Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 300 kg


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
300 kg
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Pn Bal 08 2011, 08:45
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

KL rašė ...

Kęstuti, atsakysiu trumpai:
Abiem klausimais esu kardinaliai priešingos nuomonės.
- 115 klasės, kaip oficialios klasės, niekada Lietuvoje nebuvo.


Taip, nes nebuvo kam jos oficialinti Bet "de facto" ji buvo. Bet Tau rūpi popierinė 115, o man - reali. Tai suprantama ... ir reikia rasti kompromisą, Anglų 115 įteisinimo taktika kalbant su savo CAA nuo to ir prasidėjo - jie pasitelkė "de facto" bei precedento praktiką ir buvo išklausyti bei suprasti. Tos pačios taktikos jie imsis ir dėl 300 kg.

Į viršų
NNN
Pn Bal 08 2011, 08:48
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
KL rašė ...

Jie mums sako "Respect", o mes jiems "tūpi anglai" - vien tas daug ką parodo...


Jei tai taikai man, tai labai klysti, aš tik noriu pasakyt, kad ULO pilotų mastymas visame pasaulyje vienodas ir nėra sąmoningų anglų, ar parncūzų ir pasileidėlių rusų, ar lietuvių ... jų valdžios ir biurokratai yra skirtingi
Į viršų
NNN
Pn Bal 08 2011, 09:50
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Šiaip, tai reiktų vėl susitikt ir padiskutuot tais klausimais ...

Dėl techninių dalykų lyg ir buvom sutarę. Smarkiausias "mūšis" bus dėl licenzijavimo/sertifikavimo ir dėl registravimo. Todėl pirma reiktų sutart dėl principų. Kol tie principai nebus suformuluoti ir abiems pusėms priimtini, tol diskusiojos bus beprasmės. O gal įstatymas trukdo 115/300 nereguliuojamoms klasėms atsirast?, nes sako, kad CAA turi reguliuot tuos iš II priedo? Tai gal reik inicijuot įstatymo pakeitimą, kaip, kad buvo pasielgta su vaikų aviacija?
Į viršų
KL
Pn Bal 08 2011, 03:08
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kęstutis rašė ...

Smarkiausias "mūšis" bus dėl licenzijavimo/sertifikavimo ir dėl registravimo. ...
O gal įstatymas trukdo 115/300 nereguliuojamoms klasėms atsirast?, nes sako, kad CAA turi reguliuot tuos iš II priedo? Tai gal reik inicijuot įstatymo pakeitimą, kaip, kad buvo pasielgta su vaikų aviacija?



Koks mūšis?
Viskas buvo aptarta ir projektai paruošti. CAA iš savo pusės darbą daro ir 115 klasė jau įtraukiama į Orlaivių Tinkamumo, Registravimo ir Žymėjimo taisykles. Taisyklėse bus panašus tekstas (čia ištrauka iš STSP taisyklių):

3. Šios taisyklės gali būti netaikomos eksperimentiniams orlaiviams (žr. p. 5.1.), kurių:
3.1. konstrukcijos svoris (be kuro) neviršija 115 kg;
3.2. maksimalus kuro bakų tūris neviršija 20 l;
3.3. maksimali tuščio orlaivio sparno įkrova (konstrukcijos svorio ir sparno ploto santykis) neviršija 10 kg/m2, arba
3.4. mažiausias stabilaus skrydžio greitis ne didesnis už 45 km/val.
4. Orlaivių, nurodytų 3 punkte, tinkamumą skraidyti ir reikalavimus jam nustato įgaliotieji CAA atstovai (žr. p 5.11.) pagal CAA patvirtintą tvarką.


Belieka patiems susitarti tarpusavyje, ar tokia klasė reikalinga. Ir parašyti bent po kelis sakinius apie orlaivių patikras, registravimą ir žymėjimą.
Arba perrašyti, ką jau buvome aptarę šiose diskusijose.






[ Redaguota Pn Bal 08 2011, 03:09 ]
Į viršų
Reno
Pn Bal 08 2011, 05:58
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Ar teisingai supratrau, kad Lietuvoje 115-ieji bus registruojami CAA? Jeigu taip, vargu ar mūsų biurokratija sutiks patikėti techninę priežiūrą lėktuvėlio šeimininkui.
Nei anglai savo SSDR, nei amerikiečiai FAR-103 licencijų nereikalauja, registracijos, rodos, taip pat nėra. Lietuvoje, panašu, kad to nebus. Kalbant apie licencijavimą jau girdėjau, kad pažymėjimas bus privalomas kategoriškai. Bet čia labai svarbu kokie bus tie reiklalavimai (pvz, ar toleruos savamokslius, norinčius laikyti teorijos egzaminą), ar 115-jo licencijos galiojimas bus terminuotas ir t.t. Jeigu visus pretenduojančius į 115-jo licenciją vėl primygtinai varys į oficialias mokyklas, prasidės komercija, jau būdinga kai kurioms ULO klasėms.
Į viršų
vysniukas
Št Bal 09 2011, 08:18
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Na sakykim man aktualu, nes savo kietasparniui planuoju pritaikyti "sklandancios-motoskraidykles" principa, kad galeciau nuskristi i varzybas, ten paskraidyti su laisva ir parskristi atgal i baze. Aparato mase su kuru (10 l) <80 kg, sparno plotas 13,2 km.m. su uzsparniais, itraukus uzsparnius 12,6 kv.m., minimalus greitis 35 km/h, kreiseris 70-80 km/h, maksimali kokybe prie 50-55 km/h.
Į viršų
KL
Št Bal 09 2011, 09:46
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Ar teisingai supratrau, kad Lietuvoje 115-ieji bus registruojami CAA? Jeigu taip, vargu ar mūsų biurokratija sutiks patikėti techninę priežiūrą lėktuvėlio šeimininkui.

Pagal dabartinę koncepciją už 115 tinkamumą, registraciją ir ženklinimą būtų atsakinga pati visuomenė (asociacija, federacija ar pan.). Kokiu būdu - jau buvo aptarta.
Licencijas jau dabar patys dalinatės, belieka susitarti tarpusavyje.


[ Redaguota Št Bal 09 2011, 09:46 ]
Į viršų
vysniukas
Sk Bal 10 2011, 04:05
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Kada saukiam susirinkima ir baigiam legalizacija?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0821sek,0.0062iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,848kb