Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Rotax 582 magneto generatorius


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Rotax 582 magneto generatorius
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
juozas49
Tr Vas 22 2012, 07:30
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 752
Praeitos vasaros viduryje nustojo veikti tachometras.Patikrinus laidus nuo variklio iki prietaiso EIS (engine information system) gedimu neradau,todel nutariau,kad kaltas prietaisas.Patikrinti EIS nebuvo galimybes,todel gedimo paieska atidejau ziemai.Isardzius varikli radau labai rimtus magneto generatoriaus gedimus.Tachometro rite uztrumpinus ir nedave signalo.Viena uzkrovimo rites magnetolaidzio plokstele atsipalaidavus ir trynesi i besisukancius magnetus,taigi bet kuriuo metu galejo visai atplysti ir sugadinti visas rites.Sugedusia rite nuemiau ir isardziau ir radau labai blogai padaryta tachometro rites atsaka.Taigi teko gaminti nauja rites karkasa ir vynioti 0,13mm laida.Po remonto isbandzius ant stendo viskas dirba be priekaistu.Tuo paciu pasigaminau stenda tikrinti uzdegimo sistemai.Dabar nesenai skaiciau Anglu forume,jei magneto generatorius neduoda tachometro signalo,bus dideles islaidos ,nes reikia keisti magneto rites(900 eur).Nuotraukose matosi naujai vyniota rite ir kitoje nuotraukoje stendas degimo sistemai tikrinti.Apibendrinant,jei nustoja veikti tachometras reikia tikrinti magneto rites.



Į viršų
juozas49
Kt Sau 29 2015, 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 752
Pasirodo magneto generatoriaus gedimai yra labai rimta Rotax 582 problema.Per metus teko patikrinti apie 15 Rotax 582 uzdegimo sistemu ir labai liudna statistika. Is tu 15 tikrintu 5 magneto generatoriai buvo sugede. Dazniausiai pasitaikantis gedimas , atsipalaidavus plienine plokstele virs uzkrovimo rites ,kiti gedimai tai uztrumpinta uzkrovimo rite ir nutrukes mases laidas. Taigi darant variklio apziuras reiketu labai atidziai patikrinti uzdegimo rites.

[ Redaguota Kt Sau 29 2015, 09:44 ]
Į viršų
juozas49
Sk Kov 29 2015, 01:28
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 752
Apibendrinau Rotax 582 varikliu alkuninu velenu defektus.Per 3 metus pasitaike keli alkuniniai velenai , nuo kuriu isoriniai guoliai nusiima be presavimo ivarzos. Paklausinejus buvusiu savininku , pasirodo tie varikliai turejo avarijas , pazeidziant propelerius. Kaip taisykle , per propelerio pazeidima issicentruoja alkuninis velenas ir toliau eksplotuojant varikli , sudyla velenas po guolio presavimo vieta . Tada laukia papildomos islaidos , remontuojant alkunini velena.
Velenu neasiskumai buvo iki 0,15mm.Viena varikli ardziau po smugio i zeme su veikianciu varikliu , tai velenas buvo prasisukes tarp cilindru apie 10 laipsniu ir negalejau pastatyti uzdegimo kampa. Taigi jei veikiant varikliui buvo papuole pasaliniai daiktai i propeleri , reiketu tikrinti alkuninio veleno asiskuma. Tas pat galioja nezinomiems varikliams , pirktiems uzsienyje , nes kai kurie pardavejai nenurodo tokiu incidentu ir tuos variklius parduoda.

[ Redaguota Sk Kov 29 2015, 09:48 ]
Į viršų
juozas49
Št Bal 08 2017, 03:36
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 752
Magneto generatoriu problemos toliau sekmingai salinamos. Teko remontuoti jau apie 10 magneto generatoriu ir tokie pastebejimai. Po 2000m gamintuose varikliuose i tachometro apvija yra integruota 1 kiloomo varza .Tachometro apvija yra atsaka nuo degimo uzkrovimo rites ir matyt perdaug apkrauta. Varza reikalinga sumazinti srovei per tachometro rite. Todel siulyciau visiems, kas naudoja rodyklini tachometra , nuosekliai i grandine ilituoti 1 kiloomo varza.
Į viršų
šermukšnis
Pr Rgs 17 2018, 11:45
Užsiregistravęs dalyvis #695
Prisijungta: Kt Grd 02 2010, 08:25
Pranešimų: 58
Tachometro parodymai viename konture,apsukos krinta apie 100 nuo 3000,o kitame konture krinta 1000 nuo 3000.Nors tokio didelio apsukų kritimo realiai nėra.Kiek tai pavojinga?
Į viršų
juozas49
An Rgs 18 2018, 09:54
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 752
Reiketu tikrinti ant stendo.Jei vienoje is riciu yra tarpvijinis trumpas jungimas , tai itampa krinta ir kitame konture.Tachometro apvija yra krovimo rites dalis.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0761sek,0.0084iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:3,759kb