Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dyzelinis automobilis žiemą |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | 600 w- ryskiai mazas galingumas. Autonominiai sildytuvai (a la webasto) buna 3-4 KW galios. tuomet pakanka apie 30 min sildymo. O Renato variantas su buitiniu sildytuvu- labai geras is paprastu sprendimu. | ||
Į viršų | | ||
Laimontas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #457 Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46Vieta: Šiauliai Pranešimų: 85 | o jeigu norisi visisko komforto ziemos rytais tai tam yra autonominiai peciukai,arba liaudiskai webasto.Nesunkiai galima isimontuoti paciam i bet kuria masina,manau,ir autolauzynuose galima nupirkt nebrangiai.Sildo ausinimo sistema,degina dyzeli,kur dyzelio degina labai mazai,galima uzstatyti laikmati. | ||
Į viršų | | ||
Laimontas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #457 Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46Vieta: Šiauliai Pranešimų: 85 | 4kw webasto jau didele furos kabina apsildo,lengvosioms uztenka ir mazesniu | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Fūros kabiną šildo " sausas" pečiukas t.y. tas , kuris pučia karštą orą , o kad šildytų variklį yra " šlapias " pečiukas , kuris šildo aušinimo sistemos antifrizą . Užtenka 15 min. pakūrent tokį pečiuką ar webasto , kaip kam maloniau skamba , ir variklio temperatūra pakyla iki 40 - 50 laipsnių . To visai pakanka varikliui užkurt esant šaltam orui . Tokie šildytuvai naudoja visai nedaug dyzelinio kuro - instrukcijoje rašo 0,4 - 0,6 litro valandai priklausomai nuo elektrinio pūtiko apsukų . Čia apie kuro sąnaudas fūrinių 24 V šildytuvų , o lengvų tai turėtų dar mažiau ( gal ) degint . O šiaip tai nera gamintojo numatyta ir nereikia burt - tvarkingas variklis ir akumuliatorius su žvakėmis plius geri sintetiniai tepalai ir jokių problemų neturi kilt dėl užkūrimo . | ||
Į viršų | | ||
Algimantas |
| ||
Svečias | Uzsivest tai uzsiveda Audi 100TDi,bet kad neina pakelt variklio temperaturos iki darbines...Kur problema,termostatas patikrintas,keistas-apatine slanga salta,termo mova net specialiai sustabdyta.Radiatoriaus priekyje kartonas uzstatytas-temperatura 50...Taip neturetu buti,gal kas ka zino? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Algimantas rašė ... Uzsivest tai uzsiveda Audi 100TDi,bet kad neina pakelt variklio temperaturos iki darbines...Kur problema,termostatas patikrintas,keistas-apatine slanga salta,termo mova net specialiai sustabdyta.Radiatoriaus priekyje kartonas uzstatytas-temperatura 50...Taip neturetu buti,gal kas ka zino? Kolega tris termostatus pasikeitė, kol problemą išsprendė. Merkt į bliūdą, virint vandenį, ir žiūrėt su termometru kada atsidaro. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Ne kada atsidaro , o kada PRADEDA atsidaryti . O šiaip tai iš savo karčios patirties žinau , kad geriausi tik WAHLER firmos termostatai , na atitinkamai jie ir brangiausi . Kaip pvz. savo pežui keičiau kažkoks ale originalas prancūziškas kainavo 45 lt , tai wahleris kainavo 75 lt . Bet užtat veikia kaip turi veikt [ Redaguota Kt Sau 24 2013, 09:30 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Algimantas rašė ... Uzsivest tai uzsiveda Audi 100TDi,bet kad neina pakelt variklio temperaturos iki darbines...Kur problema,termostatas patikrintas,keistas-apatine slanga salta,termo mova net specialiai sustabdyta.Radiatoriaus priekyje kartonas uzstatytas-temperatura 50...Taip neturetu buti,gal kas ka zino? Panašią problemą dar "praeito amžiaus" pabaigoje (1995) turėjau su savo Opel Rekord 2,2. Ko tik nedariau: termostatus keičiau, radiatorių kartonu pridengdavau, rezultatas nesikeitė - variklis niekaip neprikaisdavo iki darbinės temperatūros. Be to, prastai veikė salono šildymas ir buvau įsitikinęs, kad priežastis - nepakankamai sušylantis variklis. Išardęs pečiuką radau visiškai užsikišusį jo radiatorių. Pakeičiau kitu ir stebuklas - ir variklio darbinė temperatūra tapo normali, ir salono šildymas "atsigavo". Dar kartą panagrinėjęs savojo Opel'io šildymo sistemą supratau buvusio gedimo priežastį. Normaliai veikiančioje sistemoje aušinimo skystis cirkuliuoja dviem lankas - per variklio ir per pečiuko radiatorius. Pastarajam užsikimšus absoliučiai visas aušinimo skystis buvo nukreipiamas per variklio radiatoriu ir per daug ataušinamas. Nežinau, kaip padaryta Audi variklio aušinimo sistema, bet jeigu salonas šildomas prastai, gali būti, Algimantai, kad priežastis bus tokia pati, kaip mano jau seniai surūdijusiam Opel'iui. [ Redaguota Kt Sau 24 2013, 10:31 ] | ||
Į viršų | | ||
Algimantas |
| ||
Svečias | Kad termostato klausimas visiskai atkristu,as visiskai uzspaudziau apatine slanga-niekas nepasikeite.Virsutine radiatoriaus slanga kaista kartu su varikliu,ar gali buti kad sildymo peciuko radiatorius uzsikises ir siluma atiduodama i masinos radiatoriu per virsutine slanga.Manau neturetu taip buti,nes nera cirkuliacijos rato | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Čia visokių šposų būna, pas tėvą kažkada buvo Ford Transit 1986m. dyzelis, tai ten ventiliatorių sukdavo dirželis, variklis irgi niekaip nekaisdavo, ko tik nedarė ir termostatus keitė, uždenginėjo radiatorių visiškai ir net ventiliatorių buvo atjungęs variklis nesušildavo daugiau kaip 60 laipsnių. Kur buvo priežastis taip ir nerado. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System