Buvau parašęs-besisukantis plunžeris.

Plunžeris vaikšto plieninėje stiklinėje, kuri sukasi. Stklinės šone-kiaurymė. Kai stiklinės kiaurymė sutampa su korpuse ęsačia kiauryme, plunžeris nuspaudžiamas. Kuras patenka į jam skirtą purkštuką.




Va dabar visiskai aisku. Aciu.
Į viršų
AR
Sk Lap 15 2015, 04:07
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
Rolandas rašė ...


Savotiškai teisus ir Juozas-buvo atvejų kai purkštukų vamzdeliai buvo sukeisti. Variklis vis vien puikiai dirbo. Kantrus rupūžė...


Puikiai? nebuvo vibracijos? juk tuomet cilindrai gaudavo labai skirtingos kokybes misini.
Į viršų
AR
Sk Grd 06 2015, 04:00
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
Klausimas Rolandui:
ar kuro siurbly yra koks apsauginis voztuvas? Tam atvejui jei tarkime uzsikimstu vienas purkstuko vamzdelis ar purkstukas.
Į viršų
Rolandas
Sk Grd 06 2015, 08:27
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Nėra. Sunku įsivaizduoti užsikimšusį purkštuką.
Šiaip tai nuostabi konstrukcija. Kažkada vieno kolegos variklis pradėjo nestabiliai dirbto mažais apsisukimai. Kreiseriniais ir Max dirbo puikiai.
Radom vieną purkštuką su pakibusiu vožtuvu-ten buvo maždaug milimetro akmenukas. Peržiūrėję kuro sistemą radom iki pusės žvyru užteršta kuro filtrą.
Ir nieko. Dirbo...
Į viršų
nerijus_m
Sk Grd 06 2015, 10:09
Užsiregistravęs dalyvis #1016
Prisijungta: Tr Spa 03 2012, 01:48
Vieta: Klaipėda
Pranešimų: 172
Rolandas rašė ...

Peržiūrėję kuro sistemą radom iki pusės žvyru užteršta kuro filtrą.
Ir nieko. Dirbo...



Kad dirbo- LIUKS, bet iš kur kuro sistemoje žvyras? Lėktuvas į ekskavatorių, kad ir kiek velnio lašų suvartotum, nė trupučio nepanašus? Ar čia pasėkmė to, jog buvo skraidoma iš gruntinių aikštelių? Ar specialiai kažkas diversiją darė? Apšvieskite nespecialistus, kas ir kaip...
Į viršų
Rolandas
Sk Grd 06 2015, 11:12
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Diversija smegeninėse.
Bet kokį kurą į lėktuvą galima pilti tik per gerą filtrą. Net iš pačio švariausio indo.
Deja ir dabar gal kas ketvirtas-penktas lėktuvas gauna nefiltruoto kuro.
Štai iš kur žvyras.
Į viršų
AR
Pr Grd 07 2015, 11:12
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3518
Rolandas rašė ...

Nėra. Sunku įsivaizduoti užsikimšusį purkštuką.
Šiaip tai nuostabi konstrukcija. Kažkada vieno kolegos variklis pradėjo nestabiliai dirbto mažais apsisukimai. Kreiseriniais ir Max dirbo puikiai.
Radom vieną purkštuką su pakibusiu vožtuvu-ten buvo maždaug milimetro akmenukas. Peržiūrėję kuro sistemą radom iki pusės žvyru užteršta kuro filtrą.
Ir nieko. Dirbo...



Supratau. Aciu.
O isivaizduoti ne tik lengva, bet ir buti gali ivairiu situaciju
pvz uzlenktas vamzdelis ir kas tada? sakes kuro siurbliui?


Į viršų
vytautas 42
Pr Grd 07 2015, 03:49
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2160
kuro filtras tam ir yra , kad karts nuo karto jį pakeist ar išvalyt . Pilk koki nori kurą , vistiek per tam tikrą laiką filtras užsikiša - pusė ar visas .
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1031sek,0.0116iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,901kb