Mano Sparnai: Diskusijos / Technologijos / Plonasienių vamzdžių lankstymas, štampavimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Technologijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Plonasienių vamzdžių lankstymas, štampavimas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Kt Kov 08 2012, 09:50
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Bandau daryti išmetimo kolektorių, trūksta žinių, patirties. Reikėtų plonasienį didelio skersmens vamzdį lankstyti, arba štampuoti iš dviejų dalių ir suvirinti. Šį tą jau pavyko nuveikti, tačiau gal yra žmonių, šį reikalą išmanančių geriau. Nuotraukose-mano gaminys, pagaminta iš 0,8mm nerūdijančios skardos. Dar reikėtų ir kitos konfigūracijos gaminių, pageidautina iš storesnės skardos.







Naudojamo plieno aprašymas, jį nesunku pirkti LT

AISI 321
EN 1.4541
Ni-Cr nerūdijantis austeni tinis plienas, stabilizuotas titanu Ti. Nesigrūdina, nemagnitinis, ypatingai tinkantis suvirinamoms konstrukcijoms ir ten, kur aplinkos temperatūra siekia 400-800 laipsnių C. Aviacinių variklių išleidžiamieji kolektoriai, šildymo katilų korpusai, naftos perdirbimo pramonės įrengimų kolektoriniai žiedai. Kompensaciniai sujungimai. Cheminiai įrenginiai, aukštoje temperatūroje dirbantys įrenginiai.

Daugiau čia:
http://www.italinox.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=7&Itemid=80

[ Redaguota Kt Kov 08 2012, 10:25 ]
Į viršų
SKR LT
Kt Kov 08 2012, 09:52
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 292
Mūsų Kazys M. yra kažką panašaus daręs.
Į viršų
NNN
Kt Kov 08 2012, 10:35
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722

SKR LT rašė ...

Mūsų Kazys M. yra kažką panašaus daręs.


Taip, Kazys yrs "specas" - dar ne tokių išraitymų prigamina
Į viršų
Marius
Kt Kov 08 2012, 01:03
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2711
Manau yra keli variantai:

Lenkti spec staklėmis, kurios gali lankstyti panašaus storio vamzdžius, bet man atrodo sienelės storis ten prasideda nuo 1mm.

Galima virinti iš atskirų gabalų- alkūnių, bet jos irgi yra nuo 1-1,5mm sieneliu storio.

Yra galimybe lenkti staklėmis plonasienius vamzdžius į vidų prieš tai įdedant spec spyruokles, bet to Lietuvoje nesu matęs.

Ir ketvirtas būdas, tai iškerpi plokščias skardas apvirini pagal perimetrę vienoje vietoje gale palikdamas vietą vožtuvui, tuomet paduodi per jį atitinkamą spaudimą ir rezultatas vualia.
Rusu forume www.reaa.ru buvo nemažai info apie tai su filmuota medžiaga kaip tai daroma, deja dabar neradau, reiktu geriau paieškoti.
rezultate gaudavosi kažkas panašaus į tai:

Į viršų
Marius
Kt Kov 08 2012, 01:20
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2711
Va lyg ir čia:
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1316298423

Ir čia:

http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1258374963/all

[ Redaguota Kt Kov 08 2012, 01:21 ]
Į viršų
Rolandas
Kt Kov 08 2012, 02:06
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Ačiū Mariau, tai jau išbandyta, norisi kažko daugiau.
Į viršų
vytas
Kt Kov 08 2012, 11:49
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2499
reikalingos tekinimo staklės ir medžio balvonas.Iš medžio ištekini per plokštumą perpjauto žiedo forma ,kurio diametras lygus reikalingo alkūnės lenkimo radiusui,padaugintam iš 2.Ziedo skerspjuvio diametrą padarai tokį,kokio skerspjūvio alkūnė tau reikalinga.Pasiskaičiuoji išklotinės plotą ir iškerpi iš skardos reikiamo diametro blyną.Su roliku atspaudi iš skardos vieną pusę žiedo.Palieki kraštus virinimui(kaip ir pastave nuotraukoj.)Jei perpjauni žiedą pusiau ir suvirini abi puses-turi 180 laipsnių alkūnę.jei supjaustai žiedą į 4 dalis ir suvirini-turi 2 alkūnes po 90 laipsnių.Vienu žodžiu gali išpjauti segmentus bet kokiu kampu tiek laipsnių ,kokiu kampu reikia alkūnės.
Be brėžinio gal ir sunku suprasti,bet tam yra tel.

[ Redaguota Kt Kov 08 2012, 11:53 ]
Į viršų
Saulius P
Tr Kov 20 2013, 07:12
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 612
Marius rašė ...

Manau yra keli variantai:

Lenkti spec staklėmis, kurios gali lankstyti panašaus storio vamzdžius, bet man atrodo sienelės storis ten prasideda nuo 1mm.

Galima virinti iš atskirų gabalų- alkūnių, bet jos irgi yra nuo 1-1,5mm sieneliu storio.

Yra galimybe lenkti staklėmis plonasienius vamzdžius į vidų prieš tai įdedant spec spyruokles, bet to Lietuvoje nesu matęs.

Ir ketvirtas būdas, tai iškerpi plokščias skardas apvirini pagal perimetrę vienoje vietoje gale palikdamas vietą vožtuvui, tuomet paduodi per jį atitinkamą spaudimą ir rezultatas vualia.
Rusu forume www.reaa.ru buvo nemažai info apie tai su filmuota medžiaga kaip tai daroma, deja dabar neradau, reiktu geriau paieškoti.
rezultate gaudavosi kažkas panašaus į tai:



http://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=0CURmVOE0wk
Į viršų
AR
Sk Grd 25 2016, 08:49
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3504
Tema sena, bet maciau pas Rolanda labai graziai pagamintas kolektoriaus detales. Tai visgi pavyksta. Kokia technologija?
Į viršų
Rolandas
Sk Grd 25 2016, 09:06
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 4931
Tai keletas technologijų vienu metu. Daug alkoholio reikėtų sunaudot, kad viską papasakot...
Neesu iki galo patenkintas rezultatais.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1305sek,0.0095iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,908kb