Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Ugniasiene |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1617 | Sveiki rudeniop. Klausimas apie ugniasiene. Jei priekinis spangoutas (?) kompozitinis (zr. prisegta pav. ) kokie galimi var. ugniasienes sprendimui? Det ant virsaus nerud. plieno skarda arba aliuminio skarda? Gal yra kitu "siuolaikiskesniu" sprendimu? esu mates kad naudoja kazkokia metalizuota akmens (?) vata ar pan. Ka sako reikalavimai apie tai? Gal Kestutis L. is reikalavimu puses ka nors gali patart? Idant gal tada geriau perprojektuot ta spangouta i aliuminini geriau.. Kas turit gal kokiu patarimu? Labai dekoju . J. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Paprastai dedamas 0,5 mm storio nerūdijančio plieno skardos lakštas. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Prašau patarimo - kaip būtų geriau/patikimiau pro ugniasienę pravesti kuro žarnelę ("švirkštui"): - ugniasienėje padarytoje kiaurymėje idėti guminę įvorę ir pro ją prakišti žarnelę iš kabinos į variklio skyrių; ar - ugniasienėje įmontuoti "štucerį" ir iš apbiejų jo pusių prijungti kuro žarnelės galus? AČIŪ [ Redaguota Tr Spa 05 2011, 12:14 ] | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Reno rašė ... Prašau patarimo - kaip būtų geriau/patikimiau pro ugniasienę pravesti kuro žarnelę ("švirkštui"): - ugniasienėje padarytoje kiaurymėje idėti guminę įvorę ir pro ją prakišti žarnelę iš kabinos į variklio skyrių; ar - ugniasienėje įmontuoti "štucerį" ir iš apbiejų jo pusių prijungti kuro žarnelės galus? AČIŪ Nezinau kaip aviacijoje bet automobiliu sporte tai grieztai reikalaujama ugniasienėje įmontuoti "štucerį" ir nesvarbu ar tai zarnele ar vamzdelis ir koks skystis juo teka | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Aviacijioje naudojami abu variantai. Nenaudojant štucerio, reikėtų vamzdelį prie ugniasienės fiksuoti apkaba, pritvirtinta prie ugniasienės. Yra standartinės apkabos su ausele, tvirtinimui. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1617 | Reno cia gal mazdaug apie tai? | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 967 | Kiek pamenu, reikalavimuose yra nustatomas laikas, kurį turi išlaikyti ugniasienė, jeigu ją veikia atvira liepsna. Medžiaga nenurodoma, nurodoma bandymų metodika. Bet, kaip išlyga, leidžiama be bandymų naudoti 0.3 mm nerūdyjančio plieno skardą, arba 0.5 mm "juodo" plieno skardą. Dabar daug ULO naudoja kitokias sintetines medžiagas (lengvesnes), bet tam reikia atlikti "burning testus". Yra keli MKO (Kruoja ir kt.), kur vietoj skardos panaudoti specialūs dažai-mastika, kurie temperatūrai veikiant suputoja ir nepradega. Smulkiau galima pasilausti pas Griauzdes, arba pas artimiausius ugniagesius. Aišku, prieš naudojimą išsibandyti su lietlempe. Metodiką galima rasti ULO arba CS-VLA reikalavimuose. | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System