Mano Sparnai: Diskusijos / Svetainės Archyvas / Privatūs KTT ir kitokios aikštelės.


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Svetainės Archyvas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Privatūs KTT ir kitokios aikštelės.
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Stanislovas
Tr Vas 23 2011, 09:32
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3354
Daug kas, gyvenantis kaimo vietovėje, turi vienokį ar kitokį KTT. Aerodromų Lietuvoje nemažai, bet vietų nutūpti niekada ne per daug..., juolab, skraidant lėtais savadarbiais ar ultralengvais lėktuvais. Žinau bent dešimt žmonių, turinčių tinkamą skraidymui lauką šalia namų, vieną pats turiu. Manau, kad tai svarbu ne tik man, o ir visiems skraidantiems. (Ar ne nuostabu aplankyti draugą teisingu transportu?)
Jei neklystu, šiuo metu CAA ruošia naujas nuostatas aikštelėms. Ar yra kas nors žinoma, kokios jos ir kaip tai įtakos mūsų gyvenimą? Ar ir vėl reikalavimai aikštelei nesiskirs nuo reikalavimų aerodromui? Gal galėtų būti pritaikyti konkrečiai naudojamam orlaiviui? Kiek sudėtinga bus įteisinti ir legaliai iš jos skraidyti? Pabandykima pasidomėti, jei dar ne per vėlu...
Į viršų
NNN
Tr Vas 23 2011, 09:54
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Radau tik štai tokį teisės akto projektą http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.showdoc_l?p_id=50358&p_query=&p_tr2=&p_org=2488&p_fix=y
Į viršų
Algirdas L
Tr Vas 23 2011, 08:29
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 435
Čia tikriausiai įsivėlė klaida - šitie reikalavimai taikomi sertifikuotiems aerodromams.
Į viršų
gintas
Tr Vas 23 2011, 09:09
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 462
Pirmadienį būsiu CAA ir tiksliai išsiaiškinsiu sąlygas dėl aikštelių įteisinimo.O Kėdainiai ,jeigu viskas pavyks ir aerodromo šeimininkas neapsigalvos šią vąsarą turės aerodromo statusą.
Į viršų
Stanislovas
Kt Vas 24 2011, 07:28
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3354

Algirdas L rašė ...

Čia tikriausiai įsivėlė klaida - šitie reikalavimai taikomi sertifikuotiems aerodromams.

Perskaityk, Algirdai, tekstą įstatymo pradžioje, klausimų nebekils.

Todėl ir rūpinuosi, kad niekas tame įstatyme nekalba apie privačią aikštelę, iš kurios kyla tik vienas ir tas pats orlaivis, kuriam pakanka 100, esant sudėtingesnėms oro sąlygoms 150 m... ir aikštelė ne pasirenkama iš oro ar laikina, o žinoma pilotui iki skausmo...


[ Redaguota Kt Vas 24 2011, 07:29 ]
Į viršų
Algirdas L
Kt Vas 24 2011, 10:09
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 435
Perskaičiau Stanislovai,tai ironija,nes pats registravau porą aerodromų.Klausimų kyla,todėl pirmadienį su Gailiūnu būsim CAA.Būtų naudinga,jeigu kuo daugiau pilotų iki pirmadienio pareikštų forume nuomonę aikštelių klausimu,jeigu dar ne vėlu.
Į viršų
AR
Kt Vas 24 2011, 10:56
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3537
Algirdas L rašė ...

Būtų naudinga,jeigu kuo daugiau pilotų iki pirmadienio pareikštų forume nuomonę aikštelių klausimu,jeigu dar ne vėlu.


Tai, kad visu nuomone vienoda - taisykles reglamentuojancios tokiu privaciu aiksteliu iteisinima turi buti kiek imanoma paprastesnes ir liberalesnes. Klausimas tik ar pavyks to pasiekti?
Į viršų
Algirdas L
Kt Vas 24 2011, 11:32
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 435
Reikia konkrečiai,raštu,bent jau federacijų vardu.Geriausiai,aišku,LAK vardu.Pirmadienį kalbėsim.
Į viršų
NNN
Pn Vas 25 2011, 09:16
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Algirdas L rašė ...

Reikia konkrečiai,raštu,bent jau federacijų vardu.Geriausiai,aišku,LAK vardu.Pirmadienį kalbėsim.


Paskambinkit K.Jurkėnui - jis, kiek žinau, ta linkme dirbo su teisės aktais ir turi užsienio patirties pavyzdžių pakaupęs.

8 686 74546, 8 37 399188
Į viršų
NNN
Pn Vas 25 2011, 10:11
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
P.S. Šis klausimas susisieja ir su tuo nelemtu transponderių - totalinio LR piliečių sekimo klausimu.

Mano nuomone G erdvės ribose oro erdvę kontroliuojančiom tarnybom turėtų būti visiškai nesvarbu iš kur orlaivis kyla ir kur leidžiasi . Svarbu tik, kad šie manevrai būtų vykdomi žemės sąvininkui, kurio žemėje yra ta aikštelė, leidus ir nekeltų kaimynų nepasitenkinimo. Jau vien tik šios dvi sąlygos yra pakankami "kontrolieriai". Vienintelė tokios aikštelės - KTT sąvininko, ar naudotojo pareiga turėtų būti CAA informavimas, pranešant KTT koordinates ir vykdomos aviacinės veiklos pobūdį (ULO, sklandymas, oro akrobatika, modeliavimas ir t.t.) tam, kad būtų galima informuot kitus oro eismo dalyvius (žymėt žemėlapiuose ir t.t.)

Valdomos oro erdvės srityje, kur valdoma oro erdvė prasideda nuo žemės paviršiaus, gal ir reiktų išsamesnės CAA kontrolės ... ?

Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1506sek,0.0105iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,886kb