Mano Sparnai: Diskusijos / Kompozitai / Formos gamyba.Darbas su kompozitais


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kompozitai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Formos gamyba.Darbas su kompozitais
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
An Grd 27 2011, 12:40
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1100
O čia - vokiškas kompozitinis "hand made" (šiuolaikinės medžiagos + rankų darbas):
http://soaringcafe.com/2011/12/video-how-gliders-are-made/
Į viršų
Rolandas
An Grd 27 2011, 04:54
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5023

Reno rašė ...

O čia - vokiškas kompozitinis "hand made" (šiuolaikinės medžiagos + rankų darbas):
http://soaringcafe.com/2011/12/video-how-gliders-are-made/


Labai panašu ir Pociūnuose, tik juodo darbo oi kiek daug. Čia tik reklaminis filmukas.
Į viršų
Reno
An Grd 27 2011, 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1100
Rolandas rašė ...

Reno rašė ...

O čia - vokiškas kompozitinis "hand made" (šiuolaikinės medžiagos + rankų darbas):
http://soaringcafe.com/2011/12/video-how-gliders-are-made/


Labai panašu ir Pociūnuose, tik juodo darbo oi kiek daug. Čia tik reklaminis filmukas.

Kad yra zymiai sudetingiau, nei atrodo ziurint Schempp-Hirth firmos reklamini filmuka - jokiu abejoniu.

Į viršų
Algis
Tr Grd 04 2019, 05:34
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1943
Įdomus anglinio liemens gamybos būdas (apsiuvimas) - ant esamo metalinio karkaso:

https://youtu.be/pBGY57ILDlQ
Į viršų
Tinklalapis
Vainius
Tr Grd 04 2019, 09:55
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 283
Mano manymu dėl aptakumo neblogas variantas, bet tokiu būdu daryti pusiau monokokinę konstrukcija, kiek rizikinga. Sluoksniai sudėti bet kaip (nežinau kaip buvo iš tikro, sprendžiu iš video), vakuumas nenaudotas, ar tikrai apsiuva perims sukimo momentą? manau jie tikrai neskaičiavo. Bet, kaip aptakumui vietoje drobės ir pan. Variantas tikrai neblogas, tik tokios apsiuvos viduje yra būtina priklijuoti bent vieną sluoksnį stiklo audinio.
Į viršų
justas
Kt Grd 05 2019, 12:08
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1338
Vainiau kas tau sake kad bet kaip ?. Del vaakumo taigi ten paaiskina kaip kas. O kas del stiklo audinio tai isvis neaisku kam jis ten ? Ten septyni (kiek pamenu nes seniau sita ziurejau) sluoksniai anglies. Prie ko ten stiklas ?
Į viršų
Vainius
Kt Grd 05 2019, 07:51
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 283
Juk rašiau, kad tai tik mano nuomonė, kurią susidariau žiūrėdamas video. Na dėl vakuumo, matyt paaiškinimą praleidau, nes neužviksavau, ką sakė. bet betkokiu atveju, jėginės konstrukcijos turėtų būti klijuojamos vakuume, plius sluoksniai turėtų būti "kompaktinami" reiškiant, kas keli sluoksniai suspaudžiami vakuume, kad neatsirastų neužpildytų - nesuspaustų tarpų. o dėl stiklo audinio, tai, kad apsaugot metalinę konstrukciją nuo galvaninės korozijos, taip pat apsaugoti nuo trumpo sujungimo, jeigu būtų laidų izoliacija pažeista ir pan.
Į viršų
Stanislavz
Pn Grd 06 2019, 07:40
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 68
Algis rašė ...

Įdomus anglinio liemens gamybos būdas (apsiuvimas) - ant esamo metalinio karkaso:

https://youtu.be/pBGY57ILDlQ
Prieki is vamzdeliu suprantu. Kompozitai anglies pluoshto pagrindu luzta katastrofishkai.

Bet galine dalys ? Ka jie cia nori pasiekti ? Sita lemeni negaliu komentuoti, bet - "standartinis" pyragas, be puplascio yra 5 sluoksniai 290 g/m2 stiklio audinio arba 3 sluksniai 370 g /m2 anglies pluosto. Sito uztenka 90 ul lektuveliu. Kartais buna ileisti lonzeronai is vienakrypcio audinio, arba pultruzijos.

Ir toks pyragas paimtas "perstiprus" , del eksplotaciniu patogumu. Bet ir tai sveria 10-12 kg ribose.

ch-701 liemuo gale yra tik tai skardele 0.4 mm storio ir 4 kampainiai 20x22 mm is 1mm storio aliuminio. .

As suprantu kazkiek bandyma daryti is ploksciu, pagamintu su putplasciu viduje, kur gali viska graziai isfrezuoti su cnc staklem. Kur tikrai gauni bent vienoje puseje grazu pavirsiu.
Į viršų
justas
Pn Grd 06 2019, 08:43
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1338
Tu pasiziurek i ta varikli ten ir suprasi Jie gi pinigu belenkiek turi tai ir maudosi juose. Pasiziurek kaip ta draco dare.. kur keliasdesimt gramu sveriancias nerviuras is alumo bloku su cnc frezavo. Jos ten netai, kad auksines gavos, bet auksines, platinines ir dar padeimantuotos. Tai cia toks pat sedevras gausis. Tiesa darbo kultura kaip visada pavydetina.
Į viršų
justas
Pn Grd 06 2019, 08:44
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1338
Beja del anglies ar cia ne del to sklandytuvuose kevlaro sluoksi deda aplink kabina kad luzimo atveju piloto nesupjaustytu ?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1183sek,0.0091iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,905kb