Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Nuotraukų albumai, archyvai internete |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Nuotraukų albumai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | ir dar | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | |||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | gera knyga , dar vaikystej ja skaiciau . nuo jos ir aviacija uzsikreciau ... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | VyTis rašė ... gera knyga , dar vaikystej ja skaiciau . nuo jos ir aviacija uzsikreciau ... Taip, teko padirbėt ir prie tos pirmosios "Lietuvos", ir tame "konstruktorių kampelyje" pabraižinėt ... jaudinantys prisiminimai. Beje, ar žinot, kas per sklandytuvo liemuo nuotraukoje (visas kvadratėliais išraižytas), kuri yra po B.Karvelio portretu? [ Redaguota Sk Geg 08 2011, 08:19 ] | ||
Į viršų | | ||
Rimas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #27 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 10:03Pranešimų: 17 | Jei nepaveda atmintis tai kažkurio iš BRO .Tas putoplastas turėjo būti ištirpintas acetonu.Tai vyko maždaug prieš 35 metus. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Taip, ši nuotrauka labai sudomino. Čia, ko gero, yra viena iš nedaugelio motosklandytuvo BRO-15 gamybos nuotraukų. Ir viena iš Pakarsko - Oškinio konflikto priežasčių. Greta serijinės technologijos atmesto pinto posūkio vairo "Lietuvai". Į tuos griovelius putplastiniame "balvone" turėjo būti sukloti stringeriai iš stiklo žguto, po to formuojamas kevalas iš audinio. Putplastis pašalinamas acetonu. Gaunamas ištisinis kevalas be siūlių (girdėjau, vieną "užkaifavusį" darbininką vos spėjo ištraukti už kojų iš vidaus). Tada atrodė perspektyvi technologija, o patirties trūkumą kompensavo entuziazmas, avantiūrizmas ir planinė ekonomika. | ||
Į viršų | | ||
Rimas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #27 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 10:03Pranešimų: 17 | Tiek liemens tiek pinto posūkio vairo bei nerviūrų gamyba serijinei gamybai ,bent tais laikais ,netiko.Gaudavosi per sunkūs ir labai daug rankinio kruopštaus darbo. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | o tai sitas projektas nebuvo uzbaigtas? | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Vieno liemens dalis ilgai voliojosi ESAG sąvąrtyne... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Aha, viskas teisingai B.Oškinis dar ir ne tokių inovacijų tuo metu buvo prikūręs Pvz. jis buvo sugalvojęs, kaip pritvirtinti lyną prie lyno įtempėjo (tenderio), lyno nesupinant, nepresuojant, neprivirinant. Gal kas ir tai žinot? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System