Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Ir vėl ... |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Panaši antraštė yra jau kitur, bet manau, kad tiks ir čia Taigi ... ir vėl reiks "niauktis" su biurokratais bei valdininkais, nes ant Lietuvos oro erdvės vėl dedama letena - didinams Zoknių CTR, netolimoj ateity numatomas didinti ir TMA tokiu būdu užtveriant daugiau kaip pusę Lietuvos oro erdvės. Jau ir dabar esame prispausti taip, kad turim skraidyt ant legalumo ir atsargumo ribos. Pvz. Kauno TMA išsiskėtusi nuo Vilkijos iki Neries spaudžia prie žemės iki 1200 MSL. Atimkim reljefo aukštumas ir turėsim tik 340 m nuo reljefo paviršiaus ir tai teritorijoje gausioje miškų, upių, vandens saugyklų, tankiai gyvenamų vietovių. Ir tai yra erdvė tankiausiai naudojama ULO, kurių varikliai sustot gali bet kada ir iš 340 m aukščio turėsi tūpt į tą aikštelę, kuri yra po kojomis - jokio pasirinkimo jau nebus. Žinoma, liūdniausia yra sklandytojams - reik juos palaikyt ir jiems padėt. Nuo šiandien pradedam "niauktis" ... Žinoma, galima būt spjaut į tuos TMA ir lėkt tokiame aukštyje, kuris yra reikalingas atsargiam skrydžiui, tačiau juk mes esame sąmoningiausia Tautos dalis ir skrupulingai vadovaujamės principu dura lex sed lex Beje, žemėlapių vis dar nėra tinkamų mūsų skrydžiams, ir dar greit nebus ... [ Redaguota Tr Bir 13 2012, 03:57 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | tikslesnes info apie ta didinima yra? [ Redaguota Tr Bir 13 2012, 04:26 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | AR rašė ... tikslesnes info apie ta didinima yra? Dar nėra, kai bus pasidalinsiu ... Tačiau dėl Zoknių CTR jau yra ir NOTAM'as išleistas, ir rajono žemėlapyje pažymėtą. Žiūr. www.ans.lt (http://www.ans.lt/static/aviation_data/agl/enroute/ey_enr_6_1-1_en.pdf). | ||
Į viršų | | ||
J.Pleikys |
| ||
Justinas Pleikys Užsiregistravęs dalyvis #28 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 43 | Šiaulių TMA apatinė riba bus pakelta į 3000 pėdų vietoj esamų 1500. [ Redaguota Pn Bir 15 2012, 06:45 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | J.Pleikys rašė ... Šiaulių TMA apatinė riba bus pakelta į 3000 pėdų vietoj esamų 1500. O kaip su Kauno? | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Žuvo Rimantas Dudas http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/traku-rajone-nukrito-parasparnis-59-332226 [ Redaguota Pn Geg 03 2013, 10:36 ] | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Et... Nebepajuokausim apie ūsus. Net sunku pasakyti tuos liūdnus užuojautos žodžius. Aerodromo info, kad tai Rimantas? lrytas parasparnį išties pataisė į skraidyklę. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Rimas buvo puikus draugas, Labai patyręs pilotas, skraidantis daugiau kaip 30 metų. Aukštos klasės instruktorius, suteikęs sparnus ne vienam žmogui - paukščiui. Tikrai gaila, kad lemtis išsiveda geriausius. Nuoširdi užuojauta šeimai. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2365 | gal kas nors aišku kokios preliminariai avarijos priežastys ? Oras rodos nebuvo blogas ? Pilotas taip pat patyręs , gal technika pavedė ? | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Kiek atsimenu (o dirbu CAA nuo 2005), Rimo skraidyklė niekada neturėjo tinkamumo, buvo neregistruota. Gal net licencijos neturėjo. Stovėjo VSAT angaruose, prieš kelis metus dingo. Neoficialiai kalbinamas stoti į ULOPF ir legalizuotis kategoriškai atsisakinėjo, sakė neskraidau, skraidyklė tik muziejinis eksponatas. Kaip žmogus, Rimantas buvo labai nekonfliktiškas, "šposininkas" (vien iš jo usų buvo aišku), nors panašu, kad užsispyręs ir atsiskyrėlis. Paskutiniu metu turėjo rimtų problemų su sveikata. Didelės šeimos galva... Gaila... Jeigu pasirodytų, kad avarijos priežastys yra techninės, būtų gerai, kad ULOPF komisija atliktų savo tyrimą, arba sudalyvautų oficialiame tyrime. Galėčiau padėti su leidimais. Ir dar... Kodėl dauguma paskutinio meto aukų buvo patyrę pilotai, su patirtim, kvalifikacija, instruktoriai ir t.t.? Čia atsitiktinumas, ar taisyklė? Veteranai ir kiti "diedai" - nepervertinkim savo galimybių! | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System