Mano Sparnai: Diskusijos / Nuotraukų albumai, archyvai internete / Nuotraukų albumai


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Vainius
Št Geg 07 2011, 09:28
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298
ir dar









Į viršų
Vainius
Št Geg 07 2011, 09:38
vainius
Užsiregistravęs dalyvis #573
Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 298








Į viršų
vytautas 42
Št Geg 07 2011, 01:10
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
gera knyga , dar vaikystej ja skaiciau . nuo jos ir aviacija uzsikreciau ...
Į viršų
NNN
Sk Geg 08 2011, 08:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

VyTis rašė ...

gera knyga , dar vaikystej ja skaiciau . nuo jos ir aviacija uzsikreciau ...


Taip, teko padirbėt ir prie tos pirmosios "Lietuvos", ir tame "konstruktorių kampelyje" pabraižinėt ... jaudinantys prisiminimai.

Beje, ar žinot, kas per sklandytuvo liemuo nuotraukoje (visas kvadratėliais išraižytas), kuri yra po B.Karvelio portretu?


[ Redaguota Sk Geg 08 2011, 08:19 ]
Į viršų
Rimas
Sk Geg 08 2011, 11:02
Užsiregistravęs dalyvis #27
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 10:03
Pranešimų: 17
Jei nepaveda atmintis tai kažkurio iš BRO .Tas putoplastas turėjo būti ištirpintas acetonu.Tai vyko maždaug prieš 35 metus.
Į viršų
KL
Sk Geg 08 2011, 11:58
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Taip, ši nuotrauka labai sudomino. Čia, ko gero, yra viena iš nedaugelio motosklandytuvo BRO-15 gamybos nuotraukų. Ir viena iš Pakarsko - Oškinio konflikto priežasčių. Greta serijinės technologijos atmesto pinto posūkio vairo "Lietuvai".
Į tuos griovelius putplastiniame "balvone" turėjo būti sukloti stringeriai iš stiklo žguto, po to formuojamas kevalas iš audinio. Putplastis pašalinamas acetonu. Gaunamas ištisinis kevalas be siūlių (girdėjau, vieną "užkaifavusį" darbininką vos spėjo ištraukti už kojų iš vidaus).
Tada atrodė perspektyvi technologija, o patirties trūkumą kompensavo entuziazmas, avantiūrizmas ir planinė ekonomika.
Į viršų
Rimas
Sk Geg 08 2011, 02:45
Užsiregistravęs dalyvis #27
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 10:03
Pranešimų: 17
Tiek liemens tiek pinto posūkio vairo bei nerviūrų gamyba serijinei gamybai ,bent tais laikais ,netiko.Gaudavosi per sunkūs ir labai daug rankinio kruopštaus darbo.
Į viršų
justas
Sk Geg 08 2011, 11:26
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
o tai sitas projektas nebuvo uzbaigtas?
Į viršų
JonasKr
Pr Geg 09 2011, 08:14
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Vieno liemens dalis ilgai voliojosi ESAG sąvąrtyne...
Į viršų
NNN
Pr Geg 09 2011, 11:15
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Aha, viskas teisingai B.Oškinis dar ir ne tokių inovacijų tuo metu buvo prikūręs

Pvz. jis buvo sugalvojęs, kaip pritvirtinti lyną prie lyno įtempėjo (tenderio), lyno nesupinant, nepresuojant, neprivirinant.

Gal kas ir tai žinot?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0692sek,0.0076iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,919kb