Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Jabiru 2200-Rotax 912 UL |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | vytas rašė ... Kažkaip čia jau susivėlė begalė informacijos.Pvz ,Limbach 2000 sveria 74 Kg.Tai ar daug jau sunkesnis už Rotax 912? BMW yra pakankamai sunkus-kai viską sukrauni-žiūrėk ir kone 100 kg gaunasi.Be to jie tinka skraidyklėm ir lėktuvėliam su stumiančiais sraigtais,bet bogai užsirekomendavo lėktuvuose įkišti po kapotu dėl problemų su aušinimu. Kas dėl Smarto, tai koks tikslas jį dėt,jei jo kaina kaip R912,be to dar reikia daryt reduktorių?? Galim burt ,kaip norim,visi keliai veda į Rotax-ą O kaip koks BMW M52B28? Sitas gana senokas, bet jis visiskai aliuminis, ten nera net gilziu!!! Turetu buti lengvas, beto VANOS, elektroninis degimas, 2.8l, 6 kausai ir 193 AJ. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1617 | Man atrodo Nerijau rakink tema nes vel bilen kas gausis | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | VyTis rašė ... http://moto.allegro.pl/silnik-widlasty-i1426685183.html va , dek sita , tikrai arkliu uzteks TEN TIK MULIAZAS | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Saras rašė ... Is silpnesniu tai butu ROTAX 582 tuo labiau kad ir visas paruosimas butent jam bet nesinori per visa KTT lekti Dėl galingumo bėdos nebus, bent pradžioj. Problema kita-didokos kuro sąnaudos, ne toks tolygus darbas kaip 912, mažas resursas, nepakankamas patikimumas. Viską apsprendžia piniginės storis. Tačiau kai lėktuve viskas pritaikyta Rotax 582, keisdamas variklį, keisi visą priekinę dalį-rėmą, variklio dangčius, važiuoklę. Be galo neracionalu, prarasi pusmetį. Tikrai paskraidyčiau kažkiek su 582. Išaiškėtų ir daugiau trūkumų, o tada jau galima ir rimčiau perdaryti. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | dar nepamirskim ir to , kad dedant 912 -ą , jei pries tai buvo 582 , turetu truputi keistis centruote - variklis tai gerokai sunkesnis | ||
Į viršų | | ||
Dainius Z |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #726 Prisijungta: An Sau 25 2011, 09:59Pranešimų: 86 | Keiciau 582 i jabiru2200 paskui i 912 praktiskai centruote juntamai nekito. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Jabiru variklis atsisakė ... nulėkė kažkokia vožtuvų kėliklio detalė. Visa istorija čia: " Jabiru 2200 Engine Failure - Forced Landing on the Beach A partial power loss due to Jabiru 2200 engine failure forced me to land my Alpi Pioneer 200 CS-UPK on a beach in Portugal ... without a scratch ... No. 3 cylinder exhaust valve adjuster jumped out ... More details, pictures, video and portuguese authorities (GPIAA) official report: http://portugalfotografiaaerea.blogspot.com/2010/06/aterragem-forcada.html and http://portugalfotografiaaerea.blogspot.com/2010/06/avaria-de-motor.html PS: Use google-translator bar on the right side o the page to obtain english text version ..." Su Google vertėju galima išsiverst iš Portugalų kalbos [ Redaguota An Geg 03 2011, 12:00 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 967 | Dėl Jabiru variklio: Australų aviacinė valdžia (CASA) dėl didelio Jabirų variklio nepatikimumo ruošiasi taikyti jiems apribojimus. Kol kas tai konsultacijos ir projektai, bet reikia žinoti ir įvertinti: http://www.casa.gov.au/scripts/nc.dll?WCMS:STANDARD::pc=PC_102279 Kiek žinau, Lietuvoje jų nedaug - tiki keli. Čia galima rasti aptarimą: http://www.homebuiltairplanes.com/forums/firewall-forward-props-fuel-system/20318-trouble-jabiru-australian-casa-restrictions-proposed.html [ Redaguota Tr Lap 19 2014, 08:53 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | http://www.casa.gov.au/scripts/nc.dll?WCMS:STANDARD::pc=PC_102279 Accordingly, while CASA works with Jabiru to identify the causes of these engine failures and to implement appropriate corrective actions, CASA proposes a set of operating limitations on Jabiru powered aircraft. Tiksliau būtų: planuoja taikyti apribojimus tol, kol pavyks nustatyti priežastis ir bus įgyvendinti reikalingi pakeitimai. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | kas eksplotuoja jabiru, galiu pakonsultuot ka reik perdaryt, kad isvengti kai kuriu problemu | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System