Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dyzelinis automobilis žiemą |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Algimantas |
| ||
Svečias | Pasitaike tokys afrikai skirtas... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Algimantas rašė ... Kad termostato klausimas visiskai atkristu,as visiskai uzspaudziau apatine slanga-niekas nepasikeite.Virsutine radiatoriaus slanga kaista kartu su varikliu,ar gali buti kad sildymo peciuko radiatorius uzsikises ir siluma atiduodama i masinos radiatoriu per virsutine slanga.Manau neturetu taip buti,nes nera cirkuliacijos rato Apatinė radiatoriaus šlanga (per kurią į variklį grįžta atvėsintas aušinimo skystis) visiškai užblokuota ir važiuojant variklis visvien neprišyla daugiau 50'C? Kažkokia mistika. Žinant vidaus degimo variklių naudingumo koeficientą akivaizdu, kad motoras tą neišnaudotą šilumą į aplinką per kažkur turi paskleisti. Kadangi man trūksta techninio išsilavinimo (esu medikas), šiam atvejui "diagnozės" parašyti nesugebėsiu [ Redaguota Pn Sau 25 2013, 01:43 ] | ||
Į viršų | | ||
Algimantas |
| ||
Svečias | Nieko Tamstai netruksta-Jus galvojat taip kaip ir as.Audi 100 ausinimoj sistemoj 9,1ltausinimo skyscio,tai kiek tenka varikliui?Cia tikriausiai arciausia tiesos buvo Reno.Viskas aisku-,o ne aisku...MKO be priekaistu-Suzuki-G13 | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Žiema tęsiasi - tęsiam šildytuvų temą : Tokį daiktą pakišus po karteriu 10 - 15 min užtektų , kad variklio tepalai apšiltų . http://www.google.lt/imgres?q=dujinis+sildytuvas&hl=lt&sa=X&tbo=d&biw=1280&bih=823&tbm=isch&tbnid=y3rdTp5fqxEieM:&imgrefurl=http://www.zvejys.lt/market/index.php%3Fdispatch%3Dproducts.view%26product_id%3D31788&docid=1dftWeUdAkne2M&imgurl=http://www.zvejys.lt/market/images/detailed/orgaz-sildytuvas-2.jpg&w=470&h=567&ei=9TwEUZT9JYmM4gSpzIGACw&zoom=1&iact=hc&vpx=623&vpy=287&dur=1604&hovh=247&hovw=204&tx=109&ty=121&sig=107275801071688746371&page=2&tbnh=141&tbnw=107&start=38&ndsp=45&ved=1t:429,r:57,s:0,i:256 O man praeitą žiemą kai buvo virš 20 šalčio , vilkiko variklį teko šildyt primityviai : paprasčiausia benzinine lietlempe . Vienas tik nepatogumas - 10 min teko gulėt ant sniego ir ranka laikyt lietlempę nukreiptą i variklio karterį . [ Redaguota Št Sau 26 2013, 10:37 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Aš Vyti tokiu garažą šildydavau, max galingumas 4,3kw, dujų suvarotimas berods ~ 363g/h. 24kv/m ir trijų metrų auksčio garažas po poros valandų galima beveik su šortais vaiksčioti kai laukia -20 šalčio | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Šildymas tiesiogiai pakišus lietlempę, nepatogus, sukelia pavojų ką nors nudegint ir atsiliepia tepalo kokybei. Aš gana greitai ir lėktuvą ir automobilį pašildžiau su lietlempe per 3 metrų 20cm. skersmens vamzdi, kapotą apdengęs ;kufaikom;. Vamzdis gali būti ir siauresnis, tik reikia reguliuoti lietlempės padėtį ir ugnies stiprumą. [ Redaguota Sk Sau 27 2013, 12:22 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Rolandas rašė ... Paspaudus šalčiams, sunku ar net neįmanoma užvesti automobilį. Vienas iš puikių sprendimų-elektrinis 220v, 0,6 kw šildytuvas, montuojamas į variklio bloką. Jau keletą rytų juo naudojuosi. http://www.youtube.com/watch?v=f-JnzFhTLrw http://www.kgk.lt/produktai/defa-warmup Kainuoja 225 lt, dar beveik tiek specialus laidas jam pajungti, tačiau laido nepirkau-paprasta pasidaryti. Kai dideli šalčiai, rekomenduoja šildyti 3 val. Priklausomai nuo oro temperatūros ir variklio stovio, laikas gali būt daug trumpesnis. Gana sudėtinga sumontuoti, nes blogi priėjimai prie variklio. Pirkau Pasatą su panašia,kaip Rolando nuorodoje sistema.Nežinau nei galingumų nei firmos,auto parvežtas iš Švedijos. Į aušinimo sistemą įdėtas tenas o salone pastatytas orinis pečiukas.Ilgą laiką nesinaudojau šia sistema,nes ant Lietuvos negalėjau rasti "fyškės".t.y. išorinio kištuko.Net Švedijoje giminaitė nerado,kaip visada išgelbėjo "Wikingų" parduotuvė.Nusipirkau laidą su jungtimi naują už 3LT.Dabar kaifuoju.Prie 25 laipsnių naktinio šalčio ryte įjungiu aparatėlį ir po pusės valandos variklis užsiveda iš pusės apsisukimo,ledas nuo langų nutirpęs,salonas pašildytas.Beje,laidų,kur minėjo Rolandas už 200 lt,Wikinguose buvo naujutėlių supakuotų po 3-5 LT.Orinių švediškų pečiukų,kokie stovi pas mane,kokio tik nori galingumo taip pat yra "Wikinguose",Kaune po 15-30 Lt Naudoti,bet veikiantys.tenų,deja neteko matyti. Kas dėl autonominių šildymų sistemų(beje "Webasto",tai firmos gamintojos pavadinimas,kaip ir kitos "Eberschpecher"-abi vokiškos populiariausios pas mus)tai nuosavam auto tikrai nebūna 4 Kw.Pilnai pakanka 1,2-1,5 kw.Kažkada 2 metus dirbau jų aptarnavime ir remonte.Naujos jos brangios o senų tikrai nepatariu pirkti.Paprastai jas pardavinėja,kai sudega jų degimo kameros.O degimo kameros kaina beveik kaip viso naujo pečiuko,Kaip sakoma-"apie viską pagalvota"Kažkada ruseliai iš Kalinigrado bandė daryti biznį,prisipirko Vokietijoje 20 Webastų ir atvežė pas mus patikrinti.Absoliučiai visose buvo išdegę degimo kameros.Degimo kamerų laikas iki 5 metų.taigi senesnių nei 5 m Webastų net neverta žiūrėti. [ Redaguota Sk Sau 27 2013, 11:09 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Vytai , nebuciau toks kategoriskas del peciuko tarnavimo laiko . Kaip suprast degimo kameros tarnavimo laikas iki 5 metu ? ar tai reiskia , kad kurensi istisai 5 metus diena nakti ? Ar kad i menesi 2 - 3 kartus uzkursi ? Siaip tai as kiekviena ryta furos peciuka pusvalandziui uzsikuriu , kad , kol susils variklis , kabinoje silta butu , na ir kai tenka ilgiau pastovet , kurenu po truputi - negi salsi kabinoje Nezinau , gal su lengvuju peciukais yra kiek kitaip , bet su furinem ar autobuso tenka susidurt jau gal 20 metu , visokiu lavonu maciau , visokiu gedimu yra buve , ir ne vienai taip greit kameros nera sudege , pagrindiniai gedimai - uzsinese zvakes , kuro padavimo nesklandumai ( nesvarumai ) . aisku , kai sudega kamera , tai jau viskas , geriau nauja pirkt , o nauja su montasvimo darbais apie 2 t lt kainuoja . | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | vytas rašė ... Kas dėl autonominių šildymų sistemų(beje "Webasto",tai firmos gamintojos pavadinimas,kaip ir kitos "Eberschpecher"-abi vokiškos populiariausios pas mus)tai nuosavam auto tikrai nebūna 4 Kw.Pilnai pakanka 1,2-1,5 kw. Maziau 2,5kw nemates o is gamyklos buna 3-4-5kw sumontuotos čia apie šlapia sistema | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Vytai, po taško ir kablelio visada dedam tarpą. Nepadėjus visi sakiniai gaunasi vienas ilgas žodis, ir nepersikelia į kitą eilutę. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System