Mano Sparnai: Diskusijos / Neaviaciniai reikalai / Beveik nemokama šiluma


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Beveik nemokama šiluma
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Sk Grd 09 2012, 09:23
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
http://www.1958ypa.ru/ab.html

Nelinkęs tikėti tokio lygio išradimais, bet jei kam negaila laiko, paeksperimentuokite. Pas mane yra ir tikslus gamybos aprašymas.
Į viršų
Vygis
Sk Grd 09 2012, 09:41
Motorizuoti parasparniai
Užsiregistravęs dalyvis #138
Prisijungta: Št Bir 14 2008, 12:59
Pranešimų: 92
Vanduo-vandenilio degimo produktas, atvirkstinis procesas silumos isskirti neturetu, jei taip tai ir amzinas variklis veiktu
Į viršų
AR
Pr Grd 10 2012, 07:23
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Tai pagal tokia logika dregnos malkos turetu degti geriau nei sausos
Į viršų
jankelis
Pr Grd 10 2012, 07:44
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Pagal mane, tu AR beveik teisus. Drėgmė sumažina degimo greitį ir susidaro papildomai gražios ugnies, kas sukelia iliuziją, kad dega papildomi susiskaidžiusios dujos. Degdama lėčiau malka, suspėja atiduoti daugiau šilumos horizontaliai aplinkai, o ne staigiai į viršų, kaip sausa. Dar senais laikais, prisimenu, seneliai maišydavo puse žalių malkų, kad geriau su tuo pačiu kiekiu įkaistų pečiaus sienos plytos. Šis ' atseit katalizatorius' tinka ir židiniams, nes šilumos daugiau eina į šonus. Sakau ;atseit katalizatorius; nes jei būtų tikras, tai būtų pavojus, kad neužsidegtų vandenynas, nes ką gali žinoti, gamtoje juk galėtų netyčia susidaryti tokių ;katalizatorių;. Kas liečia energetinį balansą, tai jis toks pats, tik kažkiek šilumos prarandame išgarinimui vandens. Čia tik mano pradinė nuomonė. Galime pratęsti.
Į viršų
Juozas
Pr Grd 10 2012, 08:38
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Vandens poveikis labai paprastas. Degant sausam kurui, išsiskiria nedidelis kiekis aukštos tempertūros degimo produktų. Patekus į degantį klurą vandeniui, nesvarbu, kokiu būdu (papurškiant, užpilant, drėgname kure) degimo produktų masė padidėja, bet sumažėja jų temperatūra, išliekant tam pačiam šilumos kiekiui.
Savotiška propelerio su reduktorium ir be jo anaogija. Pirmu atveju atmetama didelė oro masė mažu greičiu, antru atveju maža masė - dideliu, išliekant tai pačiai oro masės ir greičio sandaugai.
Vandens panaudojimas degimo procese gana senas. Pavyzdžiui, žibaliniuose vidaus degimo varikliuose vanduo buvo naudojamas kaip antidetonatorius (degiajame mišinyje esantis vanduo, garuodamas cilindre, sumažina temperatūrą, ir variklis nedetonuoja). Panašių "patobulinimų" siūlė ir sovietiniai "meistriukai - auksarankiai", "Žiguliuko" variklį pritaikant 76 markės benzinui.
Kita pritaikymo sritis - į B 52 variklius už turbinos kilimo metu įpurškiamas vanduo, siekiant vandens garų pagalba padidinti išmetamų dujų masę.
Kai kurio kuro degimo metu, ant jo patekęs ir momentaliai išgaravęs vanduo, sukuria sprogimo efektą (besiplėsdami vandens garai susmulkina kuro daleles, tuo pagerindami sąlytį su oru) ir laikinai padidina degimo intensyvumą.

[ Redaguota Pr Grd 10 2012, 08:40 ]
Į viršų
jankelis
Pr Grd 10 2012, 09:24
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Manau, kad tas 'katalizatorius' nerimtas mažiausiai dėl dviejų punktų; Prašo iškart už instrukciją atsiųst pinigėlių. 2.Nesusidomėjo ALGIS, kad pakūrenti dvigubai pigiau elektrinę.

[ Redaguota Pr Grd 10 2012, 09:25 ]
Į viršų
AR
Pr Grd 10 2012, 10:29
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Juozas rašė ...

Vandens poveikis labai paprastas. Degant sausam kurui, išsiskiria nedidelis kiekis aukštos tempertūros degimo produktų. Patekus į degantį klurą vandeniui, nesvarbu, kokiu būdu (papurškiant, užpilant, drėgname kure) degimo produktų masė padidėja, bet sumažėja jų temperatūra, išliekant tam pačiam šilumos kiekiui.
Savotiška propelerio su reduktorium ir be jo anaogija. Pirmu atveju atmetama didelė oro masė mažu greičiu, antru atveju maža masė - dideliu, išliekant tai pačiai oro masės ir greičio sandaugai.
Vandens panaudojimas degimo procese gana senas. Pavyzdžiui, žibaliniuose vidaus degimo varikliuose vanduo buvo naudojamas kaip antidetonatorius (degiajame mišinyje esantis vanduo, garuodamas cilindre, sumažina temperatūrą, ir variklis nedetonuoja). Panašių "patobulinimų" siūlė ir sovietiniai "meistriukai - auksarankiai", "Žiguliuko" variklį pritaikant 76 markės benzinui.
Kita pritaikymo sritis - į B 52 variklius už turbinos kilimo metu įpurškiamas vanduo, siekiant vandens garų pagalba padidinti išmetamų dujų masę.
Kai kurio kuro degimo metu, ant jo patekęs ir momentaliai išgaravęs vanduo, sukuria sprogimo efektą (besiplėsdami vandens garai susmulkina kuro daleles, tuo pagerindami sąlytį su oru) ir laikinai padidina degimo intensyvumą.


kiek teko girdeti - tai vanduo i varikli naudojamas ausinimui (na tiketinas ir detonacijos slopinimas) bet tikrai nepadidina variklio NVK .
Į viršų
Algis
An Grd 11 2012, 09:18
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
jankelis rašė ...

Nesusidomėjo ALGIS, kad pakūrenti dvigubai pigiau elektrinę.

Na, nesileisdamas į visokias entalpijas ir entropijas, priminsiu auksinį energijos tvermės dėsnį. Ji iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta - iš vienos formos pereina į kitą. Panašiai kaip auksinis pinigų tvermės dėsnis - jie iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta, tik iš vienos kišenės pereina į kitą. Šilumos kiekio nelaimėsime. Pamažinti degimo dujų temperatūrą ir padidinti tų dujų kiekį galime. Bet vandens išgarinimui bus panaudota dalis šilumos kiekio. Ar negeriau mažinti išeinančių dūmų dujų temperatūrą panaudojant tą šilumą naudingai? Na kaip Trakų pilies apšildymas. Per daug mažinti negalima dėl rasos taško (SO3+H2O=H2SO4). O kur dar dervų susidarymas? Nespėsi dūmtakių valyti. Kiekvienai kuro rūšiai jis kitoks. Va ir balansuoji tarp naudingo ir malonaus. Elektrinėje buvo kurenama Orimulsija. Ten kelių mikronų dydžio anglies dalelė buvo "apvilkta" vandens "marškinėliais". To vandens bendrojoje masėje buvo iki 30%. Atitinkamai norint pagaminti tą patį kiekį energijos reikėjo sudeginti 30% daugiau Orimulsijos. Ekonominis efektas gavosi kainų skirtume tarp Orimulsijos ir mazuto/dujų Roterdamo biržoje. O kokia kaina Klaipėdoje, Elektrėnuose, prie degiklių? O kokios sandėliavimo energijos sąnaudos? Juk ją reikėjo pastoviai šildyti iki 45 C ir maišyti. Plius dūmų filtro energijos sąnaudos. Orimulsijoje visa periodinė lentelė. Ir visos trūčyznos ten 2 - 3 X daugiau nei mazute. Gavosi kaina kaip ir mazuto. Kažkas (Šleževičius) gerai uždirbo.
Į viršų
Tinklalapis
Juozas
Tr Grd 12 2012, 06:23
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Variklio NVK tuo didesnis, kuo karštesnis variklis. Vanduo į degimo kamerą NVK sumažina.
Į viršų
Rolandas
Tr Grd 12 2012, 07:00
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
http://www.tartaria.ru/CMSPages/GetBizFormFile.aspx?filename=8328d208-688f-47b1-b9ef-d5439dfbf383.doc

Sukritikuokit galutinai.
Paauglystėje skaičiau "Modelist konstruktor" Idėjų daugybė, bet visos nevykę. Čia kažkas panašaus...

[ Redaguota Tr Grd 12 2012, 07:03 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0650sek,0.0068iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,895kb