Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / Nereguliuojama 300 kg


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Nereguliuojama 300 kg
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
An Sau 26 2016, 11:49
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1054

vysniukas rašė ...

Galėtų spręsti kitaip ir nustatyti vienviečio, dviviečio aparato masę, tada nereiktų spręsti piloto viršsvorio klausimų.

O kodėl dar skirstyti į vienviečius, dviviečius... Pvz, kuo 450kg dvivietis "ultralengvesnis" už 350kg vienvietį?
Į viršų
NNN
An Sau 26 2016, 01:26
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
Britai taip ir daro, jie sveria orlaivius.

Viskas sukasi apie kinetinę energiją. Todėl ir yra min. greičio limitas (britai dar turi ir įkrovos limitą) ir MTOW limitas. EASA "užsimerkia" (kol kas), nes kūnas su tokia menka kinetine energija ir didžiule faktinio atsparumo atsarga retai užmuša žmogų.

Kodėl skirstyti? Todėl, kad yra koncepcinė siekiamybė mažinti svorį, neleist ULO "įsibėgėt", neleist didint kinetinės energijos.

O kuriam galui vienviečiui 350kg MTOW? Bulves transportuot?

O kodėl to svorio taip visi nori? Patinka svoris, greitis, galia? OK, yra sklandytuvai, akrobatai ir t.t.

Šiame forume galim visko prisifantazuot, galim įrodyt ir CAA, kad reik didesnių svorių, galim įtikinėt EP, kad reik keist reglamentus. O kaip sureaguos EASA?

Šie apribojimai yra britų ir prancūzų "krauju" iškovoti ir kol kas "meldžiamasi", kad bent 10 metų EASA nesiimtų mūsų reikalų. Todėl prancūzų ir britų biurokratai, supratę naudą ir sau, "paleidžia", kas visiškai, kas dalinai ULO nuo grandinės, bet su sąlyga, kad bus laikomasi tų apribojimų - taip renkama statistika, medžiaga, įrodymai, precedentai bei argumentai galimai būsimiems debatams su EASA (kur mes niekuomet nedalyvavom ir nedalyvausim ).

Taigi, pašaipėlės pašaipėlėm, o juk yra ir rimti reikalai ... .

Aš asmeniškai UŽ ULO svorio mažinimą, orlaivių lėtinimą ...

Žinoma, jei ULO pilotams būtinas PPL, ar jam labai artimo lygio mokymas, ar atitikimas EASA, ar jiems artimam orlaivio tech. reikalavimų lygiui, tai dabar galiojantys ULO apribojimai beveik netenka prasmės. Tačiau, jei ULO pilotai gali džiaugtis žymiais (nebūtina registracija, tinkamumas, mokymui pakanka lygios aikštelės orlaivio ir instruktoriaus), tuomet diskusijų dėl svorio apribojimo adekvatumo nekyla (bent aš neradau tokių diskusijų, kaip šiame forume nei britų, nei prancūzų forumuose).


[ Redaguota An Sau 26 2016, 01:49 ]
Į viršų
Reno
An Sau 26 2016, 02:07
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1054
Jei orlėkis "telpa" į 65 km/val Vmin ir 450kg MTOW ribas, koks skirtumas, kiek jame yra vietų?
Kinetinė energija?. Esant tam pačiam greičiui, kieno bus didesnė - 350kg vienviečio ar 450kg dviviečio. Tik pastarasis - vis dar ULO, o pirmasis - jau ne.
Ar teisingai nugirdau, kad savadarbiams RAL1 jau net 390kg MTOW tenkina CIMA?
Į viršų
NNN
An Sau 26 2016, 04:06
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
Reno rašė ...

Ar teisingai nugirdau, kad savadarbiams RAL1 jau net 390kg MTOW tenkina CIMA?


Neteisingai ... . CAA UK atleido nuo tinkamumo prievolės visus vienviečius "gamyklinius" iki 300 kg MTOW ir savadarbius iki 390 kg.

http://www.bmaa.org/files/ssdr_exemption.pdf

Apie tai jau rašiau ... neskaitot ... .

CIMA su tuo neturi nieko bendro ... .
P.S. Jei FAI 1-os kategorijos varžybose dalyvauja pilotas vienviečių klasėje dviviečiu orlaiviu, tai šio komplekto MTOW negali viršyti 375 kg. Šis išimtis priimta 2014 metais, taikoma tik sportinėms varžyboms ir priimta, siekiant padidinti dalyvių skaičių vienviečių klasėje ... nors, praktiškai naudos nelabai davė ... .


[ Redaguota An Sau 26 2016, 04:29 ]
Į viršų
NNN
Tr Sau 27 2016, 08:52
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
Reno rašė ...

Jei orlėkis "telpa" į 65 km/val Vmin ir 450kg MTOW ribas, koks skirtumas, kiek jame yra vietų?
Kinetinė energija?. Esant tam pačiam greičiui, kieno bus didesnė - 350kg vienviečio ar 450kg dviviečio. Tik pastarasis - vis dar ULO, o pirmasis - jau ne.


Įdomūs argumentai, diskutavau apie tai su kolegomis, britų bei prancūzų ir čekų federacijų pirmaisiais asmenimis ne kartą - kaip ir šiame forume daug pamąstymų, įdėjų ir variantų galėtų būti, jei ne biurokratai, kuriem visviena reik kažkaip mus sureguliuot, o čia ir baigiasi viskas.

Pilotui tai kas - geras pilotas piluotuoja viską kas skrenda ir kas ne, pilotai nerūšiuoja orlaivių bei vienas kito, o mėgaujasi skrydžiu, rūšiuoja biurokratai ..., o biurokratai valdo pasaulį ... deja ...
Į viršų
NNN
Kt Sau 28 2016, 04:29
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5722
Šiam https://vimeo.com/104126244 UK nereik tinkamumo.
Į viršų
PovilasK
Kt Sau 28 2016, 06:47
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 588




Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0836sek,0.0092iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,843kb