Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Gražūs lėktuvėliai man labai patinka |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | [quote] Va šitas tai tikrai padarė įtaką mūsų LAK-X schemai: 4. Robin ATL. Pradžioje buvo planuotas su 45 AG jėgaine, paskui skraidė su 80 AG ir buvo per mažai: [/quote1352068121] Galiu išduoti paslaptį, kad būtent šis, nuotraukoje pavaizduotas Robin ATL nuo š.m. kovo mėn. pabaigos yra Lietuvoje. Prieš atsiveždami suo juo visą dieną skraidėme Belgijoje ir tikrai nepajutom, kad 2-litrio Limbach būtų per mažai. Kylant dviese lėktuvas be vargo "lipa" 500-550 ft/min. Be to, motoras "įsisuka" tik iki 70 a.g. Maks. galingumui (80 a.g.) reikia apie 3500 aps/min, tačiau šiuo atveju jau tektų dėti mažesnio skersmens propelerį, nes reduktoriaus Limbach'uose nėra. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1000 | Šitas ypatingai patinka,tikrai gražus ir labai aerodinamiškas, gaila, kad Lietuvoje iki šiol niekas nesugebėjo tokio lygio sukurt... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 967 | Reno rašė ... Galiu išduoti paslaptį, kad būtent šis, nuotraukoje pavaizduotas Robin ATL nuo š.m. kovo mėn. pabaigos yra Lietuvoje. Prieš atsiveždami suo juo visą dieną skraidėme Belgijoje ir tikrai nepajutom, kad 2-litrio Limbach būtų per mažai. Kylant dviese lėktuvas be vargo "lipa" 500-550 ft/min. Be to, motoras "įsisuka" tik iki 70 a.g. Maks. galingumui (80 a.g.) reikia apie 3500 aps/min, tačiau šiuo atveju jau tektų dėti mažesnio skersmens propelerį, nes reduktoriaus Limbach'uose nėra. Čia kaip vandens stiklinė - vienam pusiau tuščia, kitam pusiau pilna 500ft/min yra apie 2.5m/s. Jeigu "motosklandytojui" tai per akis, tai "lėktuvininkui" mažoka, lengvai tariant. Bet lėktuvas tikrai originalus ir netradicinis. Kaip tik krizės sąlygoms. | ||
Į viršų | | ||
vaids |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #30 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:30Pranešimų: 150 | A5 | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 967 | Taip, ICON-as irgi veržiasi į išskirtinių LSA gretas, bet: 1. Kažkaip nepalieka įspūdis, kad tai daugiau komercinis, negu techninis projektas. Turiu didelių abejonių, kad atsipirks milžiniškos investicijos tokiems mažiems lėktuvams. Vien reklamai kiek išleista, o dar gamybos užsakymas Cirrus gamykloje... (kuri pati parsiduoda kiniečiams). Ar nebus kaip su Eclipse, Lisa Akoya, Nexair, Aeriks ir kitais "mirusiais kūdikiais"? 2. Dėl skonio nesiginčijama, bet tokio tipo dizainą vadinu "kinietiško sportbačio stilius". Ypač interjeras. Mažai jame aviacijos, daugiau primena kokį kinietišką motorolerį, kur "stailas" yra svarbiau už funkcionalumą. Bet užsakovas kimba, užsakymų-depozitų skaičius jau apie 800. O užsakovas visada teisus... Jeigu gauna produktą, o ne blizgantį bukletą... | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Na, bet nesakykit - interjoras labai gražus. Tik tas gazas ne vietoj. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Visada stebėjausi,kodėl kostruktoriai kreipia dėmesį į lėktuvo išorės dizainą(be abejo pirmiau į aerodinamiką),bet visiškai nusispiauna į vidaus interjerą.bent jau dauguma.Pvz Tecnam,ypačpaskutiniai UL modeliai labai dailūs išore,bet prietaisų lenta-paprasčiausias lygios skardos gabalas su daugybe skylių. Sakyčiau,šio lėktuvėlio interjeras būtų proveržis interjero kūrime. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 967 | Nerijus Korbutas rašė ... Na, bet nesakykit - interjoras labai gražus. Tik tas gazas ne vietoj. O man kažkodėl siejasi su tokiu stilium: Tiek daug "grožio" tokiam mažam tūry... O jeigu užsakovas savo ICON-ui užsigeis kitokio Dynono, arba kitokios prietaisų/įrangos komplektacijos? Retai dabar pamatysi lėktuvą su vienodom prietaisų lentom. O jeigu norėsi išvalyti kabiną po žvejybos dumblinoj pakrantėj? O kam tiek svorio aukoti vien dulkių saugykloms? Ir t.t. Bet ... užsakovas kimba... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 967 | Va, "ant greitųjų" sukrapščiau tokį pavyzdį. Paprasta, kuklu, patogu. Todėl ir gražu. Be jokio dirbtinio "stailo" tūpam užsakovui privilioti (na gerai, beveik be jokio...): | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | KL rašė ... Va, "ant greitųjų" sukrapščiau tokį pavyzdį. Paprasta, kuklu, patogu. Todėl ir gražu. Be jokio dirbtinio "stailo" tūpam užsakovui privilioti (na gerai, beveik be jokio...): O man asmeniškai vairolazdė turėtų būti tarp kojų, nes atrodo jog labai nepatogu su ja valdyti lėktuva. Žinoma interjeras tikrai super, aišku reik paieškot šiknoj smegenų | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System