Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Nereguliuojama 300 kg


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Nereguliuojama 300 kg
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
An Rgs 18 2012, 09:41
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5731
Sveiki

Sezonas buvo labai turiningas (bent jau man), protas nuo to labai skaidrus ir mąstymas aiškus, todėl gerai pasvarstęs bei pasitaręs su pasaulio ULO (Microlight) veiklos senbuviais, sugalvojau tokį dalyką - 300 MTOW nereguliuojama CAA orlaivių klasę

Na, tik pagalvokit:
- 300 kg yra tipiškas vienvietis orlaivis,
- vienviečiai orlaiviai Europoje (ir pasaulyje) nykstanti rūšis,
- toks orlaivis tuščias sveria iki 150 - 170 kg,
- tokie orlaiviai paprastai būna labai nesudėtingos konstrukcijos, jų atsparumas bei patikimumas yra žymiai didesnis,
- tokio orlaivio greičiai yra nedideli (dėl negalingų variklių iki 40 - 50 AJ),
- šie orlaiviai yra paprastai vienviečiai (su labai retomis išimtimis 1 +1/2 ).

Todėl, siekiant:
- padidinti vienviečių orlaivių populiarumą (ši problema jau tampa FAI CIMA galvos skausmu),
- padidinti aviacijos sporto prieinamumą bei skatinti kūrybinę veiklą,
- mažinti administravimo krūvį CAA,
- padidinti orlaivių įvairovę tuo keliant aviacinės kultūros lygį Lietuvoje, Europoje ir pasaulyje,

Siūlau orlaivius iki 300 MTOW paskelbti nereguliuojama orlaivių klase atšaukiant būtinybę tęsti tinkamumą skristi kiekvienais metais (išduodant tinkamumą skristi iki orlaivio "mirties").

Kokios būtų nuomonės?
Į viršų
Marius
An Rgs 18 2012, 11:20
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
O kodėl Kęstuti MTOW 300 ir vienviečiai?
Kuom nuo jų realiai konstrukciškai skiriasi pvz. mano Rapier?
Tik antra sėdyne ir MTOW 390.
Į viršų
NNN
An Rgs 18 2012, 12:54
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5731

Marius rašė ...

O kodėl Kęstuti MTOW 300 ir vienviečiai?
Kuom nuo jų realiai konstrukciškai skiriasi pvz. mano Rapier?
Tik antra sėdyne ir MTOW 390.


Teisingas pastebėjimas

Čia tik mano toks nedrąsus pasiūlymas, bet mano nuomone tai CAA apskritai reiktų pamiršt visus ULO ir suteikt jiems tinkamumą "for life" pirmą kartą registruojant.

Kaip sako KL - viskas priklauso nuo mūsų, jei visi vieningai to sieksim, tai taip ir bus
Į viršų
vytautas 42
An Rgs 18 2012, 05:30
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2356
Na jeigu jau taip , tai kodėl ne 450 ? Kuo gi ir mano Jazz skiriasi nuo Mariaus Rapier ? tik antra sėdynė ir MTOW 450
Į viršų
Juozas
An Rgs 18 2012, 07:30
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Taip žingsnis po žingsnio ir iki "Boingo" galima prieiti
O jeigu rimtai, tai Kęstučio mintį palaikau.
Į viršų
Dovydas_S
An Rgs 18 2012, 09:25
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Kestutis 100% teisus reiktu "vienvietukam" daryt kažkokių privilegiju jeigu norim matyt juos Lietuvos padangėje. Pavizdys buvo Pasaulio čemnionatas "vienvietukas" vienas tedalyvavo o ir visoj Lietuvoj jų manu ant ranku pirštų visus suskaičiuotume.

Kęstuti - darom !!!

[ Redaguota An Rgs 18 2012, 09:26 ]
Į viršų
AR
An Rgs 18 2012, 09:51
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Ideja puiki. Neisivaizduojamai sunkiai igyvendinama bet puiki. Palaikyciau varianta del visos ULO klases reguliavimo supaprastinimo.
Į viršų
Marius
An Rgs 18 2012, 10:21
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Tai jei jus norit pasaulio cempuose matyt tuos ULO vienvietukus, tai gal neregistruokit tik tu kur dalyvauja varzybose, kaip ir lenktyniniai automobiliai.
Bet gal kaip Vytis ar AR raso tikrai vertetu kalbeti apie visus ULO. O dabar kaip tai argumentu pritrukstu, nors ir nesu pries ta registracija ar CAA.
Nors kaip visada paciam norisi istrukti is po tevisku sparnu ir viska daryti savaip.

[ Redaguota An Rgs 18 2012, 10:31 ]
Į viršų
KL
An Rgs 18 2012, 10:24
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 967
Keli klausimai:
- ar dabar sudėtinga įteisinti bet kokį ULO, tame tarpe vienvietį?
- ar vienviečiai yra nepopuliarūs tik dėl to, kad juos sudėtinga įteisinti?
- kokia prasmė iš viso "išduoti tinkamumą", jeigu po to jo niekada netikrinti?
- ar 300 kg aparatui be jokių greičio/įkrovos ir kitų apribojimų irgi nereikės piloto licencijos?
Ne dėl kritikos, tik dėl pamątymo...
Į viršų
vytautas 42
Tr Rgs 19 2012, 08:07
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2356
Galima pagalvoti , kad visi pilotai - kamikadzes , savizudziai , ir ULO orlaiviai tinkami naudot tik po Jusu ( CAA inspektoriu ) apziuros , kokia prasme registruot , jei vistiek po to negali legaliai skraidyt , kadangi nera draudimo , o draudimo nera del to , kad nesamoningos kainos - jei as per visa vasara skridau 3 - 4 valandas , tai kokia prasme draust ta nelemta skraidykle boingo kainomis , geriau , kaip jau kazkada rasiau uz tuos pinigus benzino nusipirkt , zodziu pasaka be galo . nesupykit , bet atsibodo tas pilstymas is tuscio i kiaura , parasiau ka galvojau .
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0687sek,0.0088iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,903kb