Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Propelerio skaiciavimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Propelerio skaiciavimas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Tr Kov 14 2012, 08:20
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Rusų forume radau programelę propelerio parinkimui, gal ką nors sudomins, padiskutuosim
vintnew.rar
Į viršų
NNN
Tr Kov 14 2012, 09:44
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Geras ... rusų vertimas iš anglų kalbos
Į viršų
Albertas
Tr Kov 14 2012, 12:25
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Turint variklio galingumą ir norimą gauti trauką istatome į geltonus langelius, žaliuose jau gauname reikalingą sraigto diametrą ir sūkius.Antrame etape įvedę vriklio galingumą ir max sūkius,bei gautą sraigto diametrą bei menčių skaičių,žaliuose gauname trauką,redukcijos koef.,sūkius bei mentės galo greitį.Visai nebloga programėlė,nes nereikia papildomo skaičiavimo,užtenka pakaitalioti pradinius duomenis,pagal turimus variklius ir norimą trauką.
Į viršų
jankelis
Tr Kov 14 2012, 11:16
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Truputį supaprastinta. PVZ; Rotaks 582 yra ir Sauliaus lėtaeigiame SP-3 ir greitajame Pulsar, kurio kreiseris 160km. Norint, kad pastarasis sugebėtų turėti pakankamai traukos kilime ir laikytūsi ore prie didelių greičių, ir būtų nors kiek optimalu, reiktų skaičiuoti kiek kitaip. Žinoma, galima sakyti, kad variklis ne ten sėdi,kur jam priklauso, nes pulsarui priklauso skristi apie 200km/h pagal jo aerodinaminius duomenis.
Į viršų
Albertas
Kt Kov 15 2012, 09:15
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Šioje programoje numatyta,kad dirba tik pusė sraigto mentės, nuo 0,5 iki 1,0R, likusioji dalis ,neveiksni',nors iš tiesų tai ne visai taip,dirba ir likusioji,ypatingai esant didesniems lėktuvo greičiams,kada mentės galas vietoj traukos pradeda priešintis,tai labai priklauso nuo sraigto žingsnio ir konstrukcijos.
Į viršų
NNN
Kt Kov 15 2012, 09:47
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

jankelis rašė ...

Truputį supaprastinta. PVZ; Rotaks 582 yra ir Sauliaus lėtaeigiame SP-3 ir greitajame Pulsar, kurio kreiseris 160km. Norint, kad pastarasis sugebėtų turėti pakankamai traukos kilime ir laikytūsi ore prie didelių greičių, ir būtų nors kiek optimalu, reiktų skaičiuoti kiek kitaip. Žinoma, galima sakyti, kad variklis ne ten sėdi,kur jam priklauso, nes pulsarui priklauso skristi apie 200km/h pagal jo aerodinaminius duomenis.


Kažkur skaičiau, kad dvitakčiai apskritai netinka didelių greičių diapazonų orlaiviams.

Pvz. MS, kurios beveik visos skraido mažiais greičių diapazonais, sraigto sūkiai skiriasi gal 100-150 aps./min. lyginant startą ir max. horizontalų greitį, o para-motorai apskritai, ko gero tais pačiais sūkiais lekia visą laiką.

Štai lentelė, kur viskas jau seniai suskačiuota

rotax_aircraft_engine_two_blade_prop_recommendations.doc
Į viršų
Algirdas L
Pn Spa 31 2014, 08:31
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Sveiki,
gal kas patartų kiek laipsnių sumažinti medinio dvimenčio sraigto menties kampą, kad Rotax 912 80 AJ.sūkiai padidėtų 500? Pvz.nuo 4700 iki 5200 ant žemės?
Ir dar; kodėl sraigtų menčių susukimo kampai taip skiriasi, pvz. naujesnių plastikinių trimenčių ,,Vodcoomp,, ,,Velezprop,,
Į viršų
Algirdas L
Pn Spa 31 2014, 08:42
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Ir dar; kodėl sraigtų menčių susukimo kampai taip skiriasi, pvz. naujesnių plastikinių trimenčių ,,Voodcomp,, ,,Velezprop,, 20% nuo menties galo susukimo išvis nėra ir galai labai siauri. Neatitinka skaičiavimų!
Ačiū.
Į viršų
AR
Pn Spa 31 2014, 11:54
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
su propeleriais taip jau yra -teorija sau, o praktika sau Realiai su musu primytiviomis galimybemis skaiciavimai yra tik apytiksle pradzia eksperimentui.
Juk apie 912 yra daugybe info internete -manau tikrai galima rasti tinkamiausia varianta, zinant savo orlaivio greiti.
Į viršų
Rolandas
Pn Spa 31 2014, 02:40
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Jei pasižiūrėsit apie propelerio projektavimą čia :
http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?26259
tai iš geometrino projektavimo metodo akivaizdžiai suprasit kokie turi būti kampai per visą mentės ilgį.
Akivaizdu kad kampas didėja einant nuo plongalio, ties ašimi jis būtų lygus 90 laipsnių. Kadangi trečdalis nuo sukimosi ašies beveik neduoda traukos, kampo kiek rekomenduoja teorija nedidiname. Šioj zonoj svarbiau atsparumas, išvaizda, technologiškumas.

Norint teoriškai tiksliai nustatyti kampus bet kuriame skerspjūvyje, ant brėžinio braižomas lėktuvo greičio vektorius, statmenai jam-norimo propelerio skerspjūvio apskritiminio greičio vektorius. Vektorių galai sujungiami linija ir pridedamas 1,5-3 laipsnių atakos kampas-mažesnis kampas plongalyje. Štai ir turime tikslų kampą.

Taip parinktas propeleris dirbs optimaliais atakos kampais ir didžiausia aerodinamine kokybe.

Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0681sek,0.0075iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,886kb