Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Lietuviskas plastikinis MKO


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Pn Lap 18 2011, 09:10
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 870
Aš nesu įgaliotas kalbėti apie šio lėktuvo kainą,jį dar reikia sutverti iki galo,susiskaičiuoti visas įdėtas medžiagas,darbo sanaudas,sugaištą laiką ir t.t.,tada bus galima ką nors kalbėti.
Bet drystu teigti,kad gerokai pigesnis nei panašūs užsienietiški...
Į viršų
Audrius
Št Lap 19 2011, 03:18
Svečias

Albertas rašė ...

Tai pirmasis egzempliorius, visai nesenai isimtas is formos


Svoris apie 35kg


Sprendziant is nuotraukos,netilps ir rotax 912,o automobiliniam tai dar duagiau vietos reikia.
Į viršų
sl
Št Lap 19 2011, 03:43
Užsiregistravęs dalyvis #31
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40
Pranešimų: 65
Koks sparno profilis imtas už pagrindą ir kokia "zalizo"styga?
Į viršų
Albertas
Št Lap 19 2011, 06:22
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 870
Jei neklystu GAW1 o centroplano styga 1.1-1.2m.
Jei Rotax 912 platesnis nei VW-2l tada taip,netilps bet manau tikrai siauresnis,o cia daryta VW
Į viršų
vytautas 42
Št Lap 19 2011, 07:29
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2191
Visiskai teisingai - dar pries tris ar keturis metus pardaviau p.Kalvaiciui savo VW 2 litru oru ausinama varikli , kuri , kaip jis sake montuos i savo ULO
Į viršų
Audrius
Sk Lap 20 2011, 12:11
Svečias
VW -sunkus ,mazai galios,negali isnaudot visos galios nes per dideles apsukos,mazinti apsukas vel papildomas svoris.Is bedos naudoti galima,bet tikrai ne optimalu,todel ir padave Vytis,kad nera rentabilus del savo didelio svorio.
Į viršų
Rolandas
Sk Lap 20 2011, 12:30
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5121
Audrius rašė ...

VW -sunkus ,mazai galios,negali isnaudot visos galios nes per dideles apsukos,mazinti apsukas vel papildomas svoris.Is bedos naudoti galima,bet tikrai ne optimalu,todel ir padave Vytis,kad nera rentabilus del savo didelio svorio.

Be reikalo taip nuvertini. Aviacijai žinoma toks daiktas netinka, tačiau gerai išplovus tepalus (ekologija) išeina nuostabus inkaras-sunkus ir daug atsikišimų
Į viršų
Audrius
Sk Lap 20 2011, 12:37
Svečias
Rolandas rašė ...

Audrius rašė ...

VW -sunkus ,mazai galios,negali isnaudot visos galios nes per dideles apsukos,mazinti apsukas vel papildomas svoris.Is bedos naudoti galima,bet tikrai ne optimalu,todel ir padave Vytis,kad nera rentabilus del savo didelio svorio.

Be reikalo taip nuvertini. Aviacijai žinoma toks daiktas netinka, tačiau gerai išplovus tepalus (ekologija) išeina nuostabus inkaras-sunkus ir daug atsikišimų


Tas tai jo,neivertinau,bet bandziau pateikti kritika del kurios motoras nelabai tinkamas,na bet geras pliusas turintis inkaro savybiu tai jau pliusas.
Į viršų
vytautas 42
Sk Lap 20 2011, 09:32
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2191
Kai skraidyklei , tikrai buvo sunkus ir silpnokas , nors po kai kuriu reguliavimu ir perdarymu vis delto islupdavau 2 - 2,5 m kilimo , plius problemos budavo su ausinimu , karstesne diena kaisdavo , netgi dariau papildomas ausis tokias , kad labiau ant cilindru pustu ora , bet padejo kaip lavonui klizma . Gal lektuvelyje ir nebutu ausinimo problemu , kadangi stovetu priekyje , nezinau .
Į viršų
svaika
Sk Lap 20 2011, 03:27
Užsiregistravęs dalyvis #5
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:56
Vieta: ALYTUS
Pranešimų: 19
Automobiliniai perdaryti VW varikliai gal ir sunkoki pagal ju trauka,bet kuro ekonomija tikrai gera.Bet gaminti aviacijai galvoju tikrai turi uztektinai traukos,ir visai padoria kaina. http://www.aeroconversions.com/products/aerovee/index.html
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0922sek,0.0110iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,898kb