Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Teisinė informacija LAF/ULOPF inspektoriams |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Labas visiems kolegoms, Noriu šioje temoje patalpinti informaciją visuomeniniams inspektoriams. Jeigu galima, diskusijas šiais ir kitais klausimais veskime kitose temose, čia palikdami tik nuorodas į dokumentus. O gal yra kita archyvo forma, lengvai pasiekiama, bet apsaugota? Lauksiu pasiūlymų. Kol kas čia įdedu CAA/ULOPF/LAF seminaro, įvykusio 2012-12-01 Aleksote, Lietuvos aviacijos muziejuje, prezentacijas. caa-ulopf-laf_mokymai.rar [ Redaguota Sk Grd 02 2012, 06:34 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Čia pridedu statistinę medžiagą, naudotą seminare: ULO/MKO skaičiai ir t.t. ulo_statistika.rar | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Eksperimentinių oraivių klasės, pagal EASA ir CAA kriterijus: exp-annex_ii_klases.doc | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | ULO-MKO patikrų blankai: ulopf_forma_f01l.doc caa_orl-03_patikra.doc | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Dokumentų, reikalingų eksperimentinio orlaivio registravimui ir tinkamumo skraidyti pripažinimui, sąrašas. Pastaba: Tik informacijai, tiksliau - žr. teisės aktus. eksp._orlaivio__dokumentai.doc | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | dar reikia ir paraiskos: paraiska_skristi_arba_tsppp.doc [ Redaguota Pr Grd 03 2012, 03:46 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | LAF/ULOPF inspektorių sąrašas jau pateiktas patvirtinimui, bet reikia surinkti informaciją apie jų patirtį ir išsilavinimą. Kai kurių jau turiu, bet daugelio, ypač naujų kandidatų, dar trūksta. Todėl prašau visų kandidatų atsiųsti tokią informaciją: -išsilavinimas (diplomų kopijos) -spec. kursai (pažymėjimų kopijos) -patirtis (piloto lic., nuo kada skraido) -narystė techninėje komisijoje (nuo kada) -techniko-mechaniko lic. (jeigu yra), nors - šitą turim patys, nebūtina -tel., el. paštas -galima ir kitą susijusią informaciją, per daug nebus. Galima atsiųsti tiesiai man leonavicius©gmail.com , arba per Renatą. Ačiū | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Pagal susitarimą su Povilu K. įdedu naujas taisyklių redakcijas: 1. Specialiųjų tinkamumo skraidyti pažymėjimų (STSP) išdavimo taisyklės, 2. Paraiška STSP išduoti, 3. Mėgėjiškos konstrukcijos orlaivių (MKO) gamybos ir techninės priežiūros taisyklės, Primenu, kad čia tik projektai, jais vadovautis dar negalima. Galima tik teikti pastabas-pasiūlymus stsp_projektas.doc mko-projektas.doc stsp_paraiska_pavyzdys.doc Senos taisykles: 1.STSP 2.MKO Žiurėdami nepamirškit ir pakeitimų (yra speciali nuoroda). [ Redaguota Pr Spa 07 2013, 10:20 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | Patikslinu - aš irgi projektą matau pirmą kartą. Manosparnai.lt forumas buvo pasirinktas tam, kad vyktų konstruktyvi diskusija, visiems pradedant nuo "0". Dabartinė situacija: *Visų orlaivių registracija ir tinkamumas - CAA. *iki 450 kg Inspektoriai - CAA ir ULOPF (CAA direktoriaus raštu) Situacija po CAA pakeitimo: *<115 kg orlaiviai - supaprastinta tvarka. *>115 kg orlaivių registracija ir tinkamumas - CAA. *iki 450 kg Inspektoriai - CAA ir ULOPF Pirmas pasiūlymas: - Padidinti svorį nuo 115 iki 120 kg (kaip Vokietijoje). Bendras tokių projektų tikslas turėtų būti mažinti dokumentacijos sudėtingumą/mažinant biurokratiją, perkeliant kuo daugiau atsakomybės ant lėktuvo savininko. Manau, jog per pora savaičių galima susipažinti, palyginti ir išsakyti savo nuomones. Kęstuti - gal būtų pridėti dabartinį taisyklių variantą ? Komentuoti siūlau taip: [Punktas] [Tekstas] [komentaras] [siūloma redakcija/kita informacija] Vieno - dviejų žodžių komentarus siūlau tiesiog ištrinti. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | PovilasK rašė ... Pirmas pasiūlymas: - Padidinti svorį nuo 115 iki 120 kg (kaip Vokietijoje). Na, jeigu Povilas siūlo padaryti 120kg klasę kaip Vokietijoje, tai aš siūlau perimti daugiau vokiškos sistemos komponentų: - UL orlaivių registracija - federacijoj(*) - UL orlaivių tinkamumas - federacijoj (*) - UL inspektoriai - federacijos (*) - UL tinkamumas patvirtinamas inspektoriaus UL valdytojui išduodamu standartiniu patikros lapu(panašiai kaip ir automobilių srityje), kurį reikia vežiotis kartu su UL dokumentais. Jeigu orlaivis atitinka reikalavimus toks lapas išduodamas apžiūros vietoje (jokių paraiškų pildymo, siuntinėjimo paštu, etc). Palaikomas minimalus būtinas biurokratijos lygis. Jeigu UL neatitinka reikalavimų, lapas neišduodamas ir vadytojui teks susitarti su inspektoriumi dėl dar vieno susitikimo. Kainas už apžiūrą nustato kiekvienas inspektorius kaip atskiras ūkinis vienetas. (*) - federacijos gali būti kelios, taip kaip pvz Vokietijoj DAeC ir DULV federacijos užsiima UL orlaivių registracija, technine prieižiūra, pilotų, instruktorių bei tech. priežiūros specialistų mokymu ir licenzijavimu. Lietuvoje tai galėtų būti ULOPF ir Aviakonstruktorių federacija. Visos šios priemonės užtikrins rinkos skaidrumą, leis susiformuoti konkurencijai techninės apžiūros paslaugų sferoje ir leis išvengti korupcinių/kartelinių susitarimų kai tik tam tikriems asmenims neaišku pagal kokius kriterijus yra suteikiama teisė "spausdinti pinigus". Aišku, analogiškos priemonės "turėtų "būti įgyvendintos ir licenzijavimo srityje, pvz turi būti nustatyti objektyvi ir visiems vienoda inspektorių licenzijavimo tvarka, kaip pvz kursai ir egzaminai. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System