Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
B&S variklis 115 klasei |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Anglas pritaikė B&S motoskraidyklei http://www.aceaviation.co.uk/ace/index_files/Page479.htm Tačiau kiek viršijo 115 kg. Rašo, kad "nukrapštys" svorio perteklių. Rezultatai: Skrendant įspūdis beveik toks, kaip su R 447, tik B&S kiek vangesnis. Max galingumas pasiekiamas prie 4500-4800 aps/min. (reduktorius 1:1.8) Kreiseris 55 mph (88 km/h) esant 3200-3300 aps/min. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1402 | Tuos pramoninės paskirties V2 (B&S, Honda, Vanguard ir t.t) paratraikuose sėkmingai naudoja jau kokius 4-5 metus. Neperdirbtų tokių variklių galios/svirio santykis nedžiugina - maždaug 2kg/a.g. Tačiau yra firmu, kurios juos kiek paforsuoja, sumažina svorį, sumontuoja reduktorių, Tad vietoje "serijinių" 22-24 a.g. Jau gauni 32-36 a.g. Iš 650 "kubikų" galima išspausti ir daugiau, bet Vokietijos PPG komandos narys, skraidantis su tokiu varikliu pasakojo, kad forsuoti daugiau, kaip iki 40 a.g. tokių motorų neverta - labai sutrumpėja resursas. Vienas Ispanijoje dabar gyvenantis mūsų tautietis į savo paratraiką sumontavo "litrinį" B&S (930 cm2). Motoras neforsuotas, tačiau tie serijiniai 32 "arkliai" sveria virš 50 kg. Bet žmogelis sėkmingai skraido: http://www.youtube.com/watch?v=9GMGSN0Gwos&feature=relmfu http://www.youtube.com/watch?v=9GCIXqKeKA4&feature=relmfu O čia kelios foto skraidymų Lietuvoje su paratraiku, varomu "litrinio" B&S [ Redaguota Tr Bal 25 2012, 12:21 ] | ||
Į viršų | | ||
Romualdas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #88 Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44Pranešimų: 32 | Yra tokie varikliai kaip '' Citroen - visa'' 0,65 litro galingumas 35 ,0 aj.svorio daviniai irgi panasus i auksciau aprasyta varikli. Tuo labiau , kad ju ir apetitas palyginti menkas = 4-5 litrai/val | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Nemaniau, kad Elas Bandis traikistas ! | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | 115 klasei manau tinkamesnis butu: http://www.polini.com/en/page_669.html [ Redaguota Sk Kov 24 2013, 12:06 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1402 | Dar viena B&S "aerokonversija" - 1000 cm2, forsuotas iki 50 a.g. Tik 115 klasei, deja, jau per sunkus - 57kg. "Akcijinė kaina" - 5 KEur. Daugiau info čia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1221139184628810&set=gm.1816005675322505&type=3&theater | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System