Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Klausia naujokai... |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Patirties paieška |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Simas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1042 Prisijungta: Tr Sau 02 2013, 07:20Pranešimų: 3 | Sveiki, esu jaunas nuolatos į dangų spoksantis pilietis (turbūt kaip ir dauguma čia) Nuo mažens žaviuosi skraidymu, būdamas studentas griebiau vėją ir "termikus" už ragų ir pradėjau skraidyti parasparniais. Skraidau iki šiol. Bet kažkaip vis tiek krypstu link lėktuvų. Norėčiau "pačiupinėti" viską iš arčiau ir pradėti mokinio karjerą , bet kažkaip nieko nepažįstu... Jeigu yra pilotų, kurie norėtų susitikti pakalbėti ir šiaip pasidalinti įspūdžiais iš pilotų gyvenimo, atsiliepkite [ Redaguota Tr Sau 02 2013, 09:08 ] | ||
Į viršų | | ||
vectorr |
| ||
vectorr Užsiregistravęs dalyvis #870 Prisijungta: Kt Grd 01 2011, 12:37Vieta: Vilnius Pranešimų: 31 | Simai, jei bent porą aktyvesnių šio forumo temų perskaitei - LT mažosios aviacijos elitą jau pažįsti Ir šiaip teisingu keliu žygiuoji ULO RAL licenziją gavau prieš porą savaičių. Užtruko penkis su puse metų. Per tą laiką spėjau ir parasparnį įsisavint, ir PPL'ą (private pilot license) išbandyt. Patirties popieriuose, taisyklėse, parašuose sukaupiau daugiau nei valandų ore. Mielai pasidalinsiu. Nežinau ar bus iš to naudos, nes visas mokymosi procesas žada patapt daug paprastesniu ir mažiau popieriaus reikalaujančiu. Bus panašiau į Para Pro. Bet kokiu atveju galiu užtikrint, kad jei tikrai nori - skrisi. Ir ne karvę kainuos Klausk, rašyk. Turėsi butelį - užeik | ||
Į viršų | | ||
Simas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1042 Prisijungta: Tr Sau 02 2013, 07:20Pranešimų: 3 | klausimai pas mane labai paprasti : kiek kainuotų išsilaikyti mėgėjo piloto licenziją (ppl)? kokios kainos ir kur galima įsigyti lėktuvą (pavyzdžiui Cessna-152 )? o gal nuomoja kas, ar perka keliese? kokios laikymo kainos angaruose metams? kokius degalus pila į lėktuvus? turint ppl ar reikia ko papildomai Ultralengviesiems (ulo)? žodžiu - apie lėktuvus žinau kodėl jie skrenda, bet praktinės pusės - tuščia. Jeigu tik buteliu atsipirkčiau už informaciją į mano klausimus mielai užbėgčiau pastebėti visos virtuvės Dar smalsu kada prasideda skraidymo sezonas Lietuvoje ultralengvaisiais? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Simas rašė ... klausimai pas mane labai paprasti : kiek kainuotų išsilaikyti mėgėjo piloto licenziją (ppl)? kokios kainos ir kur galima įsigyti lėktuvą (pavyzdžiui Cessna-152 )? o gal nuomoja kas, ar perka keliese? kokios laikymo kainos angaruose metams? kokius degalus pila į lėktuvus? turint ppl ar reikia ko papildomai Ultralengviesiems (ulo)? žodžiu - apie lėktuvus žinau kodėl jie skrenda, bet praktinės pusės - tuščia. Jeigu tik buteliu atsipirkčiau už informaciją į mano klausimus mielai užbėgčiau pastebėti visos virtuvės Dar smalsu kada prasideda skraidymo sezonas Lietuvoje ultralengvaisiais? PPl licencija tik... 20-25.000 litų, jei sunkiai seksis-gerokai daugiau. C-152 galima įsigyti ir už 10,000 lt, tačiau norint legaliai skraidyti, patikros kainuos kaip naujas lėktuvas, geriau pamiršk šią idėją. ULO, eksperimentiniai šios bėdos neturi, todėl jie vis populiaresni. Šiaip jau taupant pinigus geriau pradėti nuo ULO ar netgi sklandymo- sąlyginai pigu, gera mokykla. ULO sezonas nenutrūksta-skraidoma kai tik tinkamas oras ir aerodromai. Žiemą, žinoma gerokai mažiau. Iš kokio Lietuvos kampo esi? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Simas rašė ... klausimai pas mane labai paprasti : kiek kainuotų išsilaikyti mėgėjo piloto licenziją (ppl)? labai priklauso nuo mokyklos, lektuvo nuomos, mokinio sugebejimu bet orientuotis reiktu i 30000 Lt. Cia "snobiska" kaina- yra galimybiu tai daryti zenkliai pigiau - taciau reikes ideti daug darbo ir laiko. Simas rašė ... kokios kainos ir kur galima įsigyti lėktuvą (pavyzdžiui Cessna-152 )? o gal nuomoja kas, ar perka keliese? Kaina labai ivairi- priklausomai nuo bukles. Taciau reikia nepamirsti, kad eksplotacija taipogi daug kainuoja! Nuomotis ner problemu - kaina zinoma gali buti labai skirtinga. orientacine apie 400 Lt valanda (su kuru). Zinoma, kad imanomas pirkimas keliese- tik kaip visuomet labai svarbu tinkama "kompanija" Simas rašė ... kokios laikymo kainos angaruose metams? prasideda nuo "aciu" ir baigiasi turbu kokiu 1000 per menesi Mazesniame mieste ryskiai pigiau - nuo 100 lt mazdaug. Simas rašė ... kokius degalus pila į lėktuvus? Dazniausiai AVGAS 100 LL arba automobilini benzina. Simas rašė ... turint ppl ar reikia ko papildomai Ultralengviesiems (ulo)? reikia ULO licencijos - visa laime, kad turint PPL ji nesunkiai ir nebrangiai gaunama Simas rašė ... Dar smalsu kada prasideda skraidymo sezonas Lietuvoje ultralengvaisiais? jis neuzsidaro P.S. butelio nereikia [ Redaguota Kt Sau 03 2013, 05:12 ] | ||
Į viršų | | ||
vectorr |
| ||
vectorr Užsiregistravęs dalyvis #870 Prisijungta: Kt Grd 01 2011, 12:37Vieta: Vilnius Pranešimų: 31 | Ne vien mano nuomone pradėt nuo PPL'o neracionalu. Nebent žadi iškart augt link komercinės licenzijos. Esminiai ULO ir PPL skirtumai: PPL praktinio mokymo programa - min. 40 skrydžio valandų ULO - 22. PPL teorinė programa žymiai platesnė ir egzamino klausimai suktesni. Ypač navigacijos. PPL teorijos egzaminą laikysi CAA, ULO - pas federacijos egzaminatorių. PPL'ui reiks aviacinės medicinos pažymos (~200 Lt), ULO užtenka vairuotojo medicinos. PPL'ą mokysies tik specialioj mokykloj, ULO (tikiuosi greitai taip bus) užteks licenzijuoto instruktoriaus. Bet pagrindinė idėja yra skristi, o ne egzaminams ruoštis, ar ne ? O skristi kainuoja skirtingai: Bendros aviacijos orlaivis (Cessna, Piper, Socata) vidutiniškai degina apie 30 ltr/val. aviacinio LL100 lėkdamas 100-130 mazgų. Šiuolaikinis ULO su Rotax 912 valgo 10-15 ltr/val. automobilinio A95 palaikydamas labai panašius greičius (iki 110 kt). PPL'o palaikymui turėsi skraidyt min. 10 val per metus, kas su lėktuvo nuoma išsivers 4-5000 Lt. 10 savarankiškų val. su ULO susitarsi ir už 2000. Planuojant skraidyt ne po 10 val per metus logiška galvot apie savo orlaivį. Seną BA aparatą gali surast pigiai (10-15 000 EUR), bet naudos iš jo - kaip iš buržuikos pinigais kūrenamos. Kad galėtum legaliai skraidyt (su tinkamumo pažymėjimu) visą lėktuvo priežiūrą ir remonto darbus galės atlikt tik sertifikuotas specialistas. Be parašo su numeriu neturėsi teisės nei žvakės atsukt nei tepalo įpilt. Lėktuvą turėsi naudot griežtai pagal resursus. Sraigto, variklio, sklandmens. BA lėktuvai būna pigūs dažniausiai dėl to, kad visi resursai eina į pabaigą. O kapitalinis kainuoja brangiau nei pats orlaivis Su ULO viskas paprasčiau. Remontuoti, prižiūrėti lėktuvą gali pats ar prašyti labiau patyrusio kolegos pagalbos. Kartą per metus savo aparatą turėsi parodyti ULO federacijos inspektoriui, kuris (dažniausiai) paklibinęs visus mazgus lieps šį bei tą pataisyti ir įsitikinęs, kad pataisyt sugebi, išrašys pažymą su kuria CAA prasitęsi tinkamumo pažymėjimą. Ir toliau skraidysi niekam neskolingas. Bet kokiu atveju lėktuvo išlaikymas (net ir ultralengvo) - nepigus malonumas. Mano patirtis rodo, kad per metus reikia sukrapštyti 8-9000 Lt (čia neskaitant skraidymo kaštų). Draudimas, angaras, tinkamumas, aerodromas, tepalai, žvakės ir kiti einamieji remontai. Priklausomai nuo vietos ir paties lėktuvo kaina, tikriauisiai, gali ir sumažėti, bet vis tiek suma išeina nemaža. Jei šiuo metu man reiktų pradėt viską iš naujo, tikriausiai ieškočiau nebrangios, bet mokymui tinkamos "tapkės" - mažo dviviečio lėktuvo audiniu dengtais sparnais. Toks gali kainuoti 20-50000 Lt. Nereiktų išsigąsti rimtesnio remonto, galbūt variklio keitimo. Jei pats rasi laiko prie darbų prisidėt - savo aparate žinosi kiekvieną varžtą, traukę ir lopą. Ir savirealizacijos daugiau, ir ore pačiam ramiau. Po to liks tik surasti instruktorių, sutinkantį tave vieną ar visą savininkų kompaniją skrist išmokyt. Sklandymas - irgi variantas tvirtesnius sparnus užsiauginti. Visiškai sutinku, kad skrydis be variklio - pati didžiausia aviacijos poezija. Bet pradiniam patirties kaupimo procese man trūksta... laisvės Čia kaip ir nemotorizuotuose parasparniuose - negali tiesiog užsikurt ir nuskrist. Reikia išvilktuvo, buksyro, oro "vežančio", instruktoriaus namo neskubančio ir dar berniuko už sparno palaikančio | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | vectorr rašė ... Bet pagrindinė idėja yra skristi, o ne egzaminams ruoštis, ar ne ? Taip, tikrai taip!!! Štai išgryninta mintis žmogaus, kaip suprantu, praėjusio visą biurokratinio legalizavimo marmalynę Dar yra tokie orlaiviai, kaip motoskraidyklės. Naudoto kainos tabaluoja tarp 10000 - 50000 lt. Mokymas nuo 0 lt iki 3000 lt (priklauso nuo instruktoriaus ) su nuosava, o su instruktoriaus, aišku, kur kas brangiau. Taip, kad prašom į kompaniją | ||
Į viršų | | ||
Simas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #1042 Prisijungta: Tr Sau 02 2013, 07:20Pranešimų: 3 | Žiūriu tikrai stiprūs čia pas jus argumentai dėl PPL ir ULO nesitikėjau tokios reakcijos. Manau reik jūsų klausyt - vis dėlto žinot ką kalbat . nuo ko patartumėte pradėt? Gyvenu Kaune. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Simas rašė ... Žiūriu tikrai stiprūs čia pas jus argumentai dėl PPL ir ULO nesitikėjau tokios reakcijos. Manau reik jūsų klausyt - vis dėlto žinot ką kalbat . nuo ko patartumėte pradėt? Gyvenu Kaune. Ateik į Kauno skraidūnų klubą ... | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2367 | Kęstuti , gal būt ne visi ir žino , kad YRA toks klubas , ir KUR jis yra . Brūkštelk adresą , na , bent jau kad Aleksote , vis aiškiau bus ... Čia tik mums , ligoniams , aišku kur koks klubas [ Redaguota Pr Sau 07 2013, 09:27 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System