Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / biplaniukas. Pirmi judesiai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
biplaniukas. Pirmi judesiai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
TomasT
Pn Lap 11 2011, 10:08
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159

Audrius rašė ...

Tomai T Kaip minejo Rolandas biplanas turi dideli pasipriesinima,reiks didesnes motoro galios ir tt.man kilo klausimas ,kaip tu spresi sparnu pastatymo kampus viens kito atzvilgiu? ir dar tokiam lengvam aparatui,manau tas nera taip paprasta.Koks tavo sprendimas siuo atveju?

Į tai dar nesigilinau.. O kokios tame būna bėdos? šeip mastant apatinio lyg ir didesnis turėtų būt, kad srautas pirma atitrūktu?
Į viršų
TomasT
Pn Lap 11 2011, 10:09
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Marius rašė ...

Paziurekit rusu lektuveli Avgust-2M. gan sekminga konstrukcija, norsir sunkesnis truputi uz si, bet seiminkas puikiai suka akrobatika su juo, nors variklis kiek pamenu stuvi Buran'as.

kazkaip nerandu.. bet įdomu kas per technika
Į viršų
jankelis
Pn Lap 11 2011, 10:22
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Pamenu, panašų biplaniuką , prieš daugiau kaip 30 m. buvo sukonstravęs Romas Aleksiejus. Jis, atrodo būtų tilpęs į 115 klasę. Su juo gana sėkmingai skraidė. Bet įsidrąsinęs papuolė į stipresnius vėjo gūsius ir palaužė. Tomuko įdėja graži ir praktiškai įmanoma, kadangi, mano manymu dėžutinė konstrukcija pati ekonomiškiausia santykinio svorio atžvilgiu, o prie mažų greičių, pakenčiamas santykinis pasipriešinimas svorio ir kel. jėgos atžvilgiu. Tik jo skraidymo galimybės, manau bus apribotos dėl orų ir kilimo tako lygumo ir skraidymo atstumo. Visi pastatymo kampai , rato ar dviejų aukštis išsispręs eigoje kaip ir visa kita. Svarbiausia noras, ryžtas ir darbas. Čia tik mano pasvarstymėliai.
Į viršų
Audrius
Pn Lap 11 2011, 10:47
Svečias
TomasT rašė ...

Audrius rašė ...

Tomai T Kaip minejo Rolandas biplanas turi dideli pasipriesinima,reiks didesnes motoro galios ir tt.man kilo klausimas ,kaip tu spresi sparnu pastatymo kampus viens kito atzvilgiu? ir dar tokiam lengvam aparatui,manau tas nera taip paprasta.Koks tavo sprendimas siuo atveju?

Į tai dar nesigilinau.. O kokios tame būna bėdos? šeip mastant apatinio lyg ir didesnis turėtų būt, kad srautas pirma atitrūktu?


Bedos? bedu nera yra tikra praktika ,kaip ir teorija ,kaip tai turetu buti.Nusprendei padaryti biplana,tai mane sudomino butent sis klausimas,kaip tu ta isivazduoji,pasakymas" apatinio lyg ir didesnis " skamba labai itartinai,turetum be abejoniu paaiskini, kodel taip turetu buti.Ar vis delto kitaip? kur ta tikra tiesa ir tikslas?
Į viršų
TomasT
Pn Lap 11 2011, 11:04
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Audrius rašė ...

TomasT rašė ...

Audrius rašė ...

Tomai T Kaip minejo Rolandas biplanas turi dideli pasipriesinima,reiks didesnes motoro galios ir tt.man kilo klausimas ,kaip tu spresi sparnu pastatymo kampus viens kito atzvilgiu? ir dar tokiam lengvam aparatui,manau tas nera taip paprasta.Koks tavo sprendimas siuo atveju?

Į tai dar nesigilinau.. O kokios tame būna bėdos? šeip mastant apatinio lyg ir didesnis turėtų būt, kad srautas pirma atitrūktu?



Bedos? bedu nera yra tikra praktika ,kaip ir teorija ,kaip tai turetu buti.Nusprendei padaryti biplana,tai mane sudomino butent sis klausimas,kaip tu ta isivazduoji,pasakymas" apatinio lyg ir didesnis " skamba labai itartinai,turetum be abejoniu paaiskini, kodel taip turetu buti.Ar vis delto kitaip? kur ta tikra tiesa ir tikslas?

kaip sakau šio klausimo dar nespėjau išsikelt, kūrimas tik prasideda ir tikrai dar daug ko nežinau. Turėtu sakau nes manau, kad artėjant prie kritinių atakos kampų srautas turėtų pirma atitrūkinėt nuo apatinio sparno, tada gautusi parašiutavimas o ne virtimas į suktuka. Bet čia kaip sakau tip panastymas. Tiksla jau minėjau.
Į viršų
Rolandas
Pn Lap 11 2011, 11:53
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5534
Biplano sparnai vienas kitam trukdo, vienas kitą pjauna, be to dar ir proilgis mažas, dažniausiai blogai profiliuotos atatampos-štai iš kur tas didelis pasipriešinimas. Žinoma, išvaizda tikrai simpatiška, čia turbūt pagrindinis pliusas.
Į viršų
JonasKr
Št Lap 12 2011, 12:44
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
bet biplanų apatinis sparnas, kaip taisyklė, visada mažesnis. Vėlgi dėl aerodinamikos ypatumų.
Į viršų
TomasT
Št Lap 12 2011, 09:33
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Rolandas rašė ...

Biplano sparnai vienas kitam trukdo, vienas kitą pjauna, be to dar ir proilgis mažas, dažniausiai blogai profiliuotos atatampos-štai iš kur tas didelis pasipriešinimas. Žinoma, išvaizda tikrai simpatiška, čia turbūt pagrindinis pliusas.

Šiuos minusus pukiai žinau.. bet kažką betkokiu atveju reik aukot. Vienos problemos tas konstravimas kai pagalvoji, bet tas kažkodėl ir traukia
Sparną apatinį planuoju an metro trumpesnį
Į viršų
TomasT
Št Lap 12 2011, 10:43
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Kęstutis rašė ...

TomasT rašė ...

Sparną apatinį planuoju an metro trumpesnį


Tik ne metru, geriau 99,1 cm, ar 101,9 cm ... rimtai ...


Aš apie mostą.. 6ir 5m O dėl pločio tai viršutiniam sparne pakabinamus eleronus galvoju, tai kaip ir platesnis gaunasi..
Į viršų
Marius
Sk Lap 13 2011, 01:01
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2881
Август М-2

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0699sek,0.0069iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,906kb