Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / ULOPFe šiuo metu


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Algis
Tr Lap 21 2012, 04:03
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1992

Ričard rašė ...

Algi ,tai pirmas variantas taip ir yra

Na aš pasiūliau savo nuomonę dėl demokratijos. Mat Tavo 2-ą variantą kai kas gali suprasti (taip norintys suprasti) kaip mokyklų iš eliminavimą iš "žaidimo".
Mano pasiūlytame variante skirtumas tame, kad pas Tave galima traktuoti, kad mokykloms Programas tvirtina CAA direktorius, o instruktoriams - ULOPF. Aš, dėl aiškumo, tik pataisiau, kad abiem atvejais programas parengia ULOPF ir jas patvirtina CAA. Taip mažiau interpretacijos.
Į viršų
Tinklalapis
Stanislovas
Tr Lap 21 2012, 04:07
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3412
Mano galvai - pirmas.
Į viršų
AR
Tr Lap 21 2012, 07:40
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Turetu buti tik sitaip. ULOPF pateikia mokymo metodikas, programas etc. CAA jas patvirtina ir pagal jas licencijuoti instruktoriai gali mokyti. Ir jokio skirtumo ar tas instruktorius moko individualiai ar dirba komercineje mokykloje. Sios pataisos neturi nieko pries mokyklas, tiesiog mokyklos netruretu buti vienintelis imanomas variantas. Taigi formuluote galetu buti tokia.

„6. ULO pilotai, rengiami pagal CAA direktoriaus patvirtintas ULOPF programas ir taisykles.Pilotus rengia licencijuoti instruktoriai“

P.S. kuriant bet koki teises akta zodziai turi "aukso verte". T.y. kuo maziau zodziu- tuo geresnis teises aktas.

[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 07:41 ]
Į viršų
Ričard
Tr Lap 21 2012, 08:26
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Pirmajame varijane ne taip paprasta viskas . Tas žodis akredituotos mokyklos pagal CAA taisykles tuo nesibaigia.

Pamatytumėt kokie kalnai popierių ,taisykliu prirašyta.(aišku nuo PPLu nukopinta ir tiek) ir viskas užkabinta ULOPF federacijai keliems žmonėms.Privalomi kasmetiniai mokyklų patikrinimai , akreditacijų pratesimai , statistikos vedimas ,stebėjimas , sutarčiu tikrinimai ir tt ....

Mes turim tai viską federacijoje daryt iš idėjos ,kad tos mokyklos galėtų sau ramiai komercija užsiiminėt . Nors jos būtų licencijavimo problemas išsprendę .... tada tiek to

[ Redaguota Tr Lap 21 2012, 08:41 ]
Į viršų
Tinklalapis
AR
Tr Lap 21 2012, 09:53
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Ričard rašė ...

Pirmajame varijane ne taip paprasta viskas . Tas žodis akredituotos mokyklos pagal CAA taisykles tuo nesibaigia.

Pamatytumėt kokie kalnai popierių ,taisykliu prirašyta.(aišku nuo PPLu nukopinta ir tiek) ir viskas užkabinta ULOPF federacijai keliems žmonėms.Privalomi kasmetiniai mokyklų patikrinimai , akreditacijų pratesimai , statistikos vedimas ,stebėjimas , sutarčiu tikrinimai ir tt ....

Mes turim tai viską federacijoje daryt iš idėjos ,kad tos mokyklos galėtų sau ramiai komercija užsiiminėt . Nors jos būtų licencijavimo problemas išsprendę .... tada tiek to


tai vat buten - reikia mesti viska lauk. Visa atsakomybe turi buti instruktoriui. Jokiu "akreditaciju" mokykloms. Mokyklos gali veikti ir toliau - taciau atsakomybe uz piloto mokyma ir skrydziu sauga turi buti instruktoriaus (nesvarbu at tas instruktoius visuomeninis klube ar dirba mokykloje uz pinigus).
Į viršų
Algis
Tr Lap 21 2012, 10:05
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1992
Ričard rašė ...

Pirmajame varijane ne taip paprasta viskas . Tas žodis akredituotos mokyklos pagal CAA taisykles tuo nesibaigia.

Pamatytumėt kokie kalnai popierių ,taisykliu prirašyta.(aišku nuo PPLu nukopinta ir tiek) ir viskas užkabinta ULOPF federacijai keliems žmonėms.Privalomi kasmetiniai mokyklų patikrinimai , akreditacijų pratesimai , statistikos vedimas ,stebėjimas , sutarčiu tikrinimai ir tt ....

Mes turim tai viską federacijoje daryt iš idėjos ,kad tos mokyklos galėtų sau ramiai komercija užsiiminėt . Nors jos būtų licencijavimo problemas išsprendę .... tada tiek to

Nu jo.... Na tegul tada mokyklos vargsta pačios.
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Kt Lap 22 2012, 01:47
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Na, patys matot - kiek žmonių, tiek nuomonių.
Sąlygos visiems turi būti vienodos. Jeigu reikalaujama akreditacijos, tai visiems - tiek mokyklai, tiek instruktoriui. Jeigu pastarajam ji nebūtina, kodėl to reikalauti iš mokyklos?
Neretai linksniuojama situacija, kuomet lėktuvą savo nuožiūra įsigijęs mokinys ieško privataus instruktoriaus. Nežinia, koks tas aparatas. Gal instuktoriui vien jį pamačius išgaruos bet koks noras bandyt skristi, jau net nekalbant apie mokymą. Gal su tuo pirkiniu, kuris atrodo techniškai patikimas ir dokumentai tvarkingi, pats instruktorius gyvenime dar nėra skridęs. Gal paaiškės, kad lėktuvas reiklus, ypač pradedančiam pilotui, ir naujoko mokymui reikia didelio aerodromo. Tų "gal" gali būti labai daug, tačiau atsakomybę teks prisiimti tam, kuris dabar taip ir neaišku - turi būti akredituotas, ar ne?
AKREDITACIJĄ aš suvokiu kaip GARANTIJĄ kad:
1. Mokoma bus pagal patvirtintą mokymo programą (gal tkis jau patvirtintos programos jas pakoreagavus, jeigu reikia);
2. Tinkamomis sąlygomis (aerodomas, įteisinta aikštelė, o ne artimiausia ganykla ar laukas);
3. Naudojant tinkamas mokymo priemones (80-100 km/val greičiu skrendanti "tapkė" gerokai skiriasi nuo "muilinės", galinčios įsibėgėti iki 300 km/val).
Tai aktualiausia RAL (nors dabar jau yra ir RWL, lekiančių iki 200 km/val, bet tai jau kita "respublika").

Atslūgus euforijai dėl "UŽ" (tikėkimės, kad iki penktadienio nuomonė nepasikeis, nes visko yra buvę) belieka suvokti, kad tai tik didelio darbo pradžia. O tai būtų kur kas lengviau atlikti, jeigu ULOPF ir LAF artimiau bendradarbiautų.


Į viršų
Dovydas_S
Kt Lap 22 2012, 07:38
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Renatai kiek mokyklų esi akreditaves ???

Į viršų
Dovydas_S
Kt Lap 22 2012, 08:27
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
aš asmeniškai nematau jokio skirtumo :

1.Mokyklinis variantas : Lektuvas + instruktorius + aerodromas + " vardas mokykla "

2.Instruktorinis variantas : Lėktuvas + instruktorius + aerodromas + " Tiesiog žmogus "

Realiai Lietuvoj didžioji dalis skraidančių mokosi ne mokyklose o tiesiog juos kažkas pamokina skristi ir jie sekmingai skraido, gal tiesiog užtektu kaip federacijai tokius žmones praegzaminuot - patikrint praktinius įgūdžius , duot paspresti truputi teorijos ir įteikti licencija. Šiuo metu be "mokyklų" pagalbos federacija tai padaryti negali net sportininkam, tai apie ką mes kalbam ???? kur problema Renatai ???
Į viršų
NNN
Kt Lap 22 2012, 09:05
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Reno rašė ...

Na, patys matot - kiek žmonių, tiek nuomonių.
Sąlygos visiems turi būti vienodos. Jeigu reikalaujama akreditacijos, tai visiems - tiek mokyklai, tiek instruktoriui. Jeigu pastarajam ji nebūtina, kodėl to reikalauti iš mokyklos?
Neretai linksniuojama situacija, kuomet lėktuvą savo nuožiūra įsigijęs mokinys ieško privataus instruktoriaus. Nežinia, koks tas aparatas. Gal instuktoriui vien jį pamačius išgaruos bet koks noras bandyt skristi, jau net nekalbant apie mokymą. Gal su tuo pirkiniu, kuris atrodo techniškai patikimas ir dokumentai tvarkingi, pats instruktorius gyvenime dar nėra skridęs. Gal paaiškės, kad lėktuvas reiklus, ypač pradedančiam pilotui, ir naujoko mokymui reikia didelio aerodromo. Tų "gal" gali būti labai daug, tačiau atsakomybę teks prisiimti tam, kuris dabar taip ir neaišku - turi būti akredituotas, ar ne?
AKREDITACIJĄ aš suvokiu kaip GARANTIJĄ kad:
1. Mokoma bus pagal patvirtintą mokymo programą (gal tkis jau patvirtintos programos jas pakoreagavus, jeigu reikia);
2. Tinkamomis sąlygomis (aerodomas, įteisinta aikštelė, o ne artimiausia ganykla ar laukas);
3. Naudojant tinkamas mokymo priemones (80-100 km/val greičiu skrendanti "tapkė" gerokai skiriasi nuo "muilinės", galinčios įsibėgėti iki 300 km/val).
Tai aktualiausia RAL (nors dabar jau yra ir RWL, lekiančių iki 200 km/val, bet tai jau kita "respublika").

Atslūgus euforijai dėl "UŽ" (tikėkimės, kad iki penktadienio nuomonė nepasikeis, nes visko yra buvę) belieka suvokti, kad tai tik didelio darbo pradžia. O tai būtų kur kas lengviau atlikti, jeigu ULOPF ir LAF artimiau bendradarbiautų.





Renatai - Tu dėstai teoriją, kuri niekada nėra patvirtinta praktikoje. O tai yra HIPOTEZĖ. Kodėl mes turim vadovautis hipotetiniais išvedžiojimais? Gal pasižiūrim kas vyko jau 30 metų ir vyksta iki šiol? Tau 300, ar daugiau žmonių sako, kad žemė apvalaina, o Tu, įsirėmęs, kaip avinas ragais į vartus - kad plokščia

Jau net pykt neįmanoma dėl tos nuvalkiotos hipotezės ir varvinimo per šlaunis, kad tūlas pasiėmęs malūno sparnus iš bulvių lauko mokins žmogų skrist ...

Siūlau baikt, atsibodo ...

P.S. atsiprašau už tiesmukiškumą.

Taip, bendradarbiaut su LAF reik - vyrai, gal pradedam ULO pilotų licenzijavimą LAF? Kas sakė, kad ULOPF yra ta vienintelė ir gražiausia ?


[ Redaguota Kt Lap 22 2012, 09:06 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0823sek,0.0103iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,960kb