Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Nereguliuojama 300 kg |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | -JAV ir kažkurioj Europos šaly CAA apžiūra būna tik pirmą kartą registruojant, ir tai visai logiška, -Savižudžių pilotų-kiek nori. Pažinojau kelis, sėkmingai nusižudžiusius.Yra ir dabar to siekiančių. Tokiems bizūnas būtinas, nes draugiškos pastabos ne visada padeda. -Per visą vasarą skraidyti 3-4 valandas pavojingai mažai, geriau visai neskraidyti. Apsidrausti sezonui galima už 1-2 benzino kanistrų kainą. Žinoma, ir tai daug, nes paslauga priverstinė ir visiškai nereikalinga. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 956 | VyTis rašė ... Galima pagalvoti , kad visi pilotai - kamikadzes , savizudziai , ir ULO orlaiviai tinkami naudot tik po Jusu ( CAA inspektoriu ) apziuros , kokia prasme registruot , jei vistiek po to negali legaliai skraidyt , kadangi nera draudimo , o draudimo nera del to , kad nesamoningos kainos - jei as per visa vasara skridau 3 - 4 valandas , tai kokia prasme draust ta nelemta skraidykle boingo kainomis , geriau , kaip jau kazkada rasiau uz tuos pinigus benzino nusipirkt , zodziu pasaka be galo . nesupykit , bet atsibodo tas pilstymas is tuscio i kiaura , parasiau ka galvojau . 1. ULO jau senai nebežiūri CAA inspektoriai, nebent patys savininkai pageidauja. 2. Dėl keleivių/trečiųjų asmenų draudimo - daugumoje mano žinomų katastrofų su ULO žuvo ar buvo sužaloti ne tik pilotai "savižudžiai". O nukritusio baliono pilotas (nesenai, šalia Kauno) turbūt atiduotų dešinę ranką nukirsti, kad galėtų atbuline data apdrausti visus nukentėjusius. 3. Dėl draudimo kainų - čia rinka, jūs per savo organizacijas galit daugiau įtakoti, negu CAA. Gintas jau turi iškovojęs nuolaidas - galit kreiptis. 4. Nervuotis nereikia - ypač pilotams ![]() | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 956 | Rolandas rašė ... -JAV ir kažkurioj Europos šaly CAA apžiūra būna tik pirmą kartą registruojant, ir tai visai logiška, Jeigu čia apie amerikiečių MKO, tai jau diskutavom, kiek atsimenu. Taip, ten yra tik pradinė FAA/DAR inspektoriaus apžiūra, bet "amžinas" tinkamumas negalioja be kasmetinės licencijuoto specialisto patikros (annual inspection). Galima diskutuoti dėl tokio varianto, tik ar jis bus geresnis už mūsiškį, kai kolegos vienas kitą pasitikrina. Surasti licencijuotą inžinierių su tinkama kvalifikacija, įkalbėti jį prisiimti atsakomybę už kažkokią "samadielką" - labai abejoju kad būtų paprasčiau. Bent jau brangiau - tai tikrai. Kitų atvejų, kad tinkamumas galioja be jokių periodinių pasitikrinimų - neteko girdėti. Kam tada vargti ir tikrinti iš viso? | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2323 | Rolandas rašė ... -JAV ir kažkurioj Europos šaly CAA apžiūra būna tik pirmą kartą registruojant, ir tai visai logiška, -Savižudžių pilotų-kiek nori. Pažinojau kelis, sėkmingai nusižudžiusius.Yra ir dabar to siekiančių. Tokiems bizūnas būtinas, nes draugiškos pastabos ne visada padeda. -Per visą vasarą skraidyti 3-4 valandas pavojingai mažai, geriau visai neskraidyti. Apsidrausti sezonui galima už 1-2 benzino kanistrų kainą. Žinoma, ir tai daug, nes paslauga priverstinė ir visiškai nereikalinga. Gal Rolandai gali parekomenduot tokia draudimo bendrove , kuri uz 100 - 200 lt ( tiek kainuoja 1 - 2 kanistrai benzino ) apdraustu visai vasarai dvivieti aparata ? as tokiu nezinau , net vienam menesiui uz tokia kaina nera . | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2323 | Savizudziai pilotai - del ko - ar kad pavojingai , neprotingai skraide , ar savizudziai del to , kad laiku inspektorius neapziurejo ir nepasirase tinkamumo pazymejimo ? Man atrodo kubuose patys visai tinkamai vienas kito aparatus aptariame ir apziurime , nezinau kaip lektuvai , gal ten sunkiau visus mazgus apziuret , bet kaip motoskraidykleje , tai sededamas ir sildydamas varikli , gali pagrindinius mazgus akimis permest . Visa kita nuodugniai galima paciam apziuret , kai nelabai tinkamas oras skrist , o vistiek yra noras pasikrapstyt prie orlekio . Bent jau as taip darau , kaip pats sakau sau - vaziuoju i kluba p... kaulo paieskot ![]() [ Redaguota Tr Rgs 19 2012, 11:33 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | VyTis rašė ... Savizudziai pilotai - del ko - ar kad pavojingai , neprotingai skraide , ar savizudziai del to , kad laiku inspektorius neapziurejo ir nepasirase tinkamumo pazymejimo ? Abu variantai, ir ne po vieną atvejį... Žmoniškom sąlygom draudžia Kėdainiuose, kreipkis į Gintą. [ Redaguota Tr Rgs 19 2012, 11:37 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2874 | Matai kaip į tą dalyką pažiūrėsi, vienas ir be tinkamumo prižiūrėti gali ne prasčiau savo orlaivį prižiūrėti ir juo skraidyti saugiai, o kitas gali tinkamumą gavęs daugiau ir neprisimint apie techninę priežiūrą. O gali būti ir atvirkščiai. Tai kuris variantas blogesnis ar geresnis??? Čia manau viskas priklauso tik nuo pačio žmogaus auklėjimo ir dalinai nuo kolegų, kurie bet kada negerai darant "nu nu nu" pasakyti gali. Nes vien kažkoks popierius ar parašas ant jo problemos neišspręs. Paimkim paprasta pavyzdį: policija sulaikė neblaivų vairuotoją, atėmė iš jo už tai teisę vairuoti, konfiskavo automobilį, o jis jau kitą dieną su kitu "laužu" vėl neblaivus važiuoja. Lygtai formaliai viskas padaryta, kad jis "ant kelio nesirodytu" bet realiai realiai tai neveikia. [ Redaguota Tr Rgs 19 2012, 01:05 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 956 | Marius rašė ... Čia manau viskas priklauso tik nuo pačio žmogaus auklėjimo ir dalinai nuo kolegų, kurie bet kada negerai darant "nu nu nu" pasakyti gali. Taip, Mariau, pagrindinis tikrinimų tikslas ir yra (bent jau turėtų būti) auklėjimas ir švietimas, ne štampukas-parašiukas. Ir įgaliojimų suteikimas labiau patyrusiems kolegoms (t.y. ULOPF inspektoriams), kad jie ne tik "nu nu nu" pasakyti galėtų. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Viskas gerai - tech. apžiūros, "nu, nu, nu", švietimas ir t.t., bet tai juk daro visuomenininkai nuosavu, neapmokamu laiku, naudodami savo pastangomis įgytą intelektualinį turtą ... o už ką tada 50 lt VMI ima? ![]() Todėl ir siūlau - paima VMI 50 lt VIENĄ kartą ir kvit ![]() ![]() [ Redaguota Tr Rgs 19 2012, 02:25 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Kęstutis rašė ... . o už ką tada 50 lt VMI ima? ![]() Nenusismulkinkim... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System