Mano Sparnai: Diskusijos / Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. / Aukstimatis - paaiskinkit kaip naudoti !


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Aukstimatis - paaiskinkit kaip naudoti !
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Turbavykas
An Bal 24 2012, 03:13
Užsiregistravęs dalyvis #515
Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05
Pranešimų: 95
Dekui kaip ir viskas aisku, reikes kada susiskaiciuoti ir sustatyti kaip priklauso.


Algis rašė ...

Mazosios rodykles yra pagalbines ir reikalingos aukstimacio perstatymui kai pakilimo aerodromo ir nusileidimo aerodromo auksciai yra skirtingi.

Tik nelabai supratau del sito skrendant i kita aerodroma. Jei dispeceris nepasakys tai kaip suprantu neimanoma zinoti koks slegis kitam aerodrome ar net tam paciam gali pasikeisti jei ilgai skrendi, nebent aukstimati pagal GPS pastatyti bet tai nebus patikima ir legalu. Ir jeigu skraidom pagal QNH tai visai nesvarbu ar tie auksciai skirtingi ar ne. Mano supratimu jos turetu rodyti auksti nuo 760 kas yra 1013.25 kas yra skrydzio lygiai. Bet kadangi pas mus skrydzio lygiai ne metriniai tai jos mazai naudingos. Atrodo uzsenieciai nepraktikuoja tokiu ausktimaciu. Gal kad nesusipainioti tarp rodykliu?
Į viršų
NNN
An Bal 24 2012, 03:30
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Turbavykas rašė ...

Bet kadangi pas mus skrydzio lygiai ne metriniai ....


Jie niekur nemetriniai ... tik toj šaly, iš kur tas Tavo prietaisas kilęs
Į viršų
AR
An Bal 24 2012, 06:34
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Kęstutis rašė ...

Turbavykas rašė ...

Bet kadangi pas mus skrydzio lygiai ne metriniai ....


Jie niekur nemetriniai ... tik toj šaly, iš kur tas Tavo prietaisas kilęs



paradoksali ta aviacija Didesnio bardako turbut jokioje srityje nerastum
Į viršų
Algis
An Bal 24 2012, 07:09
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Na dar yra atomobiliai.... Su vairu dešinėje pusėje . O didžiausią bardaką daro anglai su savo, tik pamanykit - IMPERINIAIS: pėdomis, sieksniais ir sprindžiais
Į viršų
Tinklalapis
Saras
An Bal 24 2012, 10:49
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
AR rašė ...


paradoksali ta aviacija Didesnio bardako turbut jokioje srityje nerastum

Taip matavimo vienetai surinkti is visu kampu ir ne vienam krastui normaliai netinka
Į viršų
NNN
Tr Bal 25 2012, 10:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Nevisai taip. "Kalti" žinoma anglai ... O jų kaltė tame, kad jie pirmieji sutvarkė laivybos navigacijos metodus bei sistemas, kai metrinės sistemos dar ne padujų nebuvo. Visa tai perėmė visas pasaulis ir tuo nadojosi, ir naudojasi iki šiol. Sakysit, o prie ko čia aviacija? Ogi prie to, kad aviacijos veikla buvo nuo pat pradžių priskirta ... laivynui ir perėmė visą laivininkystės navigacinę sistemą (rusai iki šiol vadina "vozdušnyj flot", nuo "air fleet" - "oro laivynas"). Net ir vėliau, aviacijai tapus savarankiška veikla, navigacinės sistemos liko tos pačios. Net ir prancūzai, metrinės sistemos išradėjai ja naudojasi. Išimtis navigaciniuose matavimų vienetuose yra padayra tik NATO. Susitarta, kad antžeminės (pėstininkų) pajėgos naudoja metrinę sistemą, o aviacijai palikta "geroji, senoji" imperinė. Teko planuot ir dalyvaut jungtinių pajėgų manevruose ... susišnekėjom ir savų neištaškėm

Tai tiek istorjos - jei suklydau, pataisykit

P.S. Jei planuojat lakiot užsieniuose - keiskit navigacinius prietaisus su skalėmis mazgais, pėdomis ir jūrmylėmis
Į viršų
Algis
Tr Bal 25 2012, 11:51
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Taisau: ne visas pasaulis, o dalis jo. Žinant anglų konservatyvumą buvo palikta archainė (iš Romos laikų) sistema, nesiremianti mokslu (fizika) o žmogaus kūno savybėmis. Nesisteminė. Pvz.: mylia - 1000 (1470m) dvigubų žingsnių, dvigubas žingsnis - 5 pėdos. Mylia, priklausomai nuo šalies, gali būti nuo 1 iki 10 km. Prancūzai įvedė moksliškai pagrįstą metrinę sistemą SI, bet nesulaukė pritarimo iš anglakalbių dėl ožiško užsispyrimo neigti viską kas prancūziška. Čia turbūt įtakos turėjo tūkstantmetinė jų nesantaika ir nostalgiškas didžiavimasis savo supuvusia ir nuėjusia užmarštin imperija su vis dar esančiomis kolonijomis . Dar kažkiek logiškai suprantamas aviacijoje radijo ryšiui naudojama amplitudinė moduliacija, nors dažnuminė visais atžvilgiais geresnė. Atradus dažnuminį moduliavimo principą pasaulyje jau buvo išplitęs AM r/s naudojimas, todėl visas pervesti į FM buvo sudėtinga.

[ Redaguota Tr Bal 25 2012, 11:56 ]
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0606sek,0.0072iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,844kb