Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Jabiru 2200-Rotax 912 UL


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Jabiru 2200-Rotax 912 UL
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Saras
An Sau 25 2011, 11:23
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388

Algirdas L rašė ...

O ..Rotaksų.. vandens,sniego motocikluose labai padidintas galingumas sūkių sąskaita,todėl resursas mažas.

Taip sniego ir vandens moto is tu paciu ccm AJ beveik dvigubai
Į viršų
vytas
An Sau 25 2011, 11:34
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Kol kas ši diskusija apie rotaxus ir jabiru pagrinde remiasi VBS (viena bobutė sakė)žinių tarnybos duomenimis,nes daugumos(ne visų !)pasisakančių argumentai yra:- kažkas kažką kažkur sakė.Kažkas girdėjo,kad kažkam ore atsakė Rotaxas.O priežastys??Vienas aktyvus forumo dalyvis ir instruktorius kažkada mane apkaltino,kad parvežiau niekam tikusį Rotax variklį,nes ore ,mokinant mokinį,jis užgeso.Net po šio ČP,niekam nedašilo patikrinti kuro kiekį bake!! Bet garsas jau buvo nuėjęs-Rotaxai nepatikimi !!
Forume vėl tas pats.Saras turėjo reikalų su sniego rogėmis ir vandens motociklais,bet ne su aviaciniais Rotaxais,bet jau tvirtina,kad 2t Rotaxai nepatikimi.
Stanislovai,tarp mūsų berniukų kalbant aie 2t Rotaxus,jei jau pasakei "A",tai reiktų ištart ir "Z",
Galiu pateikti keletą atvejų apie atsakiusius ore 4t Rotaxus 912S Lietuvos padangėje,Algis turbūt taip pat,nors sako problemų neturėjęs.Tik ar pvz kuro nebuvimas bake,ar pvz,silikono gabalas,užkišęs kuro padavimo sistemą tikrai yra variklio nepatikimumo įrodymas???
Dėl vieno sutinku-variklio exploatacijos laikas ir darbo patikimumas priklauso nuo pačio exploatuotojo.
Dar kalbant apie 2t rotaxus-KSK per maždaug 7 metus rimtų problemų neturėjo nei vienas.Iš visų mano parvežtų į Lietuvą( 25-30 variklių) rimtų problemų tik Pas Stanislovą.

Į viršų
Saras
An Sau 25 2011, 01:28
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
vytas rašė ...

Saras turėjo reikalų su sniego rogėmis ir vandens motociklais,bet ne su aviaciniais Rotaxais,bet jau tvirtina,kad 2t Rotaxai nepatikimi.


Apie avijacinius as nieko nesakau nes su jais nesusidures todel ir klausiu tu zmoniu kurie zino ir gali suteikti informacija apie aviacinius motorus nes noriu issirinkti tarp kainos ir kokybes geresni varijanta o auto ir moto varikliai nelabai domina del savo svorio ir komponuotes (variklis bus dedamas i ULO RK-9)
Į viršų
vytautas 42
An Sau 25 2011, 01:45
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Na jei auto ir moto varikliai nedomina , tai manau nieko geresnio kaip rotax ir nerasi . Va , Kaune Saulius P. kaip tik visai pigiai parduoda rotax 582 , ( jei tik dar nepardave ) - puikus motoras - skysciu ausinamas , ir galingumo uztenka .
Į viršų
Saras
An Sau 25 2011, 03:43
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
VyTis rašė ...

Na jei auto ir moto varikliai nedomina , tai manau nieko geresnio kaip rotax ir nerasi . Va , Kaune Saulius P. kaip tik visai pigiai parduoda rotax 582 , ( jei tik dar nepardave ) - puikus motoras - skysciu ausinamas , ir galingumo uztenka .

Ta skelbima maciau bet norisi daugiau AJ kad lengviau i virsu liptu manau ju per daug nebuna

[ Redaguota An Sau 25 2011, 03:47 ]
Į viršų
juozas49
An Sau 25 2011, 04:23
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
Rotax 583 turi apie 90AJ ir nuo 582 labai mazai skiriasi.Pagrindinis skirtumas :viengubas degimas ir rave voztuvai.
Į viršų
Saras
An Sau 25 2011, 04:54
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
Rotax 593 turi nuo 103 iki 126 AJ bet butent sitie man ir nepatinka daug liudnu akimirku
Į viršų
vytautas 42
An Sau 25 2011, 05:19
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
tai jei tau reikia tiek arkliu , tai dek britvos varikli - pas mane skraidyklej buvo 100 arkliu , dviese iki 6 m lipdavom , gali irJuozas 49 papasakot , turejo panasu zveri
Į viršų
vytas
An Sau 25 2011, 05:25
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Be abejo,RK-9 prašosi galingesnio variklio,bent 80 a.j.Išforsuoti 2t aišku nelabai aviacijai tinka.Taigi nelabai iš ko ir pasirinksi ..Be Jabiru ir Rotax 912,dar yra nesenai pasirodęs belgų g-bos 4t variklis.jis yra 4 cil. opozitas atrodo 90 a.j..,be reduktoriaus.Bet tai rinkoje dar naujas gaminys,niekas apie jį nežino,o kaina kaip ir rotax 912.
Jabiru Lietuvoj tikrai ,palyginus nedaug skraido.Vieną lėktuvą su jabiru parvežiau į Biržus.Jo savininkas Arvydas galėtų daugiau papasakoti.Kiek iš lėktuvo dokumentų pamenu,dėl Jabiru variklio buvo išėję 2 biuleteniai.Vienas-dėl nepakankamo aušinimo buvo reikomenduojama keisti variklio galvutes į naujas su didesnėmis briaunomis ir antras biuletenis dėl generatoriaus .
Dar viena bėda,o gal ir ne visai bėda,Jabiru neturi reduktoriaus,todėl negalima uždėti didesnio ar daugiamenčio propelerio,dėl ko sumažėja statinė trauka ir pailgėja įsibėgėjimas.Tuo pačiu Jabiru optimaliau naudoti greitesniems lėktuvams.
Taip ,kad pasirinkimas vistik susiveda į Rotax 912UL arba 912 S.
Į viršų
Algirdas L
An Sau 25 2011, 05:29
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Variklio galingumas,kaip ir lazda,turi du galus.O 126 AJ variklio užtenka keturviečiam lėktuvui,jei nesunkų pagaminsite.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1001sek,0.0131iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,898kb