Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
LAK-12 Elektroninis vario skrydzio kompas |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Sveiki, Gal kas moketu si daikta pataisyti ar bent turi jo schema? Prietaisas toks nelabai naujas, detales apie 80 metu, bet labai sudetingas: 4 plokstes su mikroschemom ir operaciniais stiprintuvais. Manau cia dar analoginis skrydzio kompiuteris. andrius | ||
Į viršų | | ||
Sharas |
| ||
Sharas Užsiregistravęs dalyvis #106 Prisijungta: Sk Geg 04 2008, 10:18Vieta: Kaunas Pranešimų: 91 | Tikrai labai sudėtingas aparatas. 80-ties metų su operaciniais stiprintuvais .Gali būti ir skaitmeninis . Bent modelis, markė ar koks nors užrašas nuo korpuso daugiau informacijos suteiktų nei plokštės fragmentas | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Galima rasti net meistrų, kurie juos gamino, tačiau ar verta? Variometrai nuolat gesdavo, buvo netikslūs. Na žinoma, tais laikais tai buvo naujovė. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Prietaiso markė LAK-RE-(skaičių neprisimenu). Tai elektroninis variometras su optimizatoriumi. ESAG gaminys. Prietaisas ne skaitmeninis. Teko dirbti prie šio prietaiso daviklių. Galima bandyti remontuoti nebent tik tuo atveju, jeigu sugedęs maitinimo blokas (kaip tik matomas nuotraukoje). Šiaip, nepatarčiau pasidėti. Prietaisas kaprizingas, sudėtingas derinimas. Be to tai jau seniena. | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Juozas rašė ... Prietaiso markė LAK-RE-(skaičių neprisimenu). Tai elektroninis variometras su optimizatoriumi. ESAG gaminys. Prietaisas ne skaitmeninis. Teko dirbti prie šio prietaiso daviklių. Galima bandyti remontuoti nebent tik tuo atveju, jeigu sugedęs maitinimo blokas (kaip tik matomas nuotraukoje). Šiaip, nepatarčiau pasidėti. Prietaisas kaprizingas, sudėtingas derinimas. Be to tai jau seniena. Taip prietaisas LAK-RE-303! Turiu neviena. Ar ju buvo 12V ir 24V variantai? Pas mane sklandytuve 24V pusiau veikia, tik negroja(cia kur jo ir reikia) ir kartais skrendant pradeda reiksmes maksimaliai minusines rodyti. Gal kur nera kontakto? Jaungiau sita tai truputi pagrojo ir dabar degina saugili. Gal jis buvo 12V??? ir supleskinau maitinimo bloka? Pats bandziau su testeriu ziureti tai is pradziu maitinimas nueina i davikliu bloka apacioj kaip suprantu... Labai sunku susigaudyti kas ten kur. Gal is dvieju butu galima surinkti viena gerai veikianti? Nuimti is asemo maitinimo bloka? Jauzai gal galetum paziureti? | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Dar sita issardzius tai iskrito viena varza. Gal ten siaip pasimetus buvo, ir dar vienai kazkokiai nezinomai detaliai viena kojyte arba perkirpta arba perluzusi... | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Neatsimenu kad būtų 24V variantas. Nors nesu tikras. | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Pasirodo buvo ir 24V, ant dangtelio raudonai parasyta. Ten kazkas rankom tiuninguota nes ant plokstes vistiek +12V islieta Tam 12V buvo vienas raudonas tranzas sudeges kai padaviau 24V, o 24V radau kad garsiakalbis mires. Beja 24V toks tobulesnis, geriau sulituotas ir tik vienas mygtukas vietoj 2 kur optimizacija-variometras. Beja gal zinai ka riegulioja tie du servisiniai patenciometrai kur neparasyta kas? | ||
Į viršų | | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | Juozai jeigu dirbai su tais davikliais gal gali pasakyti ju veikimo principa ir kas ten isseina is ju? Draugas siule paiimti koki mikroprocesoriu, tuos daviklius ir pasidaryti skaitmenini variometra.... [ Redaguota Sk Geg 06 2012, 10:18 ] | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Dinaminio slėgio (mažesniame) daviklyje tarp dviejų ričių įdėta permalojaus (magnetolaidžiams naudojamos geležies tipas) membrana, kuri veikiama slėgio išsipučia, nutoldama nuo vienos ritės ir priartėdama prie kitos. Ritės sujungtos į tiltelį, tiltelis išsibalansuoja ir išėjime gaunama įtampa. Statinio slėgio daviklis veikia tuo pačiu principu, tik ten panaudota aukštimačio aneroidinė dėžutė, prie kurios prilituoti permalojaus diskeliai. Jeigu nori pasidaryti skaitmeninį variometrą, daviklį siūlyčiau palikti ramybėje, nes prie jo dar reikalingas matavimo blokas. Geriausia nusipirkti šiuolaikinius daviklius, tai galėsi pasigaminti ir aukštinatį, ir greičio rodyklę ir variometrą. Ką reguliuoja servisiniai potenciometrai neprisimenu. Labai daug laiko praėjo. Jegu yra labai didelis noras užsiimti šiuo prietaisu, galima pabandyti paieškoti "Sportinės aviacijos" arcyvuose aprašymo ir principinių schemų. [ Redaguota Pr Geg 07 2012, 09:40 ] | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System