Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Draudimas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Gal galit kas papasakot, kiek kainuoja savadarbio lektuvo draudimas Lietuvoje? Domintu ne tik lektuvo ,bet ir skraidykle,sklandytuvas,autozyras.Nuo ko priklauso draudimo sumos dydis ? ar nuo svorio? ar nuo motoro kubiniu cm? Ir kiek kainuotu draudimas, norint uzsieni skraidyti (na tarkim kokiem 4 meniasiam)? Manau,kad skraidanciu yra su savadarbiais ir uzsieni. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | parasparniui mokedavau 50lt metams, slandytuvui 300-400 lt pusmeciui | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Lietuvoje ivestas europinis CA draudimas 1,500.000 eu sumai, kas aisku yra absurdas. Net noredamas sunkiai padarysi tokia zala, ivertinant kad eksperimentiniams orlaiviams draudziama skraidyti virs gyvenvieciu ir pramoniniu rajonu. Metams toks draudimas kainuoja apie 1600 lt, ketvirciui pavyksta issidereti iki 470. Draudimas turetu galioti visoje Europeje, nors gudruciai draudejai priraso visokiu apribojimu-pvz gali skraidyti tik savininkas ir tt. Jei domina-vienas is draudimo korifeju Eugenijus Bulavas +37068614082 galetu paaiskinti smulkiau. Ultralengviems ir skraidyklems draudimo suma zymiai mazesne. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Aisku,dekui uz info. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Draudimas visoje Europoje yra pagal bendras taisykles - ES Reglamentą (EB) Nr. 785/2004: http://www3.lrs.lt/pls/inter1/dokpaieska.showdoc_l?p_id=46727 Draudimo suma priklauso nuo orlaivio svorio, iki 500 kg ji yra 750 000 SST (tai ne doleris, o toks salyginis vienetas). Be to, būtinai reikia apdrausti ir keleivius min po 100 000 SST. Sunkesnius orlaivius reikia apdrausti dar nuo terorizmo pavojaus. Mano patarimas, drauskit ne nuo mokėjimo dienos, o gerokai į priekį. Dažnai būna, kad apdraudžia kelioms savaitėms, o kol atveža, lieka tik kelios dienos arba visai pasibaigia. CAA nereikalauja, kad draudimas galiotų tvarkant popierius, jis turi galioti skraidant. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Dekui. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Prasidejo naujas skraidymu sezonas (su kuom visus ir sveikinu). Kartu prasidejo ir orlaiviu TSP pratesimo vajus. Taip pat ir draudimo. Girdejau erezijas, kad pasikeite saskaitos numeris i kuri reikia pervesti tuos 50 Lt uz TSP. Taip pat girdejau praskrendancia sarka karksint, kad KL reikalauja ne tik orlaivio draudimo, bet ir keleivio. Kestuti, patvirtink arba paneig, nes CAA svetaine numiro. Dekui. [ Redaguota Pr Bal 27 2009, 05:31 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | tai reikia ir keleiviui. Dvivieciam ulo triju men draudimas ( su keleiviu) 420 lt | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Galiu patvirtinti, kad reikia drausti ir keleivius (tiksliau vietas keleiviamas, pagal technini aprasyma). Visada reikejo, tik mes "nematem", kol nebuvom isaiskinti ir nubausti. Zr. nuoroda auksciau, 6 straipsnis, 1 punktas: Atsakomybės už keleivius, bagažą ir krovinius draudimas 1. Būtiniausias atsakomybės už keleivius draudimas yra 250 000 SST vienam keleiviui. Tačiau, nekomercinio orlaivių, kurių MTOM neviršija 2 700 kg, naudojimo atžvilgiu valstybė narė gali nustatyti žemesnį būtiniausios draudiminės apsaugos lygį, su sąlyga, kad draudimas nemažesnis kaip 100 000 SST vienam keleiviui. T.y., dvivieciam orlaiviui reikia apdrausti 1 vieta, 4-vieciam - 3 vietas, ir t.t. Kaip rasoma oficialiuose atsakymuose - galite skusti si sprendima istatymu nustatyta tvarka... Tik ne mums, o i Briuseli... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Cia informacijai dėl draudimo - CAA Orlaivių sk. nuomonė, atsakymai į EK klausimyną, išsiųsti dar 2007 metais: DĖL EB REGLAMENTO 785/2004 (DĖL DRAUDIMO REIKALAVIMŲ ORO VEŽĖJAMS IR ORLAIVIŲ NAUDOTOJAMS) TAIKYMO ĮTAKOS NACIONALINEI AVIACIJAI: Klausimas Q2: Koks buvo ekonominis reglamento 785/2004 poveikis bendrosios aviacijos veiklai? Neigiamas, nes: 1. Reglamento nuostatos neparemtos statistika. Nors oficialios statistikos apie tretiesiems asmenims išmokėtas kompensacijas nėra (ją sunku gauti dėl didelio draudimo kompanijų kiekio ir jų darbo specifikos), pastarųjų metų Lietuvoje įvykusių aviacijos įvykių, avarijų ir katastrofų analizė rodo, kad tretiesiems asmenims padaryta žala yra palyginti nedidelė, žymesnių žalos atvejų nenustatyta. 2. Neproporcinga grėsmė ir draudimo sumos. Bendroji aviacija yra labai plati orlaivių grupė, jungianti skirtingo tipo orlaivius, sukeliančius labai skirtingą grėsmę trečiosioms pusėms. Pavyzdžiui, sklandytuvai, dėl savo greičių, mažo svorio, degalų nebuvimo ir draudimo skraidyti virš tankiai gyvenamų vietovių sukelia minimalią grėsmę trečiosioms pusėms. Sunku įsivaizduoti atvejį, kad kelių šimtų kilogramų bemotoris orlaivis, skrendantis apie 100 km/val greičiu virš kaimo vietovės galėtų sukelti 750000 SDR (apie 825000 Eu) žalos pavojų tretiesiems asmenims (automobiliai, netgi lengvieji, yra labiau pavojingi). Panaši situacija su kitais lengvaisiais orlaiviais: motoskraidyklėmis, motoparasparniais, lengvaisiais mėgėjiškos konstrukcijos ir istoriniais orlaiviais. Dažniausiai pasitaikantys žalos atvejai, būdingi sklandytuvams ir oro balionams – ištrypti pasėliai, išgąsdinti galvijai ir pan. 3. Neigiama įtaka saugumui. Palyginti didelės draudimo išlaidos – viena iš pagrindinių priežasčių, dėl kurios lengvųjų orlaivių savininkai/naudotojai (ypač MKO/ULO savininkai) vengia orlaivio TSP gavimo ir registravimo. Nelegalus orlaivių naudojimas, visiškas kontrolės nebuvimas didina avarijos ir žalos pavojų. Klausimas Q3: Ar istorinių orlaivių draudimas atitinka jų keliamą grėsmę? Ne, neatitinka. Dauguma Lietuvoje naudojamų istorinių orlaivių yra lengvieji (iki 2000 kg), naudojami neintensyviai (daugiausiai švenčių metu, ar poilsiui/sportui), su gana griežtais skrydžių apribojimais (perkrovos, VST skrydžiai, draudimai skristi virš tankiai gyvenamų vietovių ir t.t.). Jų keliama grėsmė tretiesiems asmenims yra minimali, nepalyginama su komercinės aviacijos orlaiviais. Klausimas Q19: Ar reikalingi vieningi ES draudimo reikalavimai nekomerciniams orlaiviams? Kokios būtų išimties nekomerciniams orlaiviams suteikimo pasekmės? Ne, nereikalingi nekomerciniams orlaiviams iki 5700 kg MTOW (bent iki 2000 kg). Lengvųjų orlaivių galimos žalos tikimybė skirtingose šalyse labai nevienoda, be to, žalos įvertinimas irgi skiriasi. Išimties pasekmės būtų tik teigiamos. Būtų gerai, jeigu visos aviacinės LR organizacijos išreikštų savo nuomonę šiuo klausimu, gal ką ir padėtų. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System