Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Aukstimatis - paaiskinkit kaip naudoti ! |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Dekui kaip ir viskas aisku, reikes kada susiskaiciuoti ir sustatyti kaip priklauso. Algis rašė ... Mazosios rodykles yra pagalbines ir reikalingos aukstimacio perstatymui kai pakilimo aerodromo ir nusileidimo aerodromo auksciai yra skirtingi. Tik nelabai supratau del sito skrendant i kita aerodroma. Jei dispeceris nepasakys tai kaip suprantu neimanoma zinoti koks slegis kitam aerodrome ar net tam paciam gali pasikeisti jei ilgai skrendi, nebent aukstimati pagal GPS pastatyti bet tai nebus patikima ir legalu. Ir jeigu skraidom pagal QNH tai visai nesvarbu ar tie auksciai skirtingi ar ne. Mano supratimu jos turetu rodyti auksti nuo 760 kas yra 1013.25 kas yra skrydzio lygiai. Bet kadangi pas mus skrydzio lygiai ne metriniai tai jos mazai naudingos. Atrodo uzsenieciai nepraktikuoja tokiu ausktimaciu. Gal kad nesusipainioti tarp rodykliu? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Turbavykas rašė ... Bet kadangi pas mus skrydzio lygiai ne metriniai .... Jie niekur nemetriniai ... tik toj šaly, iš kur tas Tavo prietaisas kilęs | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Kęstutis rašė ... Turbavykas rašė ... Bet kadangi pas mus skrydzio lygiai ne metriniai .... Jie niekur nemetriniai ... tik toj šaly, iš kur tas Tavo prietaisas kilęs paradoksali ta aviacija Didesnio bardako turbut jokioje srityje nerastum | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Na dar yra atomobiliai.... Su vairu dešinėje pusėje . O didžiausią bardaką daro anglai su savo, tik pamanykit - IMPERINIAIS: pėdomis, sieksniais ir sprindžiais | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | AR rašė ... paradoksali ta aviacija Didesnio bardako turbut jokioje srityje nerastum Taip matavimo vienetai surinkti is visu kampu ir ne vienam krastui normaliai netinka | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Nevisai taip. "Kalti" žinoma anglai ... O jų kaltė tame, kad jie pirmieji sutvarkė laivybos navigacijos metodus bei sistemas, kai metrinės sistemos dar ne padujų nebuvo. Visa tai perėmė visas pasaulis ir tuo nadojosi, ir naudojasi iki šiol. Sakysit, o prie ko čia aviacija? Ogi prie to, kad aviacijos veikla buvo nuo pat pradžių priskirta ... laivynui ir perėmė visą laivininkystės navigacinę sistemą (rusai iki šiol vadina "vozdušnyj flot", nuo "air fleet" - "oro laivynas"). Net ir vėliau, aviacijai tapus savarankiška veikla, navigacinės sistemos liko tos pačios. Net ir prancūzai, metrinės sistemos išradėjai ja naudojasi. Išimtis navigaciniuose matavimų vienetuose yra padayra tik NATO. Susitarta, kad antžeminės (pėstininkų) pajėgos naudoja metrinę sistemą, o aviacijai palikta "geroji, senoji" imperinė. Teko planuot ir dalyvaut jungtinių pajėgų manevruose ... susišnekėjom ir savų neištaškėm Tai tiek istorjos - jei suklydau, pataisykit P.S. Jei planuojat lakiot užsieniuose - keiskit navigacinius prietaisus su skalėmis mazgais, pėdomis ir jūrmylėmis | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Taisau: ne visas pasaulis, o dalis jo. Žinant anglų konservatyvumą buvo palikta archainė (iš Romos laikų) sistema, nesiremianti mokslu (fizika) o žmogaus kūno savybėmis. Nesisteminė. Pvz.: mylia - 1000 (1470m) dvigubų žingsnių, dvigubas žingsnis - 5 pėdos. Mylia, priklausomai nuo šalies, gali būti nuo 1 iki 10 km. Prancūzai įvedė moksliškai pagrįstą metrinę sistemą SI, bet nesulaukė pritarimo iš anglakalbių dėl ožiško užsispyrimo neigti viską kas prancūziška. Čia turbūt įtakos turėjo tūkstantmetinė jų nesantaika ir nostalgiškas didžiavimasis savo supuvusia ir nuėjusia užmarštin imperija su vis dar esančiomis kolonijomis . Dar kažkiek logiškai suprantamas aviacijoje radijo ryšiui naudojama amplitudinė moduliacija, nors dažnuminė visais atžvilgiais geresnė. Atradus dažnuminį moduliavimo principą pasaulyje jau buvo išplitęs AM r/s naudojimas, todėl visas pervesti į FM buvo sudėtinga. [ Redaguota Tr Bal 25 2012, 11:56 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System