Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Lietuviskas plastikinis MKO


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Sk Lap 20 2011, 08:57
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
Viskas atrodo tikrai puikei. Kantrybes matosi yra tad belieka palinket visakeriopos sekmes! o variklis reikalas visada pakeiciamas. Kol uzsibaigs lektuvo gamyba zek gal ir atsiras galimybiu imontuot suzuki toyota ar ta pati smarta.
Į viršų
Juozas
Pr Lap 21 2011, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 963
Visiems žinomas "Limbach" tai perdarytas "VW". Perdarymai gana nedideli. Vietoje uždegimo skirstytuvo uždėtas magnetas, ant alkūninio veleno priekinio kakliuko (ne ant smagračio) uždėtas propelerio tvirtinimo flanšas, dar keletas nedidelių pakeitimų. Kadangi neturiu po ranka "VW" variklio, vien iš atminties sunku tiksliau išvardinti. Variklis nėra platus, siauresnis už dviviečio lėktuvo kabiną. O nepatiks - su laiku visada galima pakeisti. Jeigu reikia ir pagaminant kitą kapotą variklio rėmą. Nemaža dalis lėktuvų skraidė su skirtingais varikliais. Svarbiausia, kad pats lėktuvas būtų nusisękęs. Iš nuotraukos sunkoka spręsti, bet daro neblogą įspūdį. Svarbu kad nepritrūktų kantrybės, sveikatos ir sėkmės.

[ Redaguota Pr Lap 21 2011, 09:39 ]
Į viršų
sopranas
Pr Lap 21 2011, 09:44
Užsiregistravęs dalyvis #278
Prisijungta: Tr Grd 03 2008, 08:51
Pranešimų: 24
turiu VW2000cc ir1300cc for sale.su magnetais.
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 23 2020, 01:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5121
Stanislovas įkėlė nuotrauką į Feisbuką:



Į viršų
vytautas 42
Kt Sau 23 2020, 02:10
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2191
Aš tą liemenį jau prieš 10 metų pas jį mačiau , pasikeitė tik tiek , kad lingę su ratais uždėjo . Nekoks tempas
Į viršų
Albertas
Kt Sau 23 2020, 08:16
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 870
Kazkada as uzvedziau sita tema,tikrai tikejausi kad turesime lietuviska plastikini ulo,bet metai ,bega,darbai sustojo,nors ir varikli 2.0ltr veikianti atidavem...deja ,deja...galiu drasiai teigti,kad tai ir liks tik neigyvendinta ideja...manau laikas isvis uzdaryti ta tema...su visa pagarba Stanislovui....
Į viršų
justas
Pn Sau 24 2020, 12:52
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
Cia turbut tas variantas kai reik ziuret ne i lektuva o i viska aplinkui. Lektuvas, o ypac savadarbis issiurbs daug pinigu. ir jei zmogus gyvena sodo namelyje ir vazineja 72 m moskviciumi turbut suprantama kokios jo galimybes "palaikyti degima" lektuvo gamyboje. RK Elenos atveju iskart mates, kad be reikalingu nagingu ranku yra dar ir reikalingi finansai. Be finansu ir vanduo kudroje uzzaliuoja. O tas gaila nes galima butu pabaigti sita projekta ir butu tikrai idomus variantas.
Į viršų
Rolandas
Pn Sau 24 2020, 02:14
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5121

justas rašė ...

galima butu pabaigti sita projekta ir butu tikrai idomus variantas.

Aplankyk Kalvaitį, pačiupinėk jo gaminį ir bus aišku ką daryti toliau.
Jei konstruktyviai ir technologiškai būtų gerai, aerodinamiškai tai jau sugadintas daiktas. Laiptas už užpakalinio lango neleis nei greitai, nei ekonomiškai skristi.
Į viršų
justas
Pn Sau 24 2020, 04:12
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1352
Na cesnos skrenda.. gal nelabai greitai bet gerai. Del technologijos sunku is nuotraukos pasakyt. Kazi kiek jis te sveria.
Į viršų
Rolandas
Pr Sau 27 2020, 11:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5121
justas rašė ...

Na cesnos skrenda.. gal nelabai greitai bet gerai. Del technologijos sunku is nuotraukos pasakyt. Kazi kiek jis te sveria.

Mėgėjui darant lėktuvą, reikia vengti akivaizdžių klaidų, tame tarpe ir aerodinaminių. Jei būtinai nori padaryt kažką tokio, reikia tai pagrįsti bandymais, skaičiavimais.
Panašu kad laiptas už kabinos padarytas iš nežinojimo. Tokį laiptą kartais daro ir kiti mėgėjai-keistas grožio supratimas.
"Viršūnė" http://www.oskbes.ru/890-e.html
Tokie du daiktai, panašūs į lėktuvus skraidė ir Lietuvoje.
Kitas bjaurybukas taip pat skraidė Kaune. Dėl ypač blogų jų savybių žuvo du pilotai. http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1126553674/30
Tipiška situacija-savininkas su draugu darė savadarbį lėktuvą, kuris vėliau visai neblogai skraidė. Tačiau nutarė kad savadarbis-ne lygis ir nusipirko "tikrą, gamyklinį " Liešij. Po keleto mėnesių buvo laidotuvės.
Plačiai paplitęs serijinis lėktuvas Vilga. Skrenda tik dėka galingo variklio ir gero propelerio. Aerodinamika, ypač liemens baisi. Neekonomiškas. Dėl neracionalių sprendimų mažas resursas, tenka nurašyti apynaujus lėktuvus. Jo liemens formą kaip tobulą mėgsta kopijuoti mėgėjai. Ir pasmerkia būsimą naują konstrukciją.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1010sek,0.0138iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,909kb