Mano Sparnai: Diskusijos / Skraidyklės. Motoskraidyklės / REVO- rimtas apartas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Tr Bal 06 2011, 04:30
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892

vytas rašė ...

Algi,čia chebra painioja sąvokas:-trimeriu vadina centruotės keitimo įrenginį(dažniausia elektrinį šliaužiklį ant kilinio vamzdžio).nežinau kodėl jį taip vadina.Visuose lėktuvuose trimeris yra papildoma plokštumėlė ant aukštumos(ar posūkio vairų),XP ar X-s sparnų atveju-tai trosų pagalba reguliuojama skraidyklės sparno galinė briauna.Ji ,kaip ir minėjai TIK sumažina apkrovą ant trapecijos.reiktų nepainioti šių sąvokų.


Vytai, mes nepainiojam, o vadinam kaip ir visi kiti, nors kaip taisyklingai ji pavadinti vienu ar dviem zodziais kad butu visiem aisku- neisivaizduoju.
Bet gal geriau jis lieka TRIMERIU, nes dar pavadins kas nors idomiai, pas mus pvz. uztenka: netvarkele, vielabraukis, varpainis, ir .t.t
Į viršų
Algis
Tr Bal 06 2011, 06:24
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
vytas rašė ...
Algi,čia chebra painioja sąvokas

As taip pradzioj ir pagalvojau nes man ir uzkliuvo:

VyTis rašė ...
100 pasiekiu , perstumes vezimeli i prieki , t.y. padares priekine centruote . nebent toks greitis yra imanomas tik su trimerio pagalba

Siaip tai as pritariu siam irenginio pavadinimui, nes jis ir atlieka ta pacia funkcija kaip ir lektuve - nuima apkrovas nuo ranku. Ir nesvarbu koks jo ispildymas: keiciant sparno geometrija (troselinis), ar keiciant centruote. Beja, dar neaisku kuris variantas geriau. Ekonominiame pratime daznai reikia ilga laika skristi "issistumus" pvz.:termike. Troseliu pagalba patempus uzpakaline briauna i virsu sugadinama sparno kokybe, kas nera labai gerai siame pratime. Cia geriau butu "sliauziojantis" vezimelis kilinio vamzdzio atzvilgiu ir taip keiciantis centruote. Bet labai nepatikimas planetarinis reduktorius del milziniskos apkrovos. Juk jam reikia uzstumti toki svori i kalna norint padaryti centruote priekine. Paziurekit nuotraukose koks kilinio vamzdzio atakos kampas. Todel jie daznai genda.

Į viršų
Tinklalapis
Marius
Tr Bal 06 2011, 07:39
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Algi, trimereiai su planetariniais reduktoriais genda tie kurie yra nepritaikyti tokiom apkrovom arba nekokybiski.
Pvz. Linak firmos akutatoriaus pilnai pakanka kuris duoda stumima/traukima 250kg, jo modelis berods LA-28.
Nors man pasakojo, kad ukrainieciu AEROS firmos trimeriai gali stumti iki 500kg, bet retai kuris atlaiko sezona.
Dar reik atkreipt demesi kaip jis pritvirtintas, siaip tai turetu buti lygiagreciai kyliniui vamzdziui ir kuo arciau jo.

Cia rusu forume apie trimerius galima daugiau paskaityt


[ Redaguota Tr Bal 06 2011, 07:48 ]
Į viršų
Algis
Tr Bal 06 2011, 08:31
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Va, va. As apie tuos isgirtuosius AEROS irgi blogai girdejau. Is kitos puses kas tie 500 kg yra. Nuo 450 numesk 50 kg sparno ir turesi 400 kg. Dar perkrova koki 1,5 duok ant termikos krestelejimu ar posukiu, veikiant trimeriui, na ir gausis jau 600 kg. Aciu dievui, kad ne vertikaliai trimeriui kiloti reikia. Bet vis tiek nelengva. Ipac isjudinant is rimties buvio, trintis.....

[ Redaguota Tr Bal 06 2011, 08:44 ]
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Kt Bal 07 2011, 08:58
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
TadasM rašė ...

Kęstutis rašė ...

TadasM rašė ...

...Todėl, pritraukus trapeciją neįmanoma ilgai jos ten išlaikyti.



Su XP įmanoma



Išbandysim



Nepatarčiau to daryti nepasikvietus piloto-bandytojo ...
Į viršų
NNN
Kt Bal 07 2011, 09:07
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Algis rašė ...

Va, va. As apie tuos isgirtuosius AEROS irgi blogai girdejau. Is kitos puses kas tie 500 kg yra. Nuo 450 numesk 50 kg sparno ir turesi 400 kg. Dar perkrova koki 1,5 duok ant termikos krestelejimu ar posukiu, veikiant trimeriui, na ir gausis jau 600 kg. Aciu dievui, kad ne vertikaliai trimeriui kiloti reikia. Bet vis tiek nelengva. Ipac isjudinant is rimties buvio, trintis.....


P&M Aviation firma išsprendė tai Quik'uose labai paprastai. Jie pakabina vežimėli max priekinėj padėtyje (max priekinė centruotė). Po varikliu yra el.varikliuku varoma "špūlė", kuri vynioja sintetinį "šniūrą", kuris tempia žemyn sparno kylinį vamzdį, tuo padėdama pilotui stumti pirmyn valdymo trapeciją. "Šniūras" yra ne ištisinis, o turi guminį amortizatorių. Taigi, tumblerio spustelėjimu galima, neliečiant trapecijos, keisti skridimo greitį nuo 90 iki 160 km/h (o gal ir didesniam ediapazone, dabar neatsimenu tiksliai). Šiam įtaisui sugedus, centruotė automatiškai atstatoma į "neutralią" padėtį, o amortizatorius leidžia saugiai orlaivį valdyt orlaivį visame greičių diapazone - pats išbandžiau





[ Redaguota Kt Bal 07 2011, 09:09 ]
Į viršų
NNN
An Geg 10 2011, 10:35
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Va, kaip jis laksto .... http://youtu.be/KeMchtBedx4
Į viršų
Vaidonis
Tr Geg 11 2011, 02:04
Užsiregistravęs dalyvis #53
Prisijungta: An Kov 11 2008, 02:33
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 285
Cia, kaip Marijampolieciai sako "RYMTA!!!!"
Į viršų
NNN
Tr Geg 11 2011, 04:38
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Vaidonis rašė ...

Cia, kaip Marijampolieciai sako "RYMTA!!!!"



Aha ... nedarykit taip, jei esat "nepatyrę" ... bent vieno tėškimosi į medžius, į žemę, nesat nusinešę elektros laidų ant ratų ir t.t., ir pan.

Į viršų
Arunas
Pr Rgp 29 2011, 08:22
sirvis
Užsiregistravęs dalyvis #214
Prisijungta: Pn Rgs 12 2008, 09:18
Pranešimų: 96
http://www.youtube.com/watch?v=RM6nBybJfCA
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1263sek,0.0150iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,905kb