Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-6 "Magija" |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Vienas iš daugelio. Pagamintas grubokai. Nors nuotraukoje kiekvienas daiktas atrodo gerokai gražiau, nes nuotrauka maskuoja nedidelius defektus, bet atidžiau pasižiūrėjus jie matosi. Iš plastiko tikrai galima padaryti dailesnį daiktą. Įpatingai akį rėžia priekinė liemens dalis, pagaminta pagal principą "lipinau - prilipinau". Juk visai nesunkiai buvo galima padaryti sklandų perėjimą nuo gaubto prie priekinės liemens dalies... [ Redaguota Pn Grd 27 2013, 07:18 ] | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | gal gali Rolandai apie kainas ka nors pasakyti. Kiek tarkim sparnai kainavo, kiek remas | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | optimistas rašė ... gal gali Rolandai apie kainas ka nors pasakyti. Kiek tarkim sparnai kainavo, kiek remas Sparnų kaina sukasi apie 10.000 lt. Įvertinant darbo ir medžiagų sąnaudas, tai pigu. Nei vienų sparnų pats negaminau... Yra galimybė už panašią kainą pagaminti metalinius sparnus, be to po truputį juda darbai prie plastikinio sparno projekto. Kaina gal būtų panaši, tačiau geresnė kokybė, galimybė sparnus turėti per kokia pora savaičių nuo užsakymo pradžios. Sunku įvardinti kitus skaičius. Kiek kainuoja pora metų kvalifikuoto darbo? Skaičiuokit. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Naujas lėktuvas intensyviai skraido, smagu kad neišlenda trūkumai. Vienas iš ypač malonių dalykų-aušinimo sistema. Lėktuvo šone primontuotas radiatorius yra mažo ploto ir plonas-tik 15mm. Bijojau, kad per karščius gali trūkti aušinimo. Šiuo metu galima pasakyti, kad aušinimo net karščiausiomis dienomis užteko. Tai lėmė teisingai parinkta vieta ir įėjimo difuzorius . Daugumoje panašios schemos lėktuvų radiatoriai dideli, arti propelerio, stipriai didinantys aerodinaminį lėktuvo pasipriešinimą. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Radiatorių aušina ne tiesiogiai priešinis oro srautas, o dėl dinaminio slėgio susidarantis oro srautas. Tuo pačiu principu aušinami opoziciniai varikliai. Labai panašiai buvo aušinami kai kurie Antrojo pasaulinio karo lėktuvų radiatoriai ("Spitfaeriai", "Meseršmitai"). Bf 109, pradedant F modifikacija, radiatoriai buvo sparne, o po sparnu esančios oro paėmimo angos skerspjūvio plotas maždaug trečdalis - ketvirtadalis radiatoriaus ploto. Aušinimo užtekdavo. [ Redaguota Pn Rgp 15 2014, 04:48 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Juozas rašė ... Radiatorių aušina ne tiesiogiai priešinis oro srautas, o dėl dinaminio slėgio susidarantis oro srautas. Tuo pačiu principu aušinami opoziciniai varikliai. Labai panašiai buvo aušinami kai kurie Antrojo pasaulinio karo lėktuvų radiatoriai ("Spitfaeriai", "Meseršmitai"). Bf 109, pradedant F modifikacija, radiatoriai buvo sparne, o po sparnu esančios oro paėmimo angos skerspjūvio plotas maždaug trečdalis - ketvirtadalis radiatoriaus ploto. Aušinimo užtekdavo. šių naikintuvų konstruktoriai ilgai vargo, kol padarė optimalų aušinimą. Vienas iš atradimų-prie propelerio esantis radiatorius aušina gerokai blogiau, nei esanti toli nuo propelerio. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Rolandai, o kaži kaip Magija skristu su Stol 701 sparnais? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Marius rašė ... Rolandai, o kaži kaip Magija skristu su Stol 701 sparnais? Viskas įmanoma, tačiau tai sudėtingas ir visai beprasmiškas darbas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Kad informacija nedingtų visai. Brėžiniai pagal mastelį 1prie 10 | ||
Į viršų | | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | Rolandas rašė ... Viena Magija sėkmingai skraido nemažai metų, pamažu gimsta ir šiek tiek patobulinta jos sesutė. Sesutės patobulinimai: - Erdvesnė(ilgesnė ) kabina -Apverstas variklis, 15 cm didesnis propeleris, didesnė redukcija -Papildomas 30 ltr benzino bakas su tikslia apskaita, -Saugesnė bagažinė-nėra galimybės atsidaryti dirbant varikliui. Breziniai kuriais pasidalinote ar cia yra pagal atnaujinta Magijos modifikacija ar pagal pirmaja? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System