Mano Sparnai: Diskusijos / Svetainės Archyvas / Privatūs KTT ir kitokios aikštelės.


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Svetainės Archyvas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Privatūs KTT ir kitokios aikštelės.
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Pn Vas 25 2011, 11:51
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5119
1. Daug info apie aikštelių Lenkijoje supaprastintą įteisinimą turi A.Žentelis.
2. Sutinku kad skrydžiai neturi pykinti kaimynų, tačiau dės žemės savininkų reikėtų pagalvoti. Pvz mano aikštelė atsirado susitarus su žemę nuomuojančiu ūkininku. Žemės savininkas kažin ar duotų man raštišką leidimą. Daugelyje vietų kaimietis leidžia skraidyti žodžiu, bet dažnai bijo pasirašyti.
Pagrindinis kriterijus turėtų būti galimybė saugiai skraidyti iš konkretaus lauko, gal apriboti sudėtingų aikštelių naudojimą pagal pilotų patirtį.
Jei skųsis kaimynai ar žemės savininkas, CAA visada gali leidimą sustabdyti.
Į viršų
NNN
Pn Vas 25 2011, 01:31
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721

Rolandas rašė ...

Pagrindinis kriterijus turėtų būti galimybė saugiai skraidyti iš konkretaus lauko, gal apriboti sudėtingų aikštelių naudojimą pagal pilotų patirtį.
Jei skųsis kaimynai ar žemės savininkas, CAA visada gali leidimą sustabdyti.


Sakyčiau, kad CAA neturėtų dalinti, arba ne tų leidimų. Jie turėtų tik fixuoti faktą - ten ir ten yra veikiantis KTT ir nustatyta forma (pvz. VST žemėlapis) pranešti apie tai kitiems. Jei ne CAA, tai tada gal VĮ Oro navigacija?

Jei siūlai apribojimą, tai paaiškink kontrolės mechanizmą. Ir kodėl tą apribojimą siūlai? Kodėl vis yra prisiprašoma auklių? Ar aviatoriai vaikų darželis? Jei vaikų darželis, tai auklė visuomet bus atsakinga už sukruvintą nosį, o ne auklėtinis. O jei bus atsakinga, tai prirašys tiek "apsauginių" popierių, kad nesinorės Tau tos aikštelės ... O auklėtiniai darys ką nori, kol auklė nemato ..., nes atsakingi juk ne jie.

Norim laisvės, prisiimkim atsakomybę.







[ Redaguota Pn Vas 25 2011, 01:33 ]
Į viršų
Rolandas
Pn Vas 25 2011, 06:03
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5119
Kęstutis rašė ...



Jei siūlai apribojimą, tai paaiškink kontrolės mechanizmą. Ir kodėl tą apribojimą siūlai? Kodėl vis yra prisiprašoma auklių? Ar aviatoriai vaikų darželis? Jei vaikų darželis, tai auklė visuomet bus atsakinga už sukruvintą nosį, o ne auklėtinis.
Norim laisvės, prisiimkim atsakomybę.

Gerbiamas pone!
Aikštelės daugeliu atvejų gerokai sudėtingesnės už registruotus aerodromus, nepatyrę arba pasižymintys darželinukų elgesiu pilotai tikrai negali jose tūpinėti. Turbūt geriausia būtų kad aikštelėje galėtum tūpti tik turėdamas jos savininko leidimą.
Kiek nori giedok apie pamatines laisves, kai užsikabins už laidų žioplas ar neatsakingas pilotas, net geriausia valdžia neglostys ir mažų mažiausia bent jau laikinai uždraus skraidyti šioje aikštelėje.
Į viršų
Dainius Z
Pn Vas 25 2011, 06:23
Užsiregistravęs dalyvis #726
Prisijungta: An Sau 25 2011, 09:59
Pranešimų: 85
Kaip viskas cia sudetinga,visko prisigalvojat kad tik neskraidydi.
Į viršų
JuozasT
Pn Vas 25 2011, 11:49
Užsiregistravęs dalyvis #343
Prisijungta: Tr Vas 25 2009, 11:00
Pranešimų: 177
Palyginau nauja projekta su 2001.07.09. isak.nr6 "Del lauko aiksteliu..."ir su liudesiu turiu konstatuoti,kad privaciu KTT iteisinimo klausimai nepajudejo nei per coli.
Reikalavimai aikstelems ,ypac kliutis ribojancioms kilimo-tupimo bei pereinamosioms plokstumoms nepakito -jos taip ir liko "BOINGINES".Diskusijos pries metus su CAA atstovu LAF 'o skrydziu saugos konferencijoje rezultatu nedave.Arba zmogus nesuprato,arba ispaustas i remus(t.y. bejegis)Matomai reikia eiti Kestucio rekomenduojamu keliu.Dvidesimt pirmi metai nepriklausomoj, o meluot priversti kaip sovietmeciu. Mano irengta 600m ilgio aikstele naudojasi ULO pilotai(ir ne tik lietuviai),termikams issikvepus leidziasi sklandytojai.Ir visi sako Aciu.O as, matote,neturiu teises juos priimti-KTT tai nepalaimintas! Ir mes dar snekam apie aviacinio turizmo perspektyvas Lietuvoje.Apsurdas!Tegul CAA pasidairo po Skandinavijoje organizuojamu europinio lygio sklandymo varzybu aerodromus-kaip ten reikalai su pereinamosiom plokstumom?

[ Redaguota Št Vas 26 2011, 08:41 ]
Į viršų
NNN
Št Vas 26 2011, 08:46
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Rolandas rašė ...

Kęstutis rašė ...



Jei siūlai apribojimą, tai paaiškink kontrolės mechanizmą. Ir kodėl tą apribojimą siūlai? Kodėl vis yra prisiprašoma auklių? Ar aviatoriai vaikų darželis? Jei vaikų darželis, tai auklė visuomet bus atsakinga už sukruvintą nosį, o ne auklėtinis.
Norim laisvės, prisiimkim atsakomybę.

Gerbiamas pone!
Aikštelės daugeliu atvejų gerokai sudėtingesnės už registruotus aerodromus, nepatyrę arba pasižymintys darželinukų elgesiu pilotai tikrai negali jose tūpinėti. Turbūt geriausia būtų kad aikštelėje galėtum tūpti tik turėdamas jos savininko leidimą.
Kiek nori giedok apie pamatines laisves, kai užsikabins už laidų žioplas ar neatsakingas pilotas, net geriausia valdžia neglostys ir mažų mažiausia bent jau laikinai uždraus skraidyti šioje aikštelėje.



Puikus saviplakos pavyzdys
Į viršų
vysniukas
Št Vas 26 2011, 11:09
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Slovakijoj apziurinejau avarines nusileidimo aiksteles, na kai termikas nuslopsta ar kai nepavyksta uzsikabinti ir isskrieti, tai aikstele salia aukstos itampos linijos, tiksliau ja reik kirsti medziu aukstis ,kaip suprantat kokie buna kalnuose, o aikstele, tai tokio dydzio, kad delta vos ikisi ir nieko. Visa problema, kad tie, kurie raso taises aktus (iskyrus keleta, na pirstais nerodysim)nuo aviacijos yra taip toli, kad mes greiciau i kosmosa isskrisim. Rekomenduociau ponams nusileisti is siltu kabinetu ir pabendrauti su pilotais, jie jums patarimu ir sprendimu duos tiek, kad jums galvot nereiks, jus tik apvilksit teisine kalba ir pateiksit visiems naudotis, nes dabar susidaro vaizdas, kad kazkas kazka sugalvoja, kartais ir neblogai su mintim, bet kai pats tiesiogiai nesusiduri, taio atrodo tai kaip ir turi buti.
Pirmas patarimas butu atskirkit savokas didzioji aviacija ir mazoji aviacija, sekantis mazaja isdalinkit i bemotorius ir motorinius, o dabar pasakysiu paprastai, kad nei vienas pilotas savo technikos nedauzys nezinomoj aikstelei, jis pirma pasitikrins kas ir kaip ir jai jam kils itarimu jis ten nesileis. O bemotoriu pilotai pries skrisdami pasiruosia marsruta ir atsarginius variantus, aisku daznai buna tenka improvizuoti realiu laiku, bet kuriuo atveju mes visada pasirenkam atsarginius variantus ir mums daugeliu atveju tikrai nera kada ziureti ar tas KTT ar aikstele iregistruota, jei matom, kad ji nusienauta ir lygi ir ivertine savo technikos galimybes matom ar mes galim su ja nusileisti ar ne, o kalnuose dar ne tokiu atveju buna. Prancuzijoj pasakojo, kad aistele keliu simtu aukscio kalnas su nusklembta virsune simtas ant simto ar panasiai, o aplinkui vien spiliai niekur nenusileisi, ten jau nusileidusios ne viena skraidykle, o tu ateini ir situacija tokia, kad jei per aukstai nukrisi uz kalno, jei per zemai isiresi i kalna, nusileidimas kaip ant lektuvnesio, o korekcijai turi stabdymo parasiuta, jei matai kad perskrisi ismeti ji ir jis tave pristabdo, taip kad nusileidimui turi tik viena galimybe.
http://www.youtube.com/watch?v=eI_tjxBPA9Q
http://www.youtube.com/watch?v=zSu7uh2N8cU

O va sitas aparatas dar mistika, nes apie ji nerandu jokios info
http://www.youtube.com/watch?v=pJPtLzo-Ey0
http://www.delta-club-82.com/bible/289-hang-glider-impact.htm
yra kelios nuotraukos ir keli video
Į viršų
NNN
Št Vas 26 2011, 12:03
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Su savo "Monu" esu nutūpęs Kazachstano miestelio gyventojo kieme. Dingo termika, o laimėt labai norėjosi ... tai tempiau iki įmanomumo skristi ribos (už kelių kvartalų matėsi futbolo aikštė), o apačioj namai, laidai, tvoros ir t.t. Na, pasirinkau tiesesnę gatvę, išsilenkiau vieno stulpo, antro, nėriau po laidais, išsilenkiau motociklisto ir užsukau į tokį kiemelį ... Gavau, žinoma, truputi bart ...

Po laidais esu tūpes penkis kartus: pirmą Jampolėje (Ukraina), antrą Kazachstane, trečią Netonyse ir du kartus ... spėkit iš trijų kartų kur ?
Kaip manot, ar esu pakankamai "patyręs" ?


[ Redaguota Št Vas 26 2011, 12:08 ]
Į viršų
Dainius Z
Št Vas 26 2011, 12:46
Užsiregistravęs dalyvis #726
Prisijungta: An Sau 25 2011, 09:59
Pranešimų: 85
rasti laidus Kazachstane ir dar po jais tupti,reikejo pasistengti:)
Į viršų
KL
Št Vas 26 2011, 01:25
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 937
Dėl aikštelių negaliu daug diskutuoti - nesu tos srities specas. Galiu tik "paviešinti" tam tikras "įžvalgas".
Visų pirma, del Juozo pastabos:
Diskusijos pries metus su CAA atstovu LAF 'o skrydziu saugos konferencijoje rezultatu nedave.Arba zmogus nesuprato,arba ispaustas i remus(t.y. bejegis)

Povilas N., kuris dalyvavo seminare ir buvo atsakingas už aikštelių taisykles, jau nebedirba CAA nuo rudens.
Dabartiniai Aerodromų sk. specialistai neturi jokios oficialios nuomonės, pageidavimų ir t.t. iš LAF-ULOPF, kaip naudotojų, pusės. Kiek žinau, šios taisyklės daugiausiai taikomos didesnių orlaivių laikinosioms aikštelėms (pvz. - sraigtasparnių aikštelė prie Druskininkų slidžių trasos ir pan.), skirtoms gelbėjimo ir transportavimo darbams.
Taigi, pereinam prie mano mėgstamos temos: ATSTOVAVIMAS, ATSTOVAVIMAS, ATSTOVAVIMAS.
Kol nebus formalios nuomonės (pasiūlymo, reikalavimo, taisyklių projekto) iš formalios organizacijos (LAF, ULOPF, LSSA, LAK, AOPA ...), tol nebus aikštelių prie namų.
Ne visi CAA specialistai nori ir gali (o ir neprivalo) naršyti po forumus ir iš gausybės pageidavimų, dažniausiai prieštaraujančių vieni kitiems, atrinkti realiausius, susisteminti ir paversti juos taisyklėmis. Pavieniai pasikalbėjimai su specialistais irgi mažai efektyvūs.
Pirmiausiai reikia:
- nustatyti bendrą poziciją šiuo klausimu (čia bus sunkiausiai, ko gero)
- su specialistų pagalba paversti ją taisyklėmis, patikrinus ar neprieštarauja kitoms taisyklėms ir įstatymams.
Ši problema kaip niekas kitas susijusi su nuosavybės ir ekologijos, netgi piliečių saugos problemomis.
Kitaip ir CAA turės didelių teisinės atsakomybės problemų.
Sakysim, įkurs kas pakilimo-tūpimo aikštelę beveik vaikų darželio kieme...
Ir viskas pagal aviatorių norą, ir pagal CAA taisykles...
Būdami tėvais, patys nenorėtumėt...


[ Redaguota Št Vas 26 2011, 01:29 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1386sek,0.0096iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,947kb