Mano Sparnai: Diskusijos / Klausia naujokai... / Kodel uodegos neturi wingletu? Arba propeleris?


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Klausia naujokai...
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kodel uodegos neturi wingletu? Arba propeleris?
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Turbavykas
Tr Lap 14 2012, 03:28
Užsiregistravęs dalyvis #515
Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05
Pranešimų: 95
Sveiki,

Uodaga ir propeleris juk toks pat sparnas. Kodel ju negamina su wingletais kaip dabar labai madinga? Bent jau pats tai niekad nemaciau. Beja ant uodegos wingletai turetu buti i kita puse?
Į viršų
Vainius
Tr Lap 14 2012, 03:38
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
Jeigu Lietuviškai, tai ne "wingletai", o sparnų plokštumos. O jos naudojamos tam, kad sumažint sparnų indukcinį pasipriešinimą, jos nededamos ant uodegos plokštumų, bei propelerių ( būtų įdomu pamatyt propelerį tokį) tam, kad tai daryti neverta, nes uodegos plokštumos nesudaro didelio pasipriešinimo. Jei klystu ar nugrybavau pataisykit
Į viršų
Arunas
Tr Lap 14 2012, 04:04
sirvis
Užsiregistravęs dalyvis #214
Prisijungta: Pn Rgs 12 2008, 09:18
Pranešimų: 96
http://eng.aero.lg.ua/index.php?do=static&page=e1700
O ko gi iš dalies tokio propo nepavadinti turinčio "wingletus" ?:)

[ Redaguota Tr Lap 14 2012, 04:16 ]
Į viršų
Turbavykas
Tr Lap 14 2012, 04:58
Užsiregistravęs dalyvis #515
Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05
Pranešimų: 95

Vainius rašė ...

Jeigu Lietuviškai, tai ne "wingletai", o sparnų plokštumos. O jos naudojamos tam, kad sumažint sparnų indukcinį pasipriešinimą, jos nededamos ant uodegos plokštumų, bei propelerių ( būtų įdomu pamatyt propelerį tokį) tam, kad tai daryti neverta, nes uodegos plokštumos nesudaro didelio pasipriešinimo. Jei klystu ar nugrybavau pataisykit

Na turbut sudaro mazesni pasipriesinima nei sparnai bet kokiam sklandytuvui tai turetu buti aktualu...
Į viršų
Turbavykas
Tr Lap 14 2012, 05:02
Užsiregistravęs dalyvis #515
Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05
Pranešimų: 95
Dar klausimas del uodegos. Sklandytuvu tarkim sparnu plocio ilgio santykis buna 1:25, bet uodega ziurint is akies bus 1:10 geriausiu atveju. Atrodo panasiai ir pas lektuvus. Mastant uodega irgi turetu buti labai siaura, bet ilga...?
Į viršų
Marius
Tr Lap 14 2012, 05:07
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Taip mastant tai ir uodegos plotas su vairais turi buti toks pat kaip stabilizatoriaus su aukscio vairais?
Gerai būtu, kad ir spalvos jų nesiskirtu.
Į viršų
Mantas Butkus
Tr Lap 14 2012, 08:52
Viskas bus gerai
Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35
Pranešimų: 298
Turbavykas rašė ...

Dar klausimas del uodegos. Sklandytuvu tarkim sparnu plocio ilgio santykis buna 1:25, bet uodega ziurint is akies bus 1:10 geriausiu atveju. Atrodo panasiai ir pas lektuvus. Mastant uodega irgi turetu buti labai siaura, bet ilga...?


Didėjant proilgiui mažėja plokštumos (pvz. sparno) induktyvinis pasipriešinimas, kuris atsiranda dėl laisvųjų sūkurių sparnų (stabilizatoriaus) galuose. Laisvieji sūkuriai atsiranda dėl slėgio skirtumo po plokštuma ir virš jos.

Induktyvinio pasipriešinimo dydis (laisvųjų sūkurių kiekis) tiesiogiai priklauso nuo plokštumos kuriamos keliamosios jėgos: sparnuose keliamoji jėga didesnė, todėl kompensavimui reikalingas didesnis proilgis, stabilizatoriaus ar kilio generuojama keliamoji jėga yra santykinai žymiai mažesnė, todėl proilgio didinimas duoda nykstamai mažą pasipriešinimo jėgos mažėjimą ir didelį svorį liemens gale
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0551sek,0.0056iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,807kb