Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Ir vėl ... |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 778 | vytautas 42 rašė ... Straipsnis kaip ir įprasta - aukšto lygio . Perskaitęs taip ir nesupratau , kokios dar baisesnės tragedijos tik per plauką pavyko išvengti ??? Kad neužlėkė į besifotografuojančius vestuvininkus. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | Kol patys nerašom - rašo kiti... Vienas kitas nepatyli, žurnalistai išrankioja sakinius, susirenka gandus - ir turim "puikią" analitiką. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2364 | sky76v rašė ... vytautas 42 rašė ... Straipsnis kaip ir įprasta - aukšto lygio . Perskaitęs taip ir nesupratau , kokios dar baisesnės tragedijos tik per plauką pavyko išvengti ??? Kad neužlėkė į besifotografuojančius vestuvininkus. Tai tas buvo aišku iškart po avarijos , ypač kas matė , kur nukrito malūnas , bet žurnalistams vis trūksta skambių antraščių , sensacijų | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Nėra kuo stebėtis po tokių komentatorių: "nelaimės vietą apžiūrėjęs pilotas Antanas Marčiukaitis abejojo pilotą pražudžiusio malūnsparnio, vadinamojo autožyro, patikimumu. „Iš tiesų net neaišku, nei kas, nei kur gamina tuos malūnsparnius. Jie apskritai Europoje nesertifikuoti, o tai reiškia, kad dėl jų niekam negalima pareikšti pretenzijų“, – teigė pilotas." "Be to, sklando ir tokia nuomonė, kad jie nėra labai patikimi“, – teigė A. Gražulis." | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | "Neaišku nei kas, nei kur gamina... Europoje nesertifikuoti... sklando nuomonė, kad nėra patikimi..." Čia tikrai specialistų komentarai? Ar žurnalistės fantazijos? Nedidelė paieška rodo, kad malūnsparnis AutoGyro MTOsport (reg. LY-MTQ) pagamintas 2019, STSP galiojo iki 2023.08.15. AutoGyro yra viena žymiausių ir populiariausių malūnsparnių gamintojų. Nuo 2003 metų pagamino virš 3200 malūnsparnių, iš jų virš 2000 MTOsport. Malūnsparniai yra sertifikuoti pagal vokiškas Gyroplane BUT ir angliškas BCAR 643 Section T normas. Nelabai supratau, ką siūlo Povilas, kas geriau - rašyti, ar patylėti? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | KL rašė ... Nelabai supratau, ką siūlo Povilas, kas geriau - rašyti, ar patylėti? Patylėt reikia kada kalbina - tačiau tu nieko apie tą temą nežinai. Rašyt irgi reikia - tik visi laukia kol "geras žurnalistas", "federacija" ar dar kažkas "tuo užsiims". Kęstuti - ar avarijų atvejais Jūsų kontaktus galima perduoti žurnalistams? Kaip dėstytojo/specialisto/toje srityje aktyviai dirbančio? | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Man atrodo, kad darbas su spauda, visuomene, vidiniai tyrimai - vienas iš pagrindinių darbų federacijose-asociacijose. Aš dabar tik stebėtojas iš šalies, atstovauju tik savo nuomonę (galų gale ). | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Yra valdiškų ir pusiau valdiškų kontorėlių, kurios sukurtos kad skraidyti būtų saugiau. Jų veikla susiveda į buhalteriją-tikrina ar teisingai pilotas užpildė popierius. Tai nepadidina saugos, tik įveda nereikalingą įtampą. Iš tiesų ant Lietuvos visada yra keletas pilotų, kurie stengiasi užsimušti. Po metų-dviejų jiems tai pavyksta. Taip ir įvyksta dauguma avarijų. Seniai siūlau sistemą-apie potencialius savižudžius informuoti valdžią. Pilotas privalėtų būti patikrintas ir permokytas. Po to nuspręsta ar leisti jam toliau skraidyti-tai žymiai sumažintų avaringumą. Neteigiu kad paskutinės avarijos įvyko dėl to. Kalbu apie bendras tendencijas. Kaip ir pokariu, atsiras neteisingų įskundimų. Tačiau po pokalbio ar kontrolinio skrydžio, paaiškės kad šis pilotas skraido saugiai. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2364 | Ir kas tuo galėtų / norėtų užsiimti ? Turiu galvoje - informuoti valdžią . Kitas klausimas - kokią valdžią ? Ar mums trūksta kontrolės iš valdžios pusės ? [ Redaguota Tr Bir 07 2023, 09:29 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Rolando logika man patinka: valdžia nieko nedaro, tik tikrina popierius. Bet apie "savižudžius" reikia informuoti valdžią. Kad patikrintų popierius? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System